meidän lista

Anolinno palasi uudella yrityksellä ,eli LA 30.6 hedelmöittymisen mukaan ja menkkojen LA 4.7...+ 2vkoa ollut joka edeltävä (3kpl) synnytykseen johtanut raskaus.
Mies 43 ja itse 41. Lapset uusioperheessämme: miehen 22, 20, omani 18, ja yhteiset 5,5 ja 3,5 -vuotta
 
Tässä mäidän tiedot myös. Minä olen 24 ja mieheni on 29. Ensimmäistä odotetaan myös täällä. Laskettu aika olisi 20.6 että sellainen juhannusvauva.
 
Heippa!

Liittyisin kesäkuisten joukoon!

Olen itse 27v ja mies 25v, esikoista odotellaan 2v takaisen keskenmenon jälkeen.
Kovasti toiveikaanna josko nyt onnistuisi.

Laskettu aika 28.6 [:)]
 
Heissan,

liityn joukkoon:
L.A. 9.6.2010, olen 43v, helsinkiläinen, toinen tulossa, esikoinen on 1v 10kk
 
Heippa!
 
Mahtuisko tänne mukaan? Meillä siis laskettuaika 29.6. ja toinen lapsi. Esikoinen täyttää 17.11. vuoden <3 Olemme molemmat 26 vuotiaita, täytämme vielä tänä vuonna 27. Molemmat ollaan loppuvuodesta syntyneitä, kuten esikoinenkin :)
 
mun kohdalta vois päivittää että siirryn odottajista tuonne kuumeilijoiden puolelle, kun tämän nyt kävi tällä kertaa näin. Tais siis ottaa nimen pois listalta :) Tai siis käyn kyllä lukemassa tälläkin puolella mitä porukalle kuuluu mutta mun la siirtynee siis useammalla kuukaudella :/
 
Voisko muuttaa LA 5.6. Ens viikon ke ultra, näkee sitten pitääkö neuvolan antama la paikkansa vaiko ei... :)
Ja vaikka lisätä paikkakunta Kymenlaakso.
 
Hei

Voisitko korjata lasketun ajan ja lisätä muut tiedot [:)]

la 8.6,  27v, mies 30 v, esikoinen, Turun seudulta

Kiitos
 
Hei Tulitikku!

Laitan tän tännekin, varmaan vielä päivität listaa??

Kävin eilen siellä np-ultrassa, tosin LA muutos oli niin vähäinen, mut merkkasivat silti 3.6 eli aikaistivat yhdellä päivällä äitiyskorttiin...
 
jeps, päivitän kyllä!

eli jos haluatte lisätä tai poistaa jotain niin ilmottakaa vaan, teen sen sitten mahd pian!!
 
Hei kaikille! Muutaman viikon olen lukenut täältä juttuja ja nyt ajattelin ilmoittaa itsestäni :)
Laskettu aika on 18.6.2010, päivä voi muuttua vielä kun päästään 3.12 ensimmäiseen ultraan. Ensimmäisellä neuvolakäynnillä 9+3 saatiin kuulla sydänäänet. Hyvin on periaatteessa mennyt, nälkä koko ajan ja väsymys. Ei onneks pahempaa.


Jos listaan meidät lisättäis eli minä 26v., mies 27v., esikoinen, Pirkanmaa
 
Mun kohdalta vois kans laskettua muokata. Siirtyi viikkoa aikaisemmaks, joten nykyinen la on 9.6.
 
Jos minäkin vihdoin uskaltaisin liittyä tänne [:)]. oon kulisseista teitä jo pitempään aina sillon tällön seuraillu, mut oma rohkeus on aina pettäny vastata.
 
eli meillä laskettu aika on 10.6 näillä näkymin, esikoista odotellaan ja turusta ollaan. Molemmat kahdenkymmenen puolta väliä elellään.
 
-manna ja nasu
 
Heippa kaikille! Yksi uusi tuleva äitee ilmottautuutuu mukaan. Ensimmäinen tulossa ja laskettu aika on 14.6. Turun nurkilla asustellaan ja minä olen 27v ja mies 38v.
 
Moikka!
Lisäätkö mut listaan?
Keski-Suomessa odotellaan esikoista, jonka LA 10.6. Mies on 24 ja mulla täynnä neljännesvuosisata. :)
 
Moikka!
Liityn vasta nyt joukkoihin vaikka odotus onkin jo pitkällä.

Elikäs La olis 10.6 itse 18v ja mies 20v ja Vantaalla asustellaan. Esikoinen tulossa.

Nyt 29+4
 
Minä, tuleva äiti; 19 vuotta, ehdin juuri täyttämään 20 ennen kun vauva syntyy. [:)] Mieheni on 20 vuotias. Odotamme meidän esikoistamme;Seinäjoella. Meidän pojan laskettuaika on 27.6.2010.[:)][:)]
 
Takaisin
Top