meidän lista

Miilo

Sanaisen arkkunsa ammentaja
laitettasko tänne vähän tietoja meistä!?

mä voin vaikka sit päivittää listaa sitä mukaa kun uusia tulee tai tiedot muuttuu!

Valkosipuli: la 3.6 33v ja mies 32v, kolmas lapsi

*Piitu*: la 3.6, 24v ja 27v,

Helmipöllö: la 3.6

Miuku_: la 5.6, esikoinen, 20v ja mies 22v, Liminka-> Tampere

Cira: la 5.6, esikoinen, 22v ja 30v, Kymenlaakso

Pulina82: la 5.6, molemmat 27v,

Amalie: la 6.6

Katusutariina: la 7.6, eka yhteinen, 28v ja 25v, Päijät-Häme

Cira: la 5.6, esikoinen, 22v ja 30v, Kymenlaakso

Nappu: la 8.6, 27v ja mies 30v, Turun seutu

Pippunen86: la 9.6, esikoinen, 23v ja mies 29v, Uusikaupunki

Tyttö Koo: 9.6, neljäs tulossa, 33v pk-seudulta

Melle: la 9.6,  43v, helsinkiläinen, toinen tulossa, esikoinen on 1v 10kk

Candy_: la 11.6, Kuopio, esikoinen, 19v

Mama76: la 14.6, neljäs tulossa

Saasuska: la 14.6, 20v ja 34v, Joensuusta

Mirela: la n.14.6, 23v ja 26v,

mohomaha: la 15.6, 20v ja mies 22v, esikoinen

Just_Pam: la 15.6, 33v Turun suunnalta, esikoinen

Marilii: la 14.6., esikoinen, 23v ja 25v, Turku

*Mimosa*85: la 14.6, 24v ja mies 26v, esikoinen

Tulitikku: la 16.6, esikoinen 32v, mies 29v, Helsinki

AnAnAts: la 16.6, molemmat 24v, esikoinen, Kymeenlaakso

Monalisa: la 18.6,  26v., mies 27v., esikoinen, Pirkanmaa

Henniv: la 20.6, 21v. ja mies 25v, esikoinen, Sotkamosta

Tiinatomera: la 20.6, 24v ja 29v, esikoinen

Rriksu: la 21.6, 18v ja 20v, esikoinen, Mikkelistä

Pikkukirppu: la 22.6, esikoinen, molemmat 23v, Kymenlaaksosta

Katjuskainen: la 26.6, 27v ja 31v, esikoinen

Marsu86: la 26.6, toinen tulossa, 23v Helsingistä

Ylpeä Mamma: la 27.6, 4 lapsi

Marlind: la 28.6, 27v ja 25v, esikoinen

Sintti: la 29.6, molemmat 27v, toinen lapsi

Anolinno: la 30.6, 41v ja 43v, uusioperheen 6 lapsi

Memma: la 30.6, 22v ja 27v, esikoinen

Kova halu äidiksi: Helsingistä, molemmat 23 ja esikoinen tulossa

Iitsu: molemmat 24v, esikoinen

Aata: 32v ja 37v


sanokaa jos haluatte että lisäilen jotain! ja anteeksi jos joku on unohtunut!
 
Heippa tulitikku!
 
Itse myös liityn kesäkuisten joukkoon [:)]
 
Kova halu äidiksi, laskettua aikaa en vielä uskalla laittaa koska se saattaa muuttua, esikoinen tulossa, itse olen 23 v ja mies 23 v myöskin. Ja Helsingistä ollaan. Taidan itse lisätä tuon raskauslaskurin vasta saatuani varman lasketun ajan [:)] Ihanaa kun elämää hymyilee taas [;)]
 
tervetuloa kova halu äidiksi ja mielettömästi onnea! ilmottele sit se la kun varmistuu [:D]
 
Mun tietoihin voi myös lisätä et olen 20 vuotias ja mies 22.. jos tämmönen nyt ketää kiinnostaa [:)]
 
mä mietin kans et onks noi iät ihan välttämättömiä, eihän niillä ole mitään merkitystä [:D]
 
Moi,
 
Tatjuska, LA siis kuukautisten mukaan 20.6, voi tarkentua ultrassa. 33v, mies 36v, Pirkanmaalta. Neljä lasta ennestään, kummankin ex-liitosta 2. Tämä siis ensimmäinen yhteinen. Eli viikot 4+1, mutta plussan sain jo 3+5 ja vahvoilla oireilla mennään :)
 
Sen verran voin lisätä, että esikoinen on tulossa. Itse olen 23v ja mies on 29v. Tällä hetkellä asustellaan Uudessakaupungissa.
 
Heippa!!

Henniv, 21v. ja mies 25v. ja esikoistamme odotellaan, La 20.6, Sotkamossa asustellaan.
 
Hei,

liityn joukkoon hetken sivusta seurailun jälkeen (tämä keskustelufoorumi ei jostain syystä antanut minun kirjautua sisään moneen päivään).

Sain testistä negatiivisen lauantaina 10.10., ja kun mitään ei alapäässä tapahtunut, kokeilin uudestaan ja tuli kaksi hyvin haaleaa plussaa tiistaina 13.10. Seuraavana päivänä neuvolan täti soitti ja sanoi onneksi olkoon. Itse vähän epäilin niitä haamuja, kun ilmestyivät vielä testiajan päätyttyä, mutta kyllä nyt sen todeksi uskon kun mahaa viiltää ja jäytää eikä mensuja tuu. La ois 17.6., nyt menossa siis laskennallisesti rv 5+6.

28 vee, Oulun seudulta, mies 34 ja ensimmäistä tehdään. Nähtävästi. En oo oikein tajunnu vielä mitä pitikään mennä laittamaan alulle :D

Mutta siis tervehdys kaikille ja voimia tähän pimenevään syksyyn.
 
Hei,

itse olen (toistaseksi) 22v. ja mies 30v., rv 7+3 ja laskurin mukaa LA ois 7.6. (mitä luultavimmin muuttuu kun kierto vähän heitellyt, ilmottelen sitten myöhemmin uuden). Ja esikoinen molemmille.
 
Heipsan!
Saakos listalle liittyä mukaan..sain tietää olevani raskaana tuossa viikko sitten ja tällä hetkellä mennään rv 5+2 ja La olisi laskureiden mukaan 22.6.2010. Olen kyllä tällä hetkellä yksi maailman onnellisimpia naisia, tätä on odotettu tovi ja nyt kun se sitten tärppäs niin pitää vaan toivoa, että kaikki menee hyvin.
Niin, itse olen 23.v ja avopuolisoni myös 23.v...ja ollaan Kymenlaaksosta!!
Tässä olen pähkäillyt, että uskaltaako kertoa vanhemmille jo ensi viikon neuvolan jälkeen vai odottaako ensimmäistä ultraa joka on ilmeisemmin rv 11?!kuinka aikaisin te olette uskaltaneet kertoa tuleville isovanhemmille tästä ihanasta yllätyksestä?!
Toivotan paljon tarrasukkia ja onnea jokaisen matkaan..!!
 
Heippa!

Minulla siis ikää 20v ja avopuolisolla 34v.
LA kovasti odotetulle esikoiselleni on 14.6.
Joensuussa asustelemme.

Piristäviä halauksia kaikille tähän pimeään syysiltaan!
 
Mulla ikää 28 ja tolla miehisellä osapuolella 25

Ennestään 2 lasta, ensimmäistä yhteistä odotetaan.

LA 7.6 ja Päijät-Hämeessä asutaan [:)]
 
Mut voi lisätä listaan kans:) Molemmat ollaan 24v kymenlaaksosta, ensimmäistä ootellaan ja laskettu 16.6 :)
 
Takaisin
Top