Matkarattaat

Kiitos Ang1! Meillä näköjään on edelleen aika avoinna, että minkälaiset kärryt loppupeleissä halutaan. Alettiin nimittäin nyt noita Oran kärryjä uudestaan miettimään. :) Meillä on autona Skoda Octavia ja sinne mahtuu perään meidän yhdistelmät (pituussuunnassa) ja koira siihen viereen. Koira on meillä n. 55 cm säkäinen. Koira mahtuu kääntymään, istumaan ja makaamaan siinä, mutta olisi tosiaan kiva jos sille olisi enemmän tilaa ja olisi tilaa muillekin tavaroille... Ei sun Ang tarvi niitä mun takia lähteä autoon roudaamaan. Kokeile vaikka ihan sisällä (jos vaan viittit) laittaa kyljelleen, että pysyykö kasattuna kyljeltään (jos autossa vaikka kiinnittää koukuilla), ettei siellä oo mitään sellasia ulokkeita tms. jotka ottaa kyljellään vastaan...vaan voi maata renkaiden päällä...

Peekay: Tuplaratasasiaan en osaa sanoa mitään muuta kuin, että näin mäkin just ajattelisin, että varmaan yhdistelmillä pärjäätte hyvin sen ajan kun yhden lapsen kanssa liikutte.

enna: mä en ehkä lähtis pelkästään sellasten rattaiden kanssa, joita ei saa makuuasentoon. Pahimmillaan joudutte sitten olemaan hotellilla aina päiväuniajat, jotta vauva saa nukuttua. Luulen, että just tuollaset Oran rattaiden tyyliset olis parhaat reissuun, mutta ei mulla kyllä mitään kokemusta ole asiasta. Yhdistelmissä varmaan riippuu aika paljon, että millaset, että viittiikö niitä ottaa...
 
Pysyy ihan ilman tukeakin tuossa lattialla ja silloin se on 34cm se tila minkä se vie eli että kuinka paksu paketti se on. Ja ei siis törrötä mitään vaan on ihan renkaiden varassa. Jos vielä kiinnittää just jollain koukuilla niin varmana on ja pysyy hyvin :) Tosi lättänät on kyllä kun kasaa. Ostakaa vielä samanväriset mitä meillä on, eli nuo limet, niin mehän näytetään pirteiltä kun mennään korkeasaaressa niitten kans :D :D :D
 
^minkä väriset teillä on? :DD Ei vaan, rupes vaan huvittaan jo ajatuskin... Niin ja kiitti, tuon perusteella vaikuttaa kyllä hyvältä...
 
Me ollaan lähdössä viikon päästä etelän lämpöön, enkä aio ottaa muuta kuin nuo Carenan matkarattaat. Vaikka ne ei mee ihan makuulle, on poika jo vedellyt oikein hyvät päikkärit ravintolassa niissä eilen :) Oikeastaan mun mielestä parempikin nyt että on vähän kohoasento, kun on yskinyt taas uhkaavasti..
Meidän lennolle saa ainakin ottaa ihan ilmaiseksi nuo rattaat, eli ei lasketa siihen 20kg/hlö. Ja rattaat tuodaan takaisin koneen luo suoraan. Kannattaa muuten säilyttää se pussukka mikä täällä Suomen päässä rattaisiin laitetaan, koska takaisin tullessa semmosta ei välttämättä saa!
Suurimmaksi osaksi poitsu matkaa kuitenkin liinassa tai isällä rintarepussa, ainoastaan uniaikaan eikä kyllä tule kantamisesta mitään.
 
Me sitten käytiin koeajamassa ja tilaamassa nuo Ora Terra rattaat. Värinä limevihreä. :) Oli kyllä tosi hyvän oloiset kärryt ja testattiin niitä autoon. Ne meni kyljeltään pituussuunnassa auton peräkontin sivuun, jolloin vievät tosi vähän tilaa ja koiralla taas luksusoltavat.
 
Ou jee, kaks limee kärryttelee sitten tulevaisuudessa pitkin helsinkiä emoticon
 
Älä ny viitti, teilläki limet? :D No, minkäs hyville kärryille ja hyvälle värille mahtaa. :)
 
Joo kyllähän mä tuolla sitä sanoinkin että on limet :) Mun pitikin kommentoida kun kysyit sitä väriä että johan mä sanoin :D Ja fb on kuviakin kun poika niissä matkustaa :)
Mutta tää on vaan hauskaa että on samat ja oikeesti, se on paras väri niistä. Ihanan pirteä ja kun vielä haaveilen toisesta lapsesta niin menee sitten hänellekin oli sitten tyttö tai poika.
 
Ang1 kirjoitti:
Ostakaa vielä samanväriset mitä meillä on, eli nuo limet, niin mehän näytetään pirteiltä kun mennään korkeasaaressa niitten kans :D :D :D

emoticon
 
Jaahas taas... :D Tässä näkee taas sen, että vähän väskänä luen näitä viestejä. Mä siis tosiaan katsoin vielä uudestaan tuon sun viestin, että mainitsitko sen värin siinä, mutta en vaan nähnyt... siksi sitä kysyinkin. Kyllähän mä sen nyt näen. :D Ja oon tosiaan kattellut kuvia fb:ssä mutta ajatuskyky ei riittänyt yhdistämään piuhoja. :)
 
Hahaa, tänään hiffasin, että meidän kantokopasta voi ottaa kovikkeet pois ja siitä tulee lämpöpussi sitten. Aivan bueno tuohon Oran rattaaseen pussiksi sitten talvemmalla. :)
 
Joo meillä sama juttu :) Tosin värit nyt ei ehkä mätsää ihan täysin mutta kuka sitä täällä korvessa nyt kattelee :D
 
Takaisin
Top