Masukuvat

Jetsu

Varmaotteinen viestittelijä
Kesäkuunmammat 2015
Tammimammat 2017
Kuvia kasvavista vauvamasuista tänne :)
 
Muokattu viimeksi:
Oon puusilmä :D Vaihdetaan tää sitten toivotuksi masukuva ketjuksi :D Tänne siis kuvia kasvavista kummuista :D :D
 
Oon puusilmä :D Vaihdetaan tää sitten toivotuksi masukuva ketjuksi :D Tänne siis kuvia kasvavista kummuista :D :D
Haha hyvähyvä :) vaiha viel toi teksti ni ei porukka mee sekasi :D
 
Ihan nolottaa, kun on koko ajan sellainen pömppis, että kuinkahan moni on luulut jo kuukausia, että meillä odotetaan toista... Voisin siis laittaa jo kuvan isosta masusta, mutta se ei oo iso sillä tavalla kun haluaisin! :D
 
Mulla oli vielä ihan äskettäin suht litteä vatsa. Mutta tuota. Ei oo enää. Moi vaan, turvotus! Yritä tässä sit salata raskautta? Viikkoja kasassa 6, jos sitäkään (ar-ultra viikkojen määrittämiseksi ens viikolla)...

804586cdbed86790a41af47f58eb709c
 
Muokattu viimeksi:
Mulla mahtanee olla hyvin saman näköinen maha tällä hetkellä kuin iinaalisalla, viikot 7+6. Iltaisin tosin turvotusta enemmän.. :grin
 
3195716d46935310eee7d808cdd99d55

Tää on oikeestikki nii jäätävä! 7+3 menossa.. Okei, en oo missää missin mitoissa ennen raskautta ollukkaa mut olin kuitenki vielä viikko sitten huomattavasti hoikempi ko nyt :D
 
Ihania kumpuja vaikka vasta turvotusta ovatkin. Samaa täällä ja muotokin on kuin vauvamasulla, niinkuin nähtävästi monella.
 
Tuonne salaiselle puolelle voisi tehdä kans masukuva ketjun, itse en ainakaan tänne taida laitella kaikkien nähtäville.. :)
 
Eikö siellä oo jo?

Kävin kattoon niin sinne vaa kuvia laittaan!! On oma ketju :)
 
Mira83, mun pää on niin hatara että en nähny semmosta vaikka kävin kattoo... :D
 
Vauvamasu alin keskustelu tällä hetkellä...
 
Ihania pömppöjä :) Mulla on työkaverit jo vilkuilleet mun masua :grin Aamu on ihan ok, mutta illalla pömpöttää. Mä laitan kuvia kans vasta salatulle puolelle, jos jossain vaiheessa sinne pääsen :happy:
 
Takaisin
Top