Masukuvat !!

melela

Piirimestaruustason postaaja
Tännehän vois kaikki halukkaat lisäillä masujen kuvia. Kiva seurata massujen kasvua :) Itellä on tallessa esikoisesta lähestulkoon joka viikko otetut kuvat vkosta 16 eteempäin.. :) Nyt en oo vielä edes aatellu napsia kuvia koska ei läheskään niin paljoa näy vauvamasu mitä esikoisesta. Vaikka pitäs olla toisin päin :D
 
Meinasin jo äsken vetää kameralla eka otoksen, mut tulin siihen tulokseen et jos vielä odotellaan hetki. Sit kun masu todella näyttää siltä et siellä on joku :)
 
mä eilen yritin ottaa masusta kuvia mutta ei tullut mitään siitä hommasta =D  

Laittakaa joku niin ehkä mäkin uskallan ;) 
 
Pari päivää sitten otettu kuva, viikkoja on tossa siis kaikki 18+5 Esikoiselta tuskailin että kun ei maha kasva, ja nyt ihmettelen et miten tää nyt näin kasvaa
 
Se oli kyllä niin vaikeeta et ihan hiki nousi päähän Mie laitoin ensin omiin tietoihin profiilikuvan kohdalle. Sit menin viestin kirjoitukseen, ja tosta hymynaaman vasemmalta puolen image managerin kautta lisäsin sit kuvan viestilaatikoon. En keksiny helpompaa konstia
 
Ei mulla ihan noin isoa mahaa ole vielä ja vähän ihmetyttää kun tuo pötsi on ihan ku se ois pelkkää läskiä :(
toki en mie tiiä miten löysä tai kiintee toi kuuluu olla mut vaikuttaa enemmänki et se 3kg mikä on paino noussu ni on tullut vaan lihaks mahaan ja reisiin ja vauvamahaa ei olis oleenkaan ellei olis läskiä...yhyy...onpa mullaki taas ongelma :(
mut ku noi tein mahat on niin ihanan näkösiä <3
 
Mulla on nyt yhtäkkiä kasvanu maha ihan hulluna. Varmasti koko porukan isoin, siks vähän ehkä orjailen laittaa tänne kuvaa... kivasti työkavereiltaki tuli et " niinku joku rantapallo". joo ei ois ihan noin tarttenu sanoo kuitenkaan..
 
Melela: eläpäs kursaile ja ujostele turhia, kuvaa pöytään vaan ei kyllä oo kauheen kivasti sanottu, mut muut ihmiset päästelee herkästi sammakoita suusta, toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos niin ei tuu paha mieli. 
 
Majimalla on kyllä masu samaa kokoluokkaa kuin mullakin ja päivätkin lähes samat.. Ihania isoja masuja jo kaikilla!
 
Voi miten teillä on jo noin ihania isoja massuja! :O
Kyllä mullakin vähän pullottaa, mutta verrattuna muihin mun masu on vielä ihan "lapsen kengissä". Ja viikkoja on kuitenkin 16. Noh, ehkä se sieltä vielä kerkiää kunnolla esiin ponnahtaa. Kait kun kyseessä on ensimmäinen raskaus ja olen aika pitkähkö ja lanteetkin on leveät, niin jospa se sitten vaan sulautuu tuonne ruumiiseen...tiedä häntä. Mutta ei voi kuin ihailla teidän muiden massuja! :)
 
Naiset, kuvia kehiin! :) Sitten kun ollaan joulukuun kynnyksellä kunnolla kasvaneita rantapalloja, niin voidaan haikein mielin ikävöidä näitä vanhoja pieniä mahantapaisia.. :D
 


No joo tuos ny on tämänhetkistä esikoismasua elikkäs 19+4.
Aikas pieni masu mutta kun kuvia vaaditaan niin.. ;D
 
Takaisin
Top