Masukuvat !!

Mulla masu on samanlainen ku musicboxilla, edelleenkin miettii että onkohan tuo nyt vaan ne 3kg mitä on tullut ja kasvaakohan se olleskaan isoksi niiku oma mielikuva on että vauvamaha on hervoton...
 


Toivottavasti toi kuva ei tuu hirveen isona. :D Tänää vast liityin jäseneks ja ajattelin heti laittaa kuvan masust. Pieni se on monen muun masuun verrattuna mut kovasti se on silti kasvannu mun mielestä. =) Eli kuvas on rv.18+6. Ensimmäin raskaus.<3
 
Ihania masuja :) Itte en vieläkään kuvaa laita, ku hyvä että makuulla huomaa että on maha kasvanu.. :D
 

Tässä olisi mun masu RV 19+3.
Kiitos -S- neuvosta! En olisi osannut laittaa kuvaa ilman apuasi :)
 

Tässä mun masu rv 19+2..
Omasta mielestä se kyllä näyttää ja tuntuu pelkältä selluliitti pallolta :D Ja joka päivä kauhee vertailu muiden vauva masuihin :)
 
Ohhoh onpa iso maha! Ihana! :) Itellä vieläkii melko pieni, sillee et just huomaa... Ihana ku ihmiset laittaa masukuvii tänne. :)
 
Se on kasvanu ny parina päivänä ihan huimasti :) tänään oltiin rakenne ultrassa ja Vahva poikalupaus tuli!! :) 
 

18+0, eipä tuo ole tainnu edelliseen verrattuna muuttua hirveesti, vaikka tuntuu siltä et ois muka kasvanu. Lenkillä tosin ei pysty enää juoksemaan kun tuntuu et maha heiluu tiellä. :D
 
Ihania masuja kaikilla! Sieltä ne vaan pulpahtaa esiin....ensin sitä odottaa kovasti, että masu kasvaa ja joulukuun lähestyessä alkaa jo tuskastuttamaan masun koko :)
 
Söpöjä masuja teillä!<3

On se ihanaa ku maha kasvaa, vaatteet vaan alkaa käydä vähiin. :S :D
 



Siinä meijän yksiö Rv 22+5 :) Esikoisen aikana vatsa oli tuon kokonen joskus RV 30 :D Nyt mennään keskikäyrän hiukan yläpuolella, kun taas esikon aikana koko raskaus alakäyrän tienoilla :)) SF mitta oli 16 RV 20+5. Saa nähdä mitä näyttää ens viikolla kun on neuvola :)
 
TENSON: Mitä sulla on SF mitta ollu? :) Näyttää tosi "hurjalta" mutta ihanalta tuo sun maha :) Niin ja missä päin sulla on istukka? :)

Itellä esikoista odottaessa oli etuseinämässä ja nyt takaseinämässä. Ja sen kyllä huomaa. mm liikkeet rupes tuntuun paljon aikasemmin ja voimakkaammin (tosin toista odottaessa jo vähän tietää mitä odottaa :)) ja mahan kasvu on ihan erilaista, siihenkin istukan paikalla kuullemma merkitystä, vaikka eikö ne sano että toisen aikana masu kasvaa nopeemmin? :) EMT. :)
 
Heissan :) Joo etuseinämässä on istukka :) tuos rv 22 ku kävin neuvolassa niin oli sf 21... :) kai mulla on sitte kaikki elimet tuol nii pienes läjäs että masun on pakko vaa kasvaa ulos päin :)) ite aloin tosiaa tuntemaan liikkeitä vasta rv 19 ja varmaan istukan sijainnin takia :) ja esikoista odottelen!
 
Mulla oli sama homma esikoista odottaessa. Istukka oli etuseinämässä ja liikkeet tuntu vasta silloin rv 19 tienoilla :))) Onnea odotukseen!! :)
 
Takaisin
Top