Masuasukin työnimi

Meillä esikoinen oli Munanen, toinen oli Tyyppi ja tätä kolmatta olen kutsunut Bebeksi. :)
 
SannaMiia ja Jeflo - Elan keikalle minäkin lyllertämässä, jos vaan olot sallii! :hello2 Meillä on vaan "se juttu" tai pallo. Miehen kuopus tokaisi jo päivää ennen kun tein plussan et sun masussa on vauva :love2
 
Täällä puhutellaan Papuna tai Pikkumussukkana. Varmasti vääntäytyy vielä vaikka miksikä:dummy:

Esikoinen oli kaikille möhis siihen asti kun annettiin nimi :happy:
 
Saa nähä kun lapset saa kuulla uudesta sisaruksesta tulisiko sitä kautta joku nimike. Nyt on vaan se tai pallo :)
 
Meillä on niinkin hauska kun pikkukakkonen. Ehkä kun syntyy niin muuttuu.
 
Heh, meitä onkin sit ainakin neljä marrasmammaa Elan keikalla :grin

Täällä puhutaan Masuasukista, Pikkusesta ja Kaverista. Mies ei oikein ole vielä lämmennyt työnimeen, mutta kai semmonen joskus vielä tulee.
 
Molemmat ollaan aika varovaisesti puhuttu vauvasta ja perheen kolmannesta jne.. Mutta yks päivä mies tokas väsymykseeni, että ymmärtäähän sen kun örkki kasvaa sisällä. Saa nähä vakiintukohan toi sitten työnimeksi, toivottavasti ei :D
 
Esikoinen oli työnimeltään Piiperöinen, muuttui synnytyssalissa Möhvötiksi. Kuuntelee (jos kuuntelee) nykyisin nimeä Topi.
KM vuonna 2013, ei ehtinyt saada työnimeä.
Nyt vatsassa asustaa Turboananas. :D
 
Meillä ei oo ollut mitään työnimeä kummallakaan aikaisemmalla lapsella, on puhuttu vain vauvasta. Mies ei pahemmin låmpene semmoisillem eilkämulle itselekkään niin väliä oo. Tämäkin siis varmaan kulkee vauvana, jollei isosisko jotain keksi
 
Mä makoilin joskus suihkun jälkeen sängyllä kuivattelemassa ja puhuin miehelle jotain salamatkustajasta, jolloin mies tokaisi vaan, että "ai salamanteri" -> niinpä mun vatsassa asustelee nykyään Salamanteri :grin

Välillä viittaan asukkiin myös sanoilla pikkunen ja tyyppi :)
 
Meillä esikoisen työnimenä oli veeti. Itseasiassa vielä nytkin - puolentoista vuoden jälkeen- kutsutaan muksua veetiksi, vaikka oikea nimi on aivan eri.

Seuraavasta on puhuttu, että tehdään minttu. Kait minttu jatkaa työnimenä sitten.. :D
 
Meillä oli ekasta Shrimp, kunnes saatiin tietää, että tyttö, jolloin muuttui Shrimpetteksi :D
Tästä toisesta ei ole vielä mitään, ehkä sitten ekan ultran jälkeen jää joku :)
 
Meillä tuli masuasukin työnimeksi Nökö, enkä ees muista mistä se nimi tupsahti käyttöön :laughing002
 
Takaisin
Top