Masuasukin työnimi

tiuhtimus

Seurustelun sensei
Marraskuunmammat 2015
Lokamammat 2017
Jouluäidit 2020
Onko teillä ollut jo puhetta aiotteko antaa työnimeä taikka onko teillä olleet aiemmissa raskauksissa sellaista käytössä?

Mies vaan eilen tokas illalla sängyssä että haluaa kutsua masuasukkia Pöndeksi ;D olin itse aatellut jotain vähän erilaista, mutta kai mä miehen mieliksi suostun tuohon kun oli niin innoissaan :D

Mites muilla? Ootteko uskaltaneet miettiä ees vielä koko asiaa?
 
Eilen mietin mikä vois olla työnimenä mut en vielä keksinyt. Esikoisen nimi oli Kääppänä. :D
 
Kalle, eli Kalervo, ekaan haullakaan plussan nimi päivän mukaan. Saa nähdä, missä vaiheessa taipuu Kummolaksi :D
 
Meillä on toukka tällä hetkellä, katotaan muuttuuko :)
 
Ekalla ja tokalla ei muistaakseni ollut mitään erityistä, kolmonen oli rakenneultraan asti vaan pikkuveli kunnes selvis et hän oli tyttö, siitä asti hän oli pikkusisko :) tätä nelosta olen kutsunut vaan tyypiksi, katsotaan, josko myöhemmin "nimetään"
 
Ystävän sanoin; Mini-Ela. Tämä siitä siis että ollaan menossa lokakuussa Elan keikalle ja oon sillon melko viimesilläni. Ollaan suunniteltu et voin myös alkaa synnyttää siel ni päästää lehtee. :wink
 
Esikoista alettiin kutsua Ismoksi, nimen antoi oma kummityttöni. Tänään just asiasta mieheltä kysyin, niin hän ehdotti Seppoa :D
Seru, kuinka pitkällä Sä jo olet jos tunnet jo liikettä? Mulla vasta 4+6 ja aikoo mitä tuntuu on ilmavaivat suolessa :D
 
Esikko oli Unni ja kakkonen Junnu. Tosin kaverini kutsui heitä Ritva ja Eila :D eiköhän isosiskot keksi tälle työnimen :) kakkonen on vuoden iästä saakka toivonut pikkuveljeä, ja nimeksi Veli :wink se on varattu tokaisi nimeksi, jos poika tulee :)
 
Edellinen oli vaan bebe.. Tälle ei ole ainakaan vielä nimeä. Ehkä se nimi tulee, jossain vaiheessa, kun raskaus varmistuu. En usko tätä ihan täysin vieläkään.
 
Meidän pikkuisen työnimi on ollut jo pitkän aikaa Hip-otus (noin kirjoitettuna). Oltiin viimesyksynä saunaillassa, jossa yhdellä oli mukanaan 4kk vanha tyttärensä. Jossain vaiheessa iltaa tyttö pääty mun syliin ja sille iski hikka. Se hikkasi "hip! hip!". Naurettiin sille miehen kanssa molemmat. Kun päästiin kotiin, mä ilmoitin, että haluan oman Hip-otuksen (oli siis eka kerta, kun otin lapsenhankinnan puheeksi). Mies huokasi helpotuksesta ja sanoi, että hänenkin on tehnyt omaa pikkuista mieli jo pidemmän aikaa.
 
Meillä ei vielä ole mitään työnimeä, vauvaan viitataan vaan joko se-pronominilla tai puhutaan ihan vaan vauvasta :p

Jos plussauspäivän mukaan menis, niin tää olis Erno tai Tarvo :grin toisaalta oon myös ajatellut että työnimenä vois käyttää mun mummon nimeä, hän kun nukkui pois samana päivänä kun tein plussatestin (tuli ihan mieleen että tämä pieni on mummon "lahja" meille)..

Mut ehkä se työnimi tulee tässä ajan kanssa, ja luultavimmin sen tulee olemaan jokin sukupuolineutraali :happy:
 
Mä taidan taas kysyä kummitytöltä tota työnimeä...hän kun keksi edellisenkin nimen, jota käytettiin sitten synnärille asti, vaikka tiedettiin, ettei tuu poikaa vaan tyttö.
 
Esikoisella oli työnimiä vaikka kuinka monta, tälle toiselle ei ole vielä muotoutunut mitään erityistä. Kulkee tylsästi toistaiseksi nimellä vauva :D eiköhän sitten jotain keksitä jos saadaan tietää sukupuoli.
 
Sannamiia mä oon myös menossa mun siskon kanssa sinne elan keikalle :) jännittävää. Meillä ei oo vielä mitään työnimee se muotoutuu yleensä vähän myöhemmin, nyt on vaan sintti ja pähkinä millä ollaan kutsuttu :)
 
Takaisin
Top