Marraskuun ihmettelyt!

Vatukka, meillä on ihan samantyylinen tuo tarina :) neljä testiä täälläkin takana, tänään tuli 2-3 viikkoa tikkuun. kkm oli 07/2012 joten varovasti haaveillaan ja keskusteluja seuraillaan. Listaan uskallan itteni lisätä vasta kun 12 viikkoa on mennyt. 4+3 täällä mennään ilmeisesti
 
Tsemppiä Mariannulle ylihuomiseen ultraan! Toivottavasti kaikki on hyvin, kuten todennäköisimmin onkin.

Minulla ei vieläkään ole juuri mitään raskausoireita. Alan taas epäillä koko raskaana oloani. Välillä tulee tunne, että pitää päästä vielä toiseen yksityiseen ultratsekkaukseen ennen neljän viikon päästä olevaa nt-ultraa - vaan ehkä se olisi sulaa hulluutta, kun ei mitään vuotoja tai kipuja tai muitakaan keskenmenosta varoittavia oireita ole. Kyllä odottavan aika on pitkä!
 
Vatukka: Itekin oon tehny tähän mennessä 5 positiivista testiä:D Mies kyseli jossain kohtaa noista testien hinnoista ja kerroin että niitä sais halvemmalla jos ostais semmosen kehden testin paketin. No kysyi sitten, miksen ole semmoista ostanu, ku kerroin et oon meinannu aina että se yks riittää, enkä testaa enää:D Mutku eka oli nii hailukka ja piti testata uudestaan varmuudeks ja pitihän sitä vielä digillä varmistaa ja tottakai piti kattoa vielä että vahvistuuko viiva ja viimiseks piti vielä epäuskosena mennä testaamaan, että oonkohan edelleen raskaana:D Oon vissiin tullu ihan pöpiksi, koska viimeks tänään kysyin mieheltä, että oonkohan mä edelleen raskaana. Totes vaan, että noi on semmosia kysymyksiä, mitä sen kuuluis esittää, ei mun:D Mutta joo, päätin et enää ei testailla. Kai se on pikkuhiljaa uskottava.

Mulla on ens viikolla eka neuvola. Ihanaa päästä sinne juttelemaan kaikesta tähän liittyvästä, vaikka viikkoja onkin vasta näin vähän. Sen jälkeen vasta taidan ilmottaa tietoni tuonne listalle.

Hemppa: Kannattaa mielenrauhan vuoksi ehkä ens viikolla soitella neuvolaan tuosta lääkkeestä vielä, mutta varmaan aika pienet todennäköisyydet, että mitään ratkaisevaa ois tapahtunu. Aika paljonhan noita tarinoita kuulee, että on tullu lääkkeitä tai alkoholia reippaastikin otettua, ennenku tieto raskaudesta on tullu ja vauva on silti ihan normaalista kehittyny:) 
 
Mö testasin neljä kertaa..... joskin kaks ekaa liian hätäsesti ja ne oli negoja vielä...mut vieläkin tekis mieli testailla. :D Ehkä mä maltan mieleni :D
 
Heh, mä oon ehtiny täs kierros tekee varmaan ainakin 10 testiä, tosin 4 niistä ainaki liian aikasin ja negojahan ne... Ja tänään juur viimeks tein viel yhen testin.. Jo pissatessa tuli oikeen vahva viiva, ni kaipa mä sen ny jo uskon. :D Mieskin jo alko laskeskelee kui pal oon laittanu rahaa noihin testeihin, kyl noiden kotitestien keksijät on rikkaita.. :D
 
:D Ehkä se on siis ihan normaalia, vai ollaankohan me kaikki vähän hulluja! Tai sit ne on ne kuuluisat hormonit:)
Mut oikeesti luulin, et ihmiset tekee sen yhden testin, missä on kaks viiva ja uskoo ihan suosiolla, että raskaana ollaan ja that's it.
 
Meillä tehtiin kaks kasettitestiä ja yks digi, sitten uskottiin kun kaikki oli positiivisia :)
Huomenna ois vähän ennen kymmentä eka ultra ja kyllä jännittää! Ilostuttaa ja pelottaa ja tärisyttää.. Varsinkin nyt kun hartiakivut ei oo loppunu ja neuvolatädin puheen kohdun ulkosen mahdollisuudesta kummittelee takaraivossa.. No, toivotaan sormet ja varpaat pystyssä että kaikki on hyvin!
 
No hormonit täällä ainakin jo hyrrää, tänäänki on ottanu päähän suurinpiirtein kaikki mitä äijä on suustansa päästäny.. Ja oudosti kaupassa tuli iha törkeen huono olo, johtuen ehkä siitä et siel oli varmaan tuhat muutaki ihmistä. . Mut hyi yök piti päästä vikkelää ulos sieltä.
 
Täällä uskottu tällä kertaa kolmella testillä. :P Eka oli roskishaamu, toinen oli selvä tikkutesti ja kolmas oli Clearbluen viikkonäytöllinen johon tuli raskaana 2-3. 

Marbel, kiitos lohduttavista sanoista. Täytyy nyt vain uskoa että luonto hoitaa asian jos jotain olisi vialla. Pelko on kuitenkin koko ajan mukana vaikka rennommin olen tämän odotuksen ottanut kuin edellisen. Viime raskaudessa stressi loppu vasta synnytyssalissa. :) 

Tsemppiä kaikille ultraan menijöille! 
 
Ekassa raskaudes testasin kolmella, tokassa vkm testasin kait kuudella ja täs kolmannes taas neljällä, enkä usko vieläkään :D välillä on niin haluttanu käydä ostaan viel yks testi et oonhan varmasti, mut olen päättäny et kyl se ultra kertoo sit asian oikean laidan :D 
 
Paistaa onneksi malttamattomuus muistakin kuin minusta :D Miten saatte ajan kulumaan, vai otatteko ihan rennosti vaan? Mulla olis pari viikkoa ekaan neuvolaan ja varmaan ainaki sama ennenkuin pääsen sinne varhaisultraan ja mulla ahdistaa ens viikonlopun pitkä viikonloppu (3pv) kun sitten vaan pyörin täällä. Ajattelin ottaa varaslähdön jouluun silloin ja alkaa tätä huushollia laittamaan, eihän tässä muuten kestä selväjärkisenä.

Onneks koululla alkaa koeviikko, voi edes lukea! emoticon
 
Jenaya, et oo ainoa jonka aika matelee. Mulla eka neuvola vasta 18.12 ja ultraankin vielä kolmisen viikkoa, se kun on vasta 11.12...

Se on jännä ku tää aika on menny tähän asti ihan hirveen äkkiä, juur meijän tyttö syntyi ja nyt täytti jo vuoden.. mutta eipäs kulu päivät millään nyt ku tarttis odotella taas tonne ultraan ja neuvolaan saakka... :D
 
Neeuska: No näinpä! Mullaki menny syksy ihan hillitöntä vauhtia (esikoisen syntymästä 8v ja sekin on menny!) , miksi se aika just nyt on ruvennut matelemaan :D Pitäisköhän opetella tekemään käsitöitä, ehkä se veis ajatukset hetkeksi pois kun kiroaisi silmukoittensa kanssa ^_^
 
Jenaya: Hehe, mä tuossa juuri eilen kirosin miehelle kun aika kuluu niin hitaasti. Varsinkin parina arki-iltana ja lauantaisin, kun mies on opiskelemassa. Mies tuumasi, että mun pitää alkaa neulomaan Toukalle nuttuja ja sukkia - tänään bongasin Novitan sivuilta suloisen vauvapeiton, jota voisi alkaa kyhäämään. ;)

Hihii, juttelin tänään äitini kanssa ja ne on uuden miehensä kanssa tulossa mummolaan jouluksi! Oltiin jo sovittu kertovamme mun perheelle lapsesta jouluna, ja nyt ajattelinkin yllättää tulevan mummin joko ultrakuvalla (jos sellaisen siihen mennessä saan) tai mummi-aiheisella lahjalla! Miehen perheelle kerrotaan sitten uutena vuotena, kun menemme anoppilaan juhlimaan. :)
 
tiinaO_o; No niin se vissiin pitää ruveta kutomaan :D

Mä haluaisin jo NIIIIIIN kertoa tästä mm. mun veljelle, mut pelkään hänen pettymystään ihan hirveästi jos menee kesken. Ja kavereille! ja äidille! Ja siskoille! :D Tää on kauheen tylsää tää odottaminen, täs alussa joutuu odottaan ihan kaikkea, odottaan neuvolaa, odottaan ultraa, odottaan pienen kasvua, odottaan mahan pyöristymistä, odottaan ensimmäisten pikku sukkien ostoa. :D Mä odotan kaikkee tällasta, ei mulla sinne maaliin mikään kiire ole, tulee kun tulee ja saa pieni rauhassa kasvaa, mut tahdon olla raskaana silleen täysillä :D
 
Täälläkin aika matelee, pääsis jo edes ekaan ultraan ja olis kaikki kunnossa niin ehkä se aikakin siitä sitten menis nopeemmin. Ja vitsi miten pitkä aika rakenneultraan on jos sinne asti päästään, haluisin jo niin kovasti tietää että onko sieltä se meidän veikkaama tyttö tulossa :) Pääsisi ostaan kaikkia ihania tyttöjen juttuja vihdoista viimein.
 
Mä odotan kans jo et pääsisin huutelemaan kaikille et meille tulee toinen vauva! :D Mut mies on niin tarkka, et vasta jouluna kerrotaan... Tylsääää :D

Jännä kun tässä kohtaa se aika menee niin hitaasti, mutta ku päästään tonne juhannukseen saakka ni sit ihmetellään kui aika on menny niin äkkiä!
 
Neeuska: Ai sullakin on realisti siellä pitämässä jalkoja tukevasti maassa? Mulla sama juttu! Onneks oon saanu edes parille kaverille kertoa, muuten tulisin kyl kirjaimellisesti hulluksi :D
 
Joo siis mullakin tietää nyt sitte 3 hyvää ystävää, joista kaikki tiesi jo yritysaikeista :) Kyl mä halkeisin ellen ois saanu noille muutamille hihkua! :) Noh tänään alkoi kaupoissa joulurallit, joten kaipa se joulu sit pian jo on! Ja pääsee näistä kertomisen tuskista :D
 
Hirveen monta malttamatonta odottajaa!:D Mä kans oon niin malttamaton, äidille ja parhaalle kaverille kerroin heti plussattuani, ekan ultran jälkeen olin isälle kertomassa ja toiselle kaverilleni. :D Nyt pitäisi sitten olla hissukseen kaikille muille ja odotella ainakin sinne jouluviikolle asti, pitäisi ilmeisesti silloin olla np-ultra!! en jaksa odottaa! :D Mietin, että kerron isäni siskolle sen np-ultran jälkeen niin ei tarvitse muita sukulaisia infota lainkaan koska hän on sellainen kunnon juorukello! :D

Muuten olen kyllä ottanut aika maltillisesti tässä, ei ehdi työkiireiden kanssa vauva pyörimään päässä niin usein:) Paitsi silloin kun mahassa muljahtelee ja pahoinvointi esiintyy.  Ehkä muutenkin olen vähän rauhallisempi kun en anna itseni iloita ollenkaan ennenkuin ollaan edes siellä viikolla 13, en halua pettyä liian pahasti uudelleen jos menee kesken. Viimeksi se oli niin suoraan isku vasten kasvoja np-ultrassa, kun olin jo kaikkea ehtinyt suunitella ja iloita. No, toivotaan parasta:) Joulusiivouksenkin meinasin  aloittaa ensi viikolla, ja jos kaivaisi joulukoristeet jo esiin!:D Vai onkohan se liian aikaista...
 
Takaisin
Top