mammax3, rv4?

Mirputin86

Jostain jotain jo tietävä
juhuu juuri plussattu! nyt vain toivoen että masus viihtyy pieni?
la 5.1.2011? jos ovis oli oikein laskettu=)
 
Voi tänne tuli muitakin [:)] Ite plussasin maanataina ja itellä on la 4.1.11 jos kaikki menee hyvin [:)]
 
Iik, joko täällä on seuraavan vuodenkin odottajia! Hurjaa! Tuntuu, että justhan mä ite vasta plussasin, ja nyt toi pojanrötkäle onkin jo 4kk. Ei muuta kuin hirmuisesti onnea ja iloa odotukseen! <3
 
Jessus,eikö tää vuosi 2010 vasta alkanut ja nyt on jo 2011 tammivauvoja tulossa [:D]
Onnea uutukaiset mammat odotukseen!! <3
 
Minäkin haluan huhuilla onnittelut vuoden 2011 "korkanneille" odottajille!!! [:)]
Äkkiä se aika tosiaan kuluu. SannaKoon tapaan täälläkin hoivataan jo nelikuukautista lapsukaista...
Ihanaa alkanutta toukokuuta kaikille! <3
 
Kiitos! saas nähdä miten tämä neljäs murunen syntyy=D
juu miekin aattelin et vastahan vuosi vaihtui mutta nopsaan se menee! odotus on pitkä mutta palkitsevaa!
Onnea kaikille odottajille ja voimia pienten ja isompien Murusten hoivaamiseen!
 
Onnea meille plunssanneille! [:)] Onko teillä ollut millasia alkuraskaus oireita? Kiva ois kuulla millaista muilla on [:)]
Ite rupee vasta nyt todenteolla käsittämään että sitä ollaan oikeesti raskaana kun rupee omaan kroppaan tulee muutoksia. Vaikka mahan nipistelyä ollut koko ajan, ihan jäätävä väsymys ja koko ajan kauhee nälkä, tietty vessassa saanut ravata aikasempaa enemmän ja nyt tänään aamulla huomasin että nännien päät on tummuneet ja aika arat. Innolla odotan mitä tulee seuraavaksi [:)]
 
Ite ootin pahonvointia,väsyymystä,pissillä ravaamistä,yleen syöntiä,kauhu unia...yms mitä on aikasemmin olluna eteenkin heti alussa.
nyt on ilmmennyt vain turvotusta ja mahaan nipistämistä liikkuessa ja hirveen kovat ilmavaivat!
Mut syödessäni maistan aina kloorin maun ja hajun outoo...
no juu mutta oon vielä niiin alussa että kohta varmaan yrjöön tyyliin 3kk putkeen =/
neuvolaan täytyis soittaa aikaa sitte ultrassa näkis oliko laskelmmat oikein =)
 
Mulla ei vielä kauheesti oireita ole.. kovasti jonkinlaisia merkkejä kyllä odottelen. ei tunnu kauheen todelliselta vielä. vähän nippaipee masusta ja turvotusta on mutta eipä juuri muuta. nyt olis rv 5+1, jos oikein oon laskenu.
 
Mulla on laskettu aika 8.1.2011.. Nyt jo hirvee turvotus, nälkä koko ajan, rinnat niin kipeet, et hyvä et voi liivejä käyttää, kauhea väsymys jne. Toivottavasti pahoinvointi pysyis pois..
 
Täälläkin on yksi juuri tänään plussannut. Mikäli ovisaika oli oikein, laskettu aikani on 6.01., tai sitten 08.01 2011, koska kierto on ollut sen verran epäsäännöllinen. Olen tälläinen syksyllä 32-v ensiodottaja. Tämä lapsi on kyllä tekemällä tehty, yritystä on ollut viime syyskuusta asti. Uskallan tuskin uskoa, että nyt tärppäsi. :) Vain mies ja kolme parasta ystävää tietävät tästä. Muille olemme päättäneet kertoa vasta ekan ultran jälkeen.

Tänä aamuna kuvotti ja kahvi, jota olen aina rakastanut, oksetti ajatuksenakin. Rinnat ovat arat, mahallaan etenkin oikeassa tuntuu kuin olisi kivipallo sisällä ja molempiin sattuu koko ajan. Mahassa on sellainen jännä painon tunne ja vihloo äkkiliikkeiden yhteydessä. Siinäpä ne minun oireet, mitä tähän asti on ollut. :)

Toivotaan että tää pieni rakas pysyy mukana loppuun asti. :)
 
Onnea kovasti teille juuri plussanneille! [:)][:)]
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja vältytte pahoilta alkuraskauden oireilta.
Nopeasti todellakin menee aika kun tuntuu, että vasta itse sai tietää olevansa raskaana ja puoliväli mennyt rikki jo kaksi viikkoa sitten [:)]

IHANAA JA NAUTINNOLLISTA ODOTUSTA [:)]!!!
 
Onnea, onnea :) Olen samaa mieltä edellisen kanssa, että vastahan tässä itse plussasin.. [:D]

Jotenkin tuntuu, että tuo aika oli justiinsa sitä ihanaa ihmettelyä <3 [:)]
 
Minunkin puolestani onnea teille tammikuisille plussanneille!!! Raskausaika menee ihan liian nopeasti. Tuntuu myös musta että vastahan se lokakuinen plussa ilmestyi testiin ja nyt ollaankin yhtäkkiä loppusuoralla. Hui...
 
Ite ootan valtavasti että tulis jo eka ultra niin näkis että siellä se on varmasti [:)]
 
Ensimmäiset pahanolon tuntemukset... Kiva vaan ku ne tuli kesken lenkin, puolessa välissä matkaa. Mahoton voimattomuuden tunne, tuntu ettei jalat enää kanna ja sitten yökötys olo. Ei onneksi mitään tullut mutta varmaan vastaantulijat ihmetteli ilmeitä ku laahustin eteenpäin. [:D]
 
Takaisin
Top