Maaliskuun murinat

Mihin katos helmikuu?! Toukokuu kolkuttelee ovella jo hurjaa vauhtia. :D 2,5kk laskettuun. :)
 
Toivottavasti olis hyviä ulkoilukelejä ja paljon aurinkoa nää kaks kuukautta niin menisi aika nopeampaa ja saisi oman pienen kääpiön ensimmäisen yhteisen kesän viettoon.
 
Ihan käsittämättömän nopsaa menny tää odotusaika! Ihan kohta se tuo pikku pallero tuhisee sylissä :Heartred ihanaa!
 
Samaa olen itse miettinyt! Mitä ihmettä! Kaksi kuukautta esikoisen 2v synttäreihin ja siitä 2,5vko niin on laskettuaika.

Pitäisi varmaan alkaa hankkia kaikkia loppuhankintoja jo. Syntymäpäivät osuu lauantaille ja kun en muuta keksinyt lahjaksi toivoa, niin rahaa Aventin rintapumppua varten pyysin! Sitten olisi vielä se koliikkikeinu ja vähän vaatteita hankittavana :)

Tämän kuun 24.päivä mennessä myös haettava äitiyspakkausta ja muita.
 
Onko kela muuten vieläkään julkaissut uutta äippäpakkausta? En pääse puhelimella katsomaan, kun jostain syystä ei kelan sivut toimi.
 
Onko kela muuten vieläkään julkaissut uutta äippäpakkausta? En pääse puhelimella katsomaan, kun jostain syystä ei kelan sivut toimi.

Juuri katsoin facebookista, niin julkaistaan tänä perjantaina 4.3.

Siellä oli kuitenkin huomautus, ettei sitä aleta välittömästi jakaa, niin voi olla että tilaan sitten samantien tämän vanhan..
 
Oo jännityksellä odottamaan pääseekö nyhtää hiuksia päästä, jos onkin kivempi! :D
 
Mun pitää hakee äitiyspakkausta viim. 23.3.. En kestä, jos uusi pakkaus onkin kivempi ja en saa sitä...
 
Mä oon tyytyväinen vuoden 2015 pakkaukseen, se odotteleekin jo postissa noutoo :)
Mut silti kiva nähdä oisko tän vuoden pakkaus miellyttäny enemmän... :wink
 
Hyvällä tuurilla voi saada tehtyä vaihdon jonkun sellaisen kanssa joka saa sen pakkauksen mitä itse ei saa. :) Ja onneksi kun ne vaatteet on melko isoja niin joku vai vaikka haluta myydä sellaisia, joista ei itse niin välitä. :wink

Ja hyvää maaliskuuta. Mullakin meni vähän ohi koko helmikuu...
 
Äitiyspakkauksen vaatteet on lähes kaikki tosi isoja. Käytän sitten niistä mitä huvittaa. Tärkeintä oli saada laatikko ja nyt pitäisi vielä tehdä siihen reunuspehmusteet, koska vauva nukkuu siinä alkuviikot.
Itse olen ostanut kirpputoreilta sitten pari kassillista 50-68 vaatteita sellaisissa väreissä johon haluan tyttäreni pukea. Ja muutamia tietty vaan ihan käytännöllisyyden vuoksi väristä välittämättä, esim yövaatteet. Riepoo enemmänkin että kivoja tyttöjen vaatteita ei meinaa paljonkaan löytää varsinkaan 50-56 koossa ilman että ne on joko valkoisia tai vaaleanpunaisia (yöks ).
 
Värikkäitä vaatteita on kyllä tosi vaikea löytää... Muutenkin vauvanvaatteissa on just tosi paljon sitä valkoista ja sitten v-punanen ja v-sininen... Selkeästi pojille tarkoitettuna on kanssa tummansinistä... Tosi ankeaa. :sad001 Hyvä siis niille jotka tykkää just esim valkoisesta tietysti. :) Itse tykkään vähän värikkäämmistä, vaikkei sitä taas vauvanvaate valikoimastani uskoisi. (Aika paljon sitä valkoista kun ei muuta löydy. Mutta niissä on sentään kivoja kuvia.)
 
Mullakin vähän harmittaa se, että vauvan vaatteista niin iso osa on valkoisia, värikkäitä on hankalampi löytää. Mutta toisaalta, me on saatu vaatteet niin edullisesti, että eipä siinä paljon valittamisen varaa ole & joukossa on muutamia aivan superihania juttuja! :)

Äippäpakkauskin on tullut jo ajat sitten, ollaan tyytyväisiä väreihin. Jotenkin poikamaisia värejä ehkä, mutta tod.näk. poikaa tässä odotellaankin, joten sinällään sopii meille. Tulis kyllä hauskaa, jos kyseessä oliskin yllärityttö, kun mitään perinteisiä tyttövärejä nää ei nyt tosiaan oo. Mutta ei me kyllä sellaisesta kauheasti huolehdita. Kunhan on kivat vaatteet ja tarpeeksi. :)
 
Äitiyspakkaus täälläkin tullut jo ajat sitten ja minua sisältö on miellyttänyt.
Mulla la 7.5 joten pari kuukautta siis vielä - sinänsä lyhyt aika, mutta tuntuu kovin pitkältä jostain syystä :D
 
Äitiyspakkaus täälläkin tullut jo ajat sitten ja minua sisältö on miellyttänyt.
Mulla la 7.5 joten pari kuukautta siis vielä - sinänsä lyhyt aika, mutta tuntuu kovin pitkältä jostain syystä :D
 
Äitiyspakkaus täälläkin tullut jo ajat sitten ja minua sisältö on miellyttänyt.
Mulla la 7.5 joten pari kuukautta siis vielä - sinänsä lyhyt aika, mutta tuntuu kovin pitkältä jostain syystä :D
 
Takaisin
Top