Luettelo kesäkuulaisista

Heippa! Taidanpa minäkin ilmoittautua mukaan. LA olisi 30.6 ja toinen lapsi on tulossa. Ja Kanta-Hämeen keskussairaala on synnärinä. Olen 28-vuotias ja asustelen Turengissa.
 
Moi! Mä liittyisin kanssa mukaan. Alunperin olin tuolla heinäkuisissa. Eli LA 25.6, ikä 26v., 2. lapsi, Jyväskylästä olen ja Keski-Suomen keskussairaala
 
Hei,

meillä olisi laskettu aika 17.6., minulla on ikää 32 ja kyseessä on esikoinen. Oulun Kuivasjärvellä asustellaan ja synnyttämään mennään Oulun Yliopistolliseen sairaalaan jos kaikki menenee lopuun asti niin kuin strömsössä :)

Jos josu Kuivasjärveltä tai lähialueiltä näkee tämän niin olisi kiva tutustua.
 
Miutkin vois lisätä porukkaan :)

Eli kohta (viikon päästä) 29v, ensimmäinen tulossa, LA 6.6. ja KYS Kuopio olis paikkana :)
 

Heips.

Minut saapi poistaa kesäkuulaisten listalta.. :( Toivottavasti uusi yrittämä saadaan kuitenkin tälle vuodelle.

 
heips :) mä liityn kans. Ikää on 21wee ja eka lapsi tulossa sairaala on keski-suomen keskussairaala ja paikkakunta jyväskylä ja laskettu aika 26.6 =)
 
Heippa!

Tässä olisi yksi uusi jäsen taas listaan :) Paikkakunta löytyy Varsinais-Suomesta, ikä 31, ensimmäinen pienokainen tulossa ja sairaalaksi voi laittaa TYKS:in eli Turun yliopistollisen keskussairaalan.
 
Meil on laskettu aika 19.6. ensimmäinen lapsi. Asuinpaikkakunta Tuusula. Ikäni 28 ja synnäristä en ole vielä kenenkään kanssa puhunu mutta en usko että naistenklinikalle pääsen (laittavat remppaan toukokuusta ja sinne otetaan hyvin harvoja synnyttäjiä) joten uskon että se on Hyvinkään sairaala.
 
Miulla laskettu aika 24.6, synnäri Etelä-Karjalan keskussairaala. Tulossa kolmas lapsi. Ikää 38 v.
 
No joo, huomasin, että ei tuossa mun uudeksi luettelolaiseksi ilmoittautumisessa ole laskettua aikaa ollenkaan :> Eli se on 26.6. :)
 
Helou!

Saas nähdä, kirjoitanko oikeaan paikkaan. Eli lueskellut oon näitä sivuja pitkään, nyt vasta ekaa kertaa rekisteröidyin. Mut voi lisätä kesäkuulaisiin. Eli nimellä Nipsula, ikä 33 v., 2. lapsi, Nokia, TAYS.
 
Osaisinkohan minäkin, ekaa kertaa tänne kirjoittelen :)
Eli laskettu-aika  on 1.6, itse olen 25 vuotias ja toinen lapsi tulossa ja synnärinä Lohjan sairaala.
 
Takaisin
Top