Loppuvuoden KilonKaristusKimara

Vielä ennen nukkumaan menoa pitää kirjata...[&o][:D]

Päivä meni hyvin, treenei en kerenny,
mut huomenna ajattelin katsella löytyykö netin syövereistä jotain joogajumppavideota.
Jossain lupailtiin huomiseksi lumimyrskyä...?[8|]

Ruuat meni kohtuullisesti, taas jäi vähän ylimäärästä mut syödään huomen vaik himppasen raskaammin[:D]

Maanantai jännittää kovasti, ainakin mieli on kevyempi jos ei muuten[;)]

Nyt nukkumaan, jos vaikka sitä näkis jotain levottomia unia (palais kaloreita[8D])

ps. Kuinka muilla kulkee??? Joko tuntuu pienemmältä?[8D][;)][:D]
 
PojanÄiti: Ei tunnu pienemmältä [:@][:'(] ne menkat tuli sitten tännekin ja maha on ihan turvoksissa...! vaaka näyttää ihme kyllä samaa lukemaa, että en tiiä onko tämä taas mun kuvitelmaa vaan [:D]
 
No ei tunnu pienemmältä[>:].
En ole ehtinyt syömään tarpeeksi kahteen päivään, mutta tänään tsemppaan huolella.
Mulla vähän samankaltaisia tuntemuksia kuin H1987:llä- alavatsa turvoksissa- menkat/ovis tuloillaan varmaankin..[8|]
Mutta tänään- uus päivä ja tästä eteenpäin!!
 
http://www.youtube.com/watch?v=o3kA7G3hZbg&feature=fvw

Tuommoisen tein aamusta. Ei kyllä meinannu kroppa taipua kaikkeen
välistä istuin solmussa lattialla kieli keskellä kämmentä[8D][:D] (ja toi oli vielä alottelijoille, noloooo!)
mut jos tuon tekisi vaikka joka aamu niin varmasti jo parinviikon päästä sujuisi paremmin.
Mulla ei koneessa vielä ole kajareita joten piti ilman ääntä tehdä ja osittain meni ruudun vahtaamiseksi,
myös lopussa ilmeisesti rentoutus (?) Niin vedin sen sit lonkalta kun en kuullut mitään[;)].

Aamupalaksi
hedelmiä, teetä ja pähkinöitä

Lounaaksi teen kaali/kasvis/papu/tomaatti soppaa
Samaa vedetään illalla perheen kans.
Pitäisköhän siihen lisätä pastaa, ettei tuu liian kevyttä ruokaa?
...Ja ruikkaria voilla&juustolla reilusti.[:D]

Mä kans avasin tilin kiloklubiin, laitan ylös ton liikunnan ja painon, mut pisteet lasken vihkossa.
 
kyllä täällä on ainakin hieman kevyempi olo mutta taitaa johtua vaan siitä että mulla luojan kiitos menkat rupee olemaan loppusuoralla.

Mulla taitaa kanssa tänään jäädä lenkit väliin mutta korvaan ne lumitöillä [:D]
 
Tämä kans kävi lykkimässä kaupoilla vaunuja ja teki lumitöitä päälle- se saa nyt riittää.
Illalla venytellään tv:n edessä.

Tänään olen vetässy 2x rahka-ananassmoothien ja maapähkinöitä muutaman kourallisen.
Välipalaksi otan 4:n viljan puuroa ja punaherukoita siihen 2 dl.
Päivälliseksi on kasvis-vihannes-kanawok ja haluaville täysjyvä noodeleita.

illasta ei voi sanoa- teetä nyt ainakin ja pari ruisleipää..ehkä.
 
Toi kiloklubi on kyllä hyvä muistuttaja, että pitäis vähän kattoa mitä syö.. Syön kaloreissa kyllä sopivan määrän, mutta kaikki pallot punasella [&:]
 
Tjaaha.. katotaas mitä mun tästä viikosta oikein tulee tän haasteen osalta [&:] Heräsin aamulla kurkku kipeänä ja nenä vuotavana[&:] elikkä litkin kuumaa juotavaa ja napsin kurkkupastilleja jatkuvasti.. Kaupassa ku kävin, ni oli sukat ja kengät iiihan litimärät ku tuol ulkona on nii kökkö keli [>:] Mut jahka olo paranee, ni alan oikeasti tekemään näille kiloilleni jotakin..

Mulla on muuten vatsalihakset jo melkee palautunu yhteen[:-] Tosi pikkanen rako enää välissä [:-]
 
Tadaaa.....täällä hihkutaan ilosta...
Multa on paino tippunut 4päivän aikana 1kilon[:D][:D][:D][:D].....jeeesssshhh
 
MahtvaaLoistavaaIhanaa!!!!! Tinztinz!!!!!!
Jatka samaan malliin niin Uuteenvuoteen mennessä sä kävelet ovista saranapuolelta!!![:D][:D][:D]
Eikös olekkin mahtava fiilis!!!!
 
Purri: Toivottavasti ei iske mikään pahempi tauti.. [&:]
tinztinz: Hienoa homma [:)][:)] Sähän kerkeet tiputtaa ne 3kg jo tän kuun loppuun mennessä [;)]

Mä oon syöny salaattia!! [:)][:)] Mun kaikista suurin inhokki maailmassa on salaatinlehdet [:'(] Enkä ihan hirveesti välitä muistakaan vihanneksista.. Jotkut hetelmät menee, mutta hyvin harvat.. Eli tää oli mulle aika saavutus [;)] Ja eilen illalla vetäsin pienen jumpan käsipainojen kanssa [:)]
 
Hianoo annie, baby steps!!!! Tai iso harppaushan tuo oli! Maistuko se vieläkin pahalle vai löysitkö salaatista ystävän?[:)][;)]

Mä en tänään kerkee oikein mitään treeniä,
joten nappasin otavan liinaan heti aamusta ja olen pois ottanu vaan imetettäväks ja vaipatettavaks.[:D]
Kaikkein parasta tässä on ettei hän suostu siellä viihtymään ellei äitee edes vähän heilu.
Plus puolet ruoasta menee hutisuun kun yrittää taiteilla sotkematta lautasen ja suun välillä[8D]
 
Pojanäiti....siispä sitä saranapuolta odottelemaan[:D]pahalta vielä näyttää....

tänään taas tulis lunta...voisinkohan vähän laiskotella ja käydä vain lenkillä koiran kanssa?

Mä voisin vallan mainiosti elää pelkällä  salaatilla, jos joku jaksais mulle sitä kokoajan leikellä, kun tuorehan on aina tuore.
 
PojanÄiti: Ei se salaatti mitään herkkua ollu, mutta kyllä se meni kun laitto reilulla kädellä kanaa ja fetaa [;)]

Tähän asti mä oon käyttäny vaan mammafarkkuja, mutta eilen meni omat farkut jalkaan!!! Joskus ehkä kuukausi sitten viimeks yritin eikä ollu toivoakaan, mutta nyt sujahti. Kauniisti kyllä tää nykyinen löllömaha sieltä yli pursus.. [:@][:'(]

Kävin myös tänä aamuna vaa'alla kurkkimassa ja kyllä se paino on tippunu [:)][:)][:)] Jännityksellä odotan millanen lukema huomen aamuna siellä näkyy!
 
Täällä vaaka näytti perjantaina
-300g/vko (en taida uskaltaa vaa'alle kuin viikon päästä noiden eilisten suklaiden, pizzojen ja täyttettyjen patonkien jälkeen)

Mutta tänään palataan ruotuun, kunhan vaan tämä flussa ei pukkaisi päälle kunnolla..

Miltäs teidän lukemat näyttivät?
Olitteko tyytyväisiä?

Itse olin ja varsinkin olen ollut senttilukemiin- toisinaan paino sama, mutta senttejä on hävinnyt vyötäröltä[;)]
 
Mulla taas näytti kilo lisää tälle aamua paino! perjantaina näytti 74kg, että nesteet ne heiluu tässä kuosissa... vissiin turvotusta haivattavissa[:D][:D][:D] mulla kans pe iltana oli pienet pikkujoulut jossa sitten tuli ei niin pienesti syötyä ja kyllä myös juotua, tänään taas täälläkin palataan ruotuun! mutta saas nähä miten tässä nyt sitten oikein käy...
 
Viikonlopun "massakausi" ohi, nyt -700 g [:)]

ekaa kertaa pääsin perjantaina kunnolla juhlimaan, ja krapulassa tuli -ylläriylläri- "hieman" vedettyä överit.... mutta toimii, heti laski paino ku söi triplakalorit, kaipa se kroppa säästöliekillä sitten käy [>:]

Kyllä se tästä [:)] VOIMAA!
 
juu viikonloppu on aina paha kun sillon just tulee aina herkuteltua aikas paljon. Täällä on paino nyt 89,7kg eli -2,1kg, mutta kuten jo viikko sitten sanoin niin suurehko pudotus taitaa johtua siitä että viikko siitten oli kuukautiset juuri alkanut ja nyt ne on ohi.
 
Joo, viikonloppu meni täälläkin ihan ööööveriksi![:@] +1kg!
piti pitää semmonen herkuttelupäivä eilen.. Katseltiin elokuvaa, join limua ja söin kebabrullaa [:D] iltapalaks sitten vielä vähän jäätelöä... voi hittolainen, että nyt harmittaa!
Nooo, nyt vaan sitten katsellaan taas mitä syödään ja mitä ei..
Ja kyllähän se pitää joskus vähä herkutellakin, muuten tulee liian totista tästä hommasta kyllä!
 
Jotain tsempityslausahduksia:

* Joskushan paino nousee ennen kuin kroppa päästää kilot menemään.
* Painon lasku on pysyvää, jos se kohtuullista eli max n. 500g/vko.
* Jos alussa laskee rajusti, on se nestettä, joka on poistunut kehosta.
* Jos alussa nousee paino yks kaks, nesteitä luultavasti keertynyt.
* Viikko sinne tänne- painonhallinta on loppuelämän juttu.
* Kohtuus kaikessa, myös vyön kiristämisessä.
* Älä luovuta ensimmäiseen repsahdukseen. Tai toiseen.
* Aina voi liikkua; vaikka sen kymmenen minuuttia tv:n edessä polvea nostaen.
* Tänään on uusi päivä- uusi mahdollisuus.

Että näin.

Täällä siis todentotta uuteen nousuun tänään viikonlopun rellestämisen jälkeen. (tekipä se hyvää).

Hyvä me!
 
Takaisin
Top