Loppuraskaus

Sama täällä, poks 30+0! Tärkeä etappi saavutettu, mulle tuo 31.viikolle pääsy on tärkeä merkkipaalu.
 
Eilen lähti taas uus viikko käyntiin:) tänään siis 32+1 ♥

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Aatteles CMT: kun 35 vkon jälkeen ei synnytystä enää estellä niin sulla vois periaatteessa jo kolmen viikon päästä olla pieni sylissä :) huikeeta tää ajan kulku! Mut toivotaan toki että kaikki viihtyvät masuissa vielä monta viikkoa :) ennenaikaisuutta kuitenkin vähän aina ajatuksentasolla jännittää niin oikein kiva musta kun uudet viikot rullaavat käyntiin vauhdilla!
 
alkoi synnytyksen lähestyminen tuntua taas vähän enemmän todelta, kun sairaalassa iskettiin käteen ohjeet sairaalakassin pakkaamiseen, ja kehotettiin pakkaamaan se rv34 mennessä.
nyt menossa 32+2, eli kai niitä vauvan kotiintulovaatteita saa jo luvan kanssa alkaa hypistellä :wink
 
Mielelläänhän se syntyis sillon ku on se leikkauspäivä:) mut päivystyksenä se menis kuitenki:) sitä oonki pelänny et mitä jos alkais synnytys kotona ni miten pitää toimii:/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ilkeesti sattuu vasemmalle puolelle alas selkää aina ku harkkarisupistus tulee...alkaa pikkasen jos pelottaa:sad001

Muoks. Ja menkkajomotus alavatsalla:confused::eek:

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mitäs täällä tapahtuu,ootko CMT kotosalla vielä vai lähitkö synnärillä varmuuden vuoksi käymään?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kotosallahan mä:) jospa maanantaihin odottelen ku neukku sillon:) ilkeeltä tuntuu ku harkkarisuppareit tuntuu kokoajan tulevan:/ ja sit tuntuu jomotuksena alavatsal ja selkäkipu kovenee:sad001 selkä on siis koko ajan vähä kipee:/ tietenki tarkkailen et jos kovasti alkaa sattuu ni käyn näytillä:)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo ainahan kannattaa vähintään soittaa. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
30+0 olis nyt. Vähiin käy viikot! Käytännössä parin kuukauden päästä voi olla jo vauva kainalossa.
 
31 + 4. Hurjaa, miten nopeesti aika menee. Mulla ois vaikka miten paljon vielä tekemistä ja menemistä. Yks teoriakurssi yliopistolle yhä kesken... Taitaa jäädä serkun luona Tanskassa kyläily ensi vuoteen... Olikos se lentokielto kuukautta vai kahta ennen laskettua aikaa? Mihin asti uskallan lähteä mökkeilemään, mistä on yli 100 km lähimmälle synnärille? Apua.
 
Tänään tuli rv 33 täyteen, kauhean nopeasti aika menee, ihan kun äsken vasta olisin käynyt ensimmäisessä ultrassa!

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Lentokielto riippuu lentoyhtiöstä. Finnair vaatii lääkärintodistuksen toimittamista viimeistään 24h ennen lentoa, jos on yli 28 viikkoa takana. SAS puolestaan ei ole kiinnostunut ollenkaan, jos on yli 4 viikkoa laskettuun aikaan. Kannattaa katsoa lentoyhtiöiden sivuilta apua, jos tahtoo matkaan. :)
 
Mäkin pohdiskelin minkä verran viitsii reissailla sitten äippälomalla, siis ihan kotimaassa... Lähinnä mökille meno mietityttää, kun sieltä tosiaan lähimpään sairaalaan on matkaa. Olisi mukavin olla ihan kotosalla sitten kun h-hetki koittaa. Mutta pitkäksi käy aika jos sitä liikaa alkaa ennakoimaan ja kotona odottelemaan!
 
Meidän mökkireissut taitaa miehen loman jälkeen olla tältä kesältä tässä. Meillä on molemmille mökeille useamman tunnin automatka eikä ne pitkät istumiset oikein tunnu mukavalta enää. Seurauksena on liitoskipuja ja supistelua. Lisäksi mun jalat on tosi turvoksissa pidemmän automatkan jälkeen. Taidan pyhittää elokuun kotihommille, siellä riittää puuhasteltavaa.
 
Minkäslaisia puuhia/ajankulua teillä on loppuajalle ja äitiyslomalle suunnitteilla? Niillä joilla jo on lapsia ei varmaan tarvitse miettiä mitä tekemistä päiviin keksii, mutta itseä vähän hirvittää miten hitaasti se aika menee jos yksin möllöttää neljän seinän sisällä ja vain odottaa! Kyllähän tuota touhuttavaa toisaalta vielä riittää, en ole vielä pyykännyt vauvan vaatteita enkä laittanut kaikkia tavaroita paikoilleen. Ajattelin myös väsäillä pakastimeen jotain helposti lämmitettäviä pöperöitä helpottamaan alkuajan ruokahuoltoa. Tykkään tehdä ruokaa joten kokkailu on mulle ihan mukavaa ajanvietettä. Siivoamisesta sen sijaan en tykkää yhtään, kukahan sen hoitaisi mun puolesta...
 
Jos yhtään oot Itu1 innostunut valokuvista- niin esikoista odottaessa hurahdin valokuvakirjojen tekoon netissä, siihen meni yhtäkkiä tunti poikineen useana päivänä niin kauan kuin istua yhtäjaksoisesti pystyi :) Ja tuli useampi matkakirja valmiiksi kun ei enää oikein muutakaan jaksanut ja tasan kaks viikkoa yli mentiin..
 
Takaisin
Top