Loppuraskauden oireet,olot,tuntemukset

Oukkidoukki, eli lähenpä koiran kanssa tallustelemaan tuonne raittiiseen ilmaan, että saa pääkoppakin vähä tuuletusta :)
Sain vihdoin valmiiksi tuon vauvansänkyyn tulevan reunakangasviritelmän; nyt ei puutu muuta kuin itkuhälytin, eikä silläkään niin kiire kai ole...
Viikonloppuja kaikille! Ja hyviä unia!
 
Niin on nivuset kipeenä et kohta oon kahden ihmisen käännettävissä. Menkkamaista kipua ja mieli herkillä. Oli pakko tulla tänne lukeen muiden oloja. Et sais vähä vertaistukee.
 
Känkkis, et ole yksin :-D Oon ollut koko päivän ihan porun partaalla, iltapäivällä väsymystäkin pillitinkin :-D
Nyt "mukavia" polttoja, lantio särkee ja juurikin kyljen kääntäminen hirveetä kun vähintään joka toisella kertaa vihlasee kun joku tökkis sukkapuikolla :-|
Tätä tää sit varmaan on loppuviikot, tuskin ainakaan helpottaa loppua kohti :-D
 
Täällä kans itkut herkässä; kun mies tuli töistä niin yhtäkkiä meitsi alkoi vollottaa... Yhtyy, oon niin väsynyt... ja ruma.... Naurattaa kyllä toisaalta nuo purkaukset :D
 
Täällä kans menkkamaisia tuntoja ja jonkinsortin supistuksia ollu pitkin päivää. Iisisti pitäny täsä kotona touhuilla, pyykätä muksun vaatteita ja vähä listailla et mitä kaikkee vielä tarvii. Koko viikon on väsyttäny aivan järjettömän paljon :eek: Samanlaisia koomaväsyjä, ku alkuraskaudesta, ku tuntu et vois nukkua vaan :D
 
Missä mun oireet? :p
Välillä unohan olevani raskaana. Vauva suht rauhallinen. Ei supistuksia, vihlontaa.
Yöt saa nukkua. Lenkkeilen samaan tahtiin ku ennen raskautta.
Oon kontannu suihkun lattiaa juuriharjalla jne, ei mitn :D
Tää varmaan synnärilläkäynnin jälkeen päätti, että jääkin vatsaan :p
 
Muokattu viimeksi:
täällä tainnu taas vähä limatulppaa irtoilla...alaselkä myös vasemmalta puolelta jumahti taas... :sad001 muuten ihan suhtkoht ok olo ollu tänää,mitä ny alkaa tää mammuttimaisuus häiritä kaikkee tekemistä...sit vaa jumittaaki sohvalla ja yrittää vähä väliä jotai pientä tehä...harkkasuppareita myös ainaki taas ollu.
näillä tänään,katotaa mitä huomenna :D
 
Täällä kans itkut herkässä; kun mies tuli töistä niin yhtäkkiä meitsi alkoi vollottaa... Yhtyy, oon niin väsynyt... ja ruma.... Naurattaa kyllä toisaalta nuo purkaukset :D
Ai kauhee. Mua alko naurattamaan ku luin hätäseen että mies tuli töistä ja alko vollottaan. Toki tajusin lukeneeni väärin. Mutta kai sitä vähän uskaltaa nauraa. Itsekin ku tällane vollottaja olen.
 
täällä tainnu taas vähä limatulppaa irtoilla...alaselkä myös vasemmalta puolelta jumahti taas... :sad001 muuten ihan suhtkoht ok olo ollu tänää,mitä ny alkaa tää mammuttimaisuus häiritä kaikkee tekemistä...sit vaa jumittaaki sohvalla ja yrittää vähä väliä jotai pientä tehä...harkkasuppareita myös ainaki taas ollu.
näillä tänään,katotaa mitä huomenna :D
Muistan ku ekasta mietin et mikä se ihmeeb limatulppa on. Noh. Se kun tuli niin sen tajus. Kamala köntti.
 
Tänne on saapuneet yölliset lonkkakivut ja se jatkuva kyljeltä toiselle kääntyily tunnin kahden välein... :sad001 Hyvät yöunet menetetty jo pitkän aikaa sitten vessareissujen takia mutta nyt yöt menee entistä huonommin ja pitkin päivää sen takia väsynyt olo..
 
Heips tännekkin ketjuun. Täällä laskettuaika 31.3. Esikoinen syntyi täsmällisesti 40+0 -15 joulukuussa.
Kuinka monta kertaa joudutte öisin käymään vessassa? Mulla on melkeinkin sama kuin esikoisesta, vessassa käyn aina samoihin aikoihin, noin kolme kertaa yössä. Tarvis olla katetri öisin :P
 
Onko muilla menkkakivut kypsyttäneet paikkoja ~rv 34 tienoilla?
 
Heips tännekkin ketjuun. Täällä laskettuaika 31.3. Esikoinen syntyi täsmällisesti 40+0 -15 joulukuussa.
Kuinka monta kertaa joudutte öisin käymään vessassa? Mulla on melkeinkin sama kuin esikoisesta, vessassa käyn aina samoihin aikoihin, noin kolme kertaa yössä. Tarvis olla katetri öisin :p
Täällä vessaillaan herkullisesti kerran yössä jos sitäkään :P
 
Onko muilla menkkakivut kypsyttäneet paikkoja ~rv 34 tienoilla?
Mulla oli tuota rv30-32 välillä ja kyllä olivat lyhentänyt kohdun kaulan mittaa.plus supistuksia. Nyt olen ollut saikulla ja on pitänyt välttää rasitusta ja ylim. liikkumista. Mulla tulee su 34 täyteen, ja silloin saan lisätä rasitusta ja liikuntaa vähän kerrallaan, paitsi seksikielto jatkuu rv 36 asti. Sanottiin että kunhan päästään viikolle 34 niin tilanne parempi :shy:

Tämän hetkistä tilannetta en tiedä. Eilen oli menkkajomotusta ja supistelut, mut tänää ei menkkajomotusta ainakaa vielä.

Onko sulla ens viikolla se neuvolalääkärille aika?
 
Täällä justiin tulin lääkäristä, kohdunsuu auki kahdelle sormelle, kaulaa jäljellä 1cm. Pyöräytti vähän kalvoja pois, jännityksellä ootellaan tapahtuuko vkl aikana jotain! :) Nyt 37+6.
Jos ei viikon kuluessa itsestään käynnisty, niin käynnistävät ettei kasva isommaksi kuin viimekertainen vauveli joka jumitti hartioistaan. Hih, oon iloinen :D
 
Miri, mulla on neuvolalääkärille aika vasta reilun kahden viikon päästä. Mutta onneks on jo hyvät viikot sinäänsä.
Fransesca, jännää! Mulla ei oo koskaan tehty mitään "kovakouraista" sisätutkimusta, joten kysyn, että sattuuko se kalvojen pyörittely? :D
 
Täällä justiin tulin lääkäristä, kohdunsuu auki kahdelle sormelle, kaulaa jäljellä 1cm. Pyöräytti vähän kalvoja pois, jännityksellä ootellaan tapahtuuko vkl aikana jotain! :) Nyt 37+6.
Jos ei viikon kuluessa itsestään käynnisty, niin käynnistävät ettei kasva isommaksi kuin viimekertainen vauveli joka jumitti hartioistaan. Hih, oon iloinen :D
Pyöräytti kalvoja?
Mitä se on? :wink
 
Takaisin
Top