little black dress-haaste

Minä hoidin eilen tätä haastetta maalaamalla koko asuntomme seinät :grin Selkää, niskaa ja käsiä särkee niin paljon, ettei nukutuksi saanut. Ah, lihaskipu, ihanaa!
 
Tehty on, todellakin. Vähän ehkä piti puhallella siinä burpeeiden välillä, mutta en luovuttanut! :grin Kerrassaan ihanaksi alkaa nyt sarjat muuttumaan... Vika on kuitenkin enemmän tekijän huonossa kunnossa, kuin haasteessa :smiley-ashamed004
 
DONE! Huh.. voipi huomenna olla taas jalat kipeenä :)

Onneksi huomenna on välipäivä kun tiedossa on työpäivä ja sieltä suoraan 5h autossa istuminen :) Saas nähdä miten haaste toteutuu ensi viikolla kun ollaan lomalla :grin
 
Mä kun olen yrittänyt tehdä tuota haastetta salaa kaikessa hiljaisuudessa, niin tänään en saanut sellaista yksinolohetkeä, että olisin päässyt tekemään päivän setin. Teen sitten korvaavasti seuraavat neljä päivää putkeen, kun tuli ennakoitua välipäivän kanssa :)
 
Jouduin jättään tän kesken. Mun käsi kipeytyi tässä välissä niin, että tavallinen arkikin tuottaa tuskaa.
Tsemppiä teille puurtajille. Hengessä mukana. Minä ja löllykkäni jatkamme vielä yhteiseloamme. :sad001
 
Puuh, nyt on tehty eiliset jumpat, tästä jatketaan sitten seuraavat kolme päivää putkeen. Torstaista tulee mielenkiintoinen, kun keskiviikkona on vielä äitivauvajumppa tämän haasteen päälle. Ja perjantaina ei varmaan tarvi kuvitella kävelevänsä :wink

Ja voi höh Murmeliini! Pikaista paranemista. Ehkä me innostutaan jatkamaan näitä haasteita toukokuun jälkeenkin (minusta se olisi ainakin hauskaa), joten toivottavasti sitten uudemman kerran paremmalla onnella!
 
Jatketaan, joo. Kesäkuussa mäkin tuun mukaan! Taisin muuten tajuta tän koko homman väärin, mä luulin, että tässä ei saa herkutella, ja jäin siksi pois. Mutta vissiin tää onkin ihan vaan liikuntaa.... Tyhmä minä. :oops:
 
Mä rahnustin juuri päivän 6 (vasta!), kun eilen tuli pakollinen ylimääräinen taukopäivä ja taisin aloittaakin päivän vai peräti kaksi myöhemmin kuin oli tarkoitus.

Meikäläinen on ainakin herkutellut ihan vanhaan tapaan, oikein yks päivä nauratti kun tajusin että mulla oli "jumppajuomana" cokis :D Saattais tulla parempia tuloksia jos vähentäis tota herkuttelua radikaalisti... Noh, yritän ajatella niin että on tämä parempi kuin ei mitään.
 
Ja done tältäkin päivää, puuh! Helppoa tuo, kun vauva ja koirat "avustavat" :grin Koita siinä sitten tehdä lankkua, kun joku ähertää kohti ja yrittää syödä ajanottokellosi, tai niitä ojentajapunnerruksia, kun kolme koirannaamaa tulee viiden sentin päähän omasta naamasta tsemppaamaan.

Hei muuten, millaisia alustoja olette keksineet ojentajapunnerruksiin, vai teettekö ihan lattialta (vai löytyykö teiltä jopa sellainen steppilauta)? Mä käytin viimeksi sohvan rahia, se oli vähän liian korkea ja tyyny liukui, nyt kokeilin tripp trapp -tuolin "alahyllyä", se oli taas liian matala ja myös liukui... ideoita?
 
Olipa yhdet elämäni pisimmät 60 s! :p

Tehty siis on. Lähtee veri kiertämään, kun voimistelee heti aamusta huonosti nukutun yön jälkeen :wink Kohta varmaan tulee se päivä, kun sarja jää kesken. Tulevia päiviä ootellessa... :bounce
 
Mä oon käyttänyt kans sohvan rahia ja sohvaa. Kokeilin myös tuolilla. Nää viritykset saa riittää nyt mulle, ei löydy kotoa mitään sopivan matalaa ja tukevaa.
 
DONE! Lomalainen täällä huhkii 8:30 aamulla :grin Tehtynä siis ARMS ja LBD :dance011

Ojentajapunnerrukset teen lattialla, polvet maassa (pitäisi yrittää suorin jaloin, mutta ehkä ensi viikolla:wink). Alkaa muuten noi 25 toistoa tuntumaan! Toi ARMS on paaaaaljon kevyempi, samat liikkeet (ojentajapunnerus, tav. punnerrus ja mountain climb.) joka päivä ja ihan kohtuullisilla toistoilla. Toivottavasti näkyisi edes jotain pientä tulosta kk päästä :)
 
Takaisin
Top