little black dress-haaste

Sophie82

Kommentoinnin ninja
Meillä lokakuisilla alkaa 5.5 little black dress-haaste!!!

Jotta saadaan tarpeeksi ryhmäpainetta aikaiseksi, niin jos tänne kirjoitetaan aina kun on saanut suoritettua päivän suorituksen :wink Ja muistakaahan leidit kirjata ylös aloitusmittoja niin nähdään onko tästä nyt oikeasti jotain hyötyä! Itse meinasin mitata reidet, pepun sekä tuon ihanan löllerövatsan. Ja tietty painon!

(Jos kaikki liikkeet eivät ole tuttuja, niin täältä löytyy ohjeet http://30dayfitnesschallenges.com/exercises/ :) )
 

Liitteet

  • LBD challenge.jpg
    LBD challenge.jpg
    310.1 KB · Katsottu: 53
Mää voisin kyllä lähtee tähän mukaan kun oon laiskistunut tässä taas flunssan myötä ihan liikaa ja tulee mätettyä ihan mitä sattuu taas. Jos sitä vaikka jaksais muutakin alkaa tekemään kun sitten vaan tätä. :P
 
Hei apua, en mä voi toukokuussa tollaiseen ruveta! Mulla on "juhlaviikot" (äitienpäivä, synttärit ja nimipäivä n. viikon sisään) ja sitä paitsi meillä ortodokseilla pääsiäinen kestää 40 päivää, eli nyt on vuoden suurin juhla menossa ja herkut sen mukaiset... Palataan asiaan kesäkuussa. 0_o


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jos oikein hyvin menee niin teen seuraavan haasteen sitten kesäkuussa, vaikka sen beach bodyn! Hyvä täältä sängyn pohjalta uhota :laughing021
 
Vaikuttaapas hyvältä ja ihan järkevältä tuo aloituskin :) pitääpä yrittää olla mukana :)
 
emmätiiäuskallankomämukaan.....:wink
MUTTA oon ollut kyllä jo viime keskiviikosta saakka syömättä yhtään sokeria ja muutakaan mössöä (taputus olalle, hyvä minä!) joten ainakin aktiivisesti seuraan tätä, nimimerkillä "haluaisin oikeesti mahtua shortseihini kesällä". Ryhmäpaine se paras paine on! ehkä tää on just se juttu jota tarvitsen? ;D
 
Mitä liikkeitä tuossa on? En jaksa puhelimella tihrustaa :D Jos on vatsarutistuksia, ei onnistu :P
 
Apua... Tänäänkö tää alkaa :eek:

30 sec plank
10 press ups
10 mountain climbers

Kai tuosta selviää hengissä :grin
 
...Ja done! :gen014

Hei muuten, kun tuossa on merkattu esim. 10 press ups / 30 sec plank, niin onko tarkoitus tehdä jompikumpi vai molemmat? Mä tein nyt varoiksi molemmat, ettette pidä mua heti ihan lintsarina :wink
 
Siis mää vähän niinku ymmärsin, että voi valita toisen. :D Mutta ei siitä mtn haittaa varmaan oo jos molemmat tekee. :D Mää ajattelin aloittaa varovasti kun mulla on varmaan maailman huonoin kunto. :F
 
DONE!!! Ja vielä kahteen kertaan koska mittanauha aiheutti tietynlaista mielipahaa... :sad015

Kyllä mä ajattelin että kaikki pitää tehdä!?
 
Mäkin tein :excited001

Ei oo kyl tarkoitus varsinaisesti osallistua haasteeseen, mut katotaan, jospa tässä vaikka intoa piisaiskin... :)

Mittauksia en rupee tekee, EN!
:stop
 
Mulla on oikeesti maailman huonoin kunto ja mies ei kannusta liikkumaan ollenkaan, eikä muuten liiku itsekään. Niin epäreilua, että toinen on ns. tuulen nussia riisitikku ja itse olen tällainen valaskala. :S Ahdistaa. Anteeksi pinnallisuuteni. Onneksi nään viikonloppuna pikkuveljeäni, joka saa minut liikkeelle eli motivoi jollainlailla liikkumaan. :D Ja päästään äppöpöö puistoon riekkumaan. :D Yritän parhaani tän haasteen kanssa.
 
Ja day 2, done! Ja tein siis kaikki myös :)

Syömisten kanssa olen ollut laiskempi, eilenkin tuli taas tilattua pizzaa :oops: tekosyynä, että olin siivonnut koko päivän enkä halunnut ruveta heti sotkemaan keittiötä...
 
Auts, voiks mun lihakset tulla tosiaan kipeeks yhestä pienestä jumppasarjasta?!! :eek: Selitän tän itselleni niin, että lihaskivut johtuu siitä, että eilen oli muutenkin puuhakas päivä: siivosin ja siirtelin huonekaluja jumpan lisäksi :)

Tein liikesarjan tänäänkin! :cool: (Koska söin eilen illalla juustoleipiä ja join lonkeron *röyh*, mutta tänäänhän on Älä laihduta -päivä :grin )

Burpee on mun uus lemppari, NOT. Koirakin jo juoksi hätiin kattomaan, onko mulla joku kohtaus päällä. Sen verran harvinainen näky on jumppaava emäntä :smiley-angelic006 Mulla ainakin nousi syke, taitaa olla vähän heikko kunto.. kröhöm.
 
Takaisin
Top