Listaus lokakuisista<3

Hehhehee! Kattelin just tästä listasta että kolmekybäsii+yli 30 meitä on tästä porukasta vaan 4 ... ja mä oon kuulkaas tän koko poppoon Seniorimamma!

Mutta voin rauhoittaa teitä kaikkia et mua luultiin viimeviikonloppuna 23-vuotiaaksi! Ja yks kahden lapsen äiti luuli että oon 19 tai korkeintaan 20, hihihihihihiiii! Ja mun mies on mua muutama vuotta nuorempi, ihan lapsenkasvoinen hänkin vaikka on yli kolmekymppinen. Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta, kesällä tulee 13...Muutenkin oon vielä(kin) aika lapsellinen ja lapsen näkönenkin, niin että älkäähän siskoset yhtään pelästykö tuota ikää.

Mun läheiset ystävät on kaikki pääsääntösesti alle 30-sii ja mä oon porukan pelle joka aina irvistelemässä ja muita hauskuuttaa.

Äidiksi uskalsin itseäni kuvitella vasta kolmekymppisenä, sen verran elokuvaa on ollut mun elämä.

Mut hassua se kyllä on et mä oon tän porukan mummo!

terv.Barbamama&"Pörrö"
 
Kattos vaan, tääl on aika monta meitä Jorviin menossa. Espoolaisia siis! Sofiaanan ja Tiitisen, tai miksei Ihmeperheenkin kanssa saatetaan jopa törmätä livenä osastolla. Kun noi lasketut ajathan on vaan suuntaa antavia, vauvat sen päättää. Se olis kyl huippua!
 
Täällä mamma jolla pikkuisesta neuvolan ensiarviona La 14.10.2012.
Kovasti toivotaan että kaikki sujuu nyt loppuun asti hyvin, kun vajaa ½- vuotta sitten oli n. 4+ rv keskenmeno.

Eli;
14.10.2012,Vauweli , 32, toinen, Tays
 
4.10.-12 AnSKu-88 24 3  ei vielä varmuutta paikast (muutto tulossa mitä ilmeisemmin kesän aikana)
 
Takaisin
Top