Listaus lokakuisista<3

Laskettu aika  nimimerkki  ikä  monesko lapsi   synnäri
11.10             tiitsu             20         1                Koks
 
Voiskos tonne lisätä ennen synnäritietoja kohan asuinkunnan/kaupungin, niin tietäs mis kukin vaikuttaa. Si vois ehk saada mammatuttuja samoil suunnil asuvista tai niitä sairaalatuttuja synnäri ajalta..

Me vaikkutetaan Tampereella
 
Ehkä minäkin ilmoittaudun :)

Laskettu aika  nimimerkki  ikä  monesko lapsi   synnäri

29.10           Jesku         20         1                Hys
 
Täällä yksi uusi ilmoittautuu mukaan. Tuolla FB:n puolella tulee kanssa roikuttua. Helsingissä asustan mieheni kanssa, ikää mulla on 28 v. ja ehdin täyttää vielä 29 enne kuin pieni peikon poikanen syntyy. Kauan toivottua esikoistani odotan ja Naistenkilinikalla tulen näillä näkymin myös synnyttämään, koska siellä olen erityis seurannassakin terveydentilan vuoksi. Työkseni teen hoitoalan hommia.
 
heips! oon unohtanut tänne ilmoittaa että minulla on laskettuaika vaihtunut 25.10 :) tulee vaan nykyään niin ahkerasti pyörittyä tuolla facebookin puolella..
 
Joskos minäkin sitten jotain itsestäni mainitsen. Useamman viikon taustaillut ja nyt nt-ultran rohkaisemana kirjoitan :)
Toista odotellaan, ensimmäinen syntyi 6/10 eli on kohta 2-vuotias. Laskettu tulokkaalla on 27.10. Minä ehdin juuri vähän ennen naperon syntymää täyttää 30, mies on 41. Turussa päin kun asustellaan niin Tyksiin menen synnyttämään.
Ja laitoin tuonne faceenkin pyyntöä, kun kovin hiljaiselta täällä palstalla vaikuttaa :)
 
Laskettu aika  nimimerkki  ikä  monesko lapsi   synnäri
03.10             Liljankukka    23        1                  TAYS

Minulle siis ensimmäinen lapsi, miehelleni käytännössä kolmas. (hänen tyttönsä ovat 2 ja 4 vuotiaat, ovat meillä joka toinen viikonloppu.)
Pirkanmaalla asutaan, ja itse kasvattelen mahaa kotosalla kun mies on töissä.
Onnea kaikille odotukseen <3 Pirkanmaan äidit saatte ottaa yhteyttä!
 
laskettuaika  nimimerkki     ikä  monesko lapsi   synnäri
11.10          lethalpoison    18           1                 KOKS
 
Laskettu aika         Nimimerkki           Ikä          Monesko lapsi             Synnäri       
       18.10                     Sipe92                 20                    1                 Jyväskylän sairaala

Ja olen kotoisin Pihtiputaalta :) Jyväskylästä n 140km pohjoiseen päin.
 
Lisääkö näitä edes kukaan enää tohon listaan?
 
Päätin kirjautua tänne muiden tulevien äitien joukkoon :)
Mun tiedot olis: 16.10. / elliina20 / 20 / 1. lapsi / KHKS
 
Apua ja anteeksi ! En oo pitkään aikaan muistanu/ehtiny käydä täällä. Mutta nyt on siis kaikki uudet päivitetty listaan, ja yritän muistaa useammin ehtiä käymään kattomassa onko tullut lisää uusia tai onko joku ilmoittanut muutoksia :)
 
Laskettu aika   nimimerkki   Ikä   Monesko lapsi   Synnäri
9.10.                sara07            30    3                         Satksl/Pori
 
no mä oon tänne kirjottanu jo huhtikuussa ja en oo tuol listas ja näköjään oon unohtanu La:n laittaa elikäs 4.10, ikää silloin 29, esikoinen ja naistenklinikalle mennään
 
Laskettu aika  nimimerkki     ikä    monesko lapsi                           synnäri
20.10                 jonski84      28      1  (2)                                     PKSSK ( ent.pkks)
 
Takaisin
Top