Lisää lapsia?

Jos mä ihan hipihiljaa täältä kuiskaan, että ikä näkyy keskusteluissa mielestäni hyvällä tavalla. Kiitos siitä ladyt. Enkä nyt halua sanoa mitään siihen viitaten, että nuoremmat olisivat tässä asiassa jotenkin kehnompia, älkää ymmärtäkö niin. Keskustelujen sisällöissä ja ylipäätään aiheissa vaan on eroja eri ryhmien välillä.
 
Heh ja mää oon 22.. :D Mutta toivottavasti en kuitenkaan vaikuta ihan lapselta juttuineni :P
 
Muutamista nuorista ehkä huomaa iän paremmin, sitten on paljon niitä joista ei huomaa. Toisaalta keskustelun yleinen tyyli vaikuttaa siihen, miten itsekin tulee juteltua.
Tosin itse yleensä jättäydyn kokonaan kommentoimasta ketjuja, joissa haukutaan kaikki ja kirotaan joka lauseessa. Tällä foorumilla sellaista ei ihan hirveästi ole muutenkaan, mutta kyllä niitäkin näkyy jonkin verran. Eipä sillä, kiroilen itsekin joissain kirjoituksissa, mutta uskon että tiedätte mitä tarkoitan.

Toisaalta välillä kyllä mietin, että mihin meidän tammikuisten nuoret äidit on tipahtaneet. Olis kiva kuulla kuulumisia.

Ja te nuoremmat jotka täällä meidän vanhojen pierujen kanssa keskustelette, te ootte varmaan vaan henkisesti vanhoja pieruja :p
Eikä, te olette vaan kypsiä äitejä :) (ja tänkin voi kyllä ymmärtää väärin....)
 
Mä olen kohta 33 ja mies on 38.. Vanhoja täälläkin! :D
Meillä tärppäsi tämä ensimmäinen heti ekasta.. Itse asiassa varmaan heti häämatkalla. Ainakin tissit oli niin saakelin arat sillä reissulla. ;-) toinen olisi haaveissa mutta haluan töihin ensin (työnhaku edessä /käynnissä), ja sitten vasta toisen. Toivottavasti ikä ei sitten ole esteenä.. Tai hidasteena.
 
Itse 22, mut moni luulee aina vanhemmaks. Kyllä mun mielestä joistain huomaa että nuorempaa väkeä on,en sit omista kirjoituksista tiedä.. :) mulla mies lähemmäs 30 vuotta,että en varsinaisesti tunne olevani henkisesti hirveen nuori. Aina ollut vähän pikkuvanha ihminen. Yllätyin kyllä miten paljon täällä teitä "vanhempia", mutta toisaalta nuoremmat taitaakin vähemmän kirjoitella..?
 
Itse olen 32 v ja mies 38 v. Molemmilla on ollut ajatuksena (miehellä ehkä tosin nyt vasta tytön synnyttyä), että haluaisi lapset parikymppisenä. Itse olen sitä mieltä, että hyvin tässä silti ehtisi vielä vaikka parikin tehdä oman iän puolesta vaikkakin oma haave kolmesta lapsesta on pudonnut nyttemmin kahteen.. :grin Mutta sen toisen haluaisin kyllä. Oikeastaan jo nyt mutta pitänee oman terveyden vuoksi odotella jonkin aikaa ja nauttia nyt kun viimein arki tytön kanssa on helpottunut. Suurempi pulma taitaakin sitten olla miehen suostuttelu siihen toiseen.. Tietää kyllä, että haluan toisen, mutta on silti hävittämässä vauvatavaroita tilaa viemästä varastosta :eek: Ja muutenkin tuo mies taitaa mieltää olevansa liian vanha toista hankkimaan :meh:
 
Itsellä iso lonkkaleikkaus keväällä niin ei ole toista ihan heti suunnitteilla. Viime syksystä asti oon ollu työkyvyttömänä.. :sad001 mut jos lonkan saa kuntoon ja töitä löytäs niin jospa sitten. Mies on vielä positiivisin mielin ollut kun toisesta lapsesta on puhuttu. Meillä just päin vastoin että en saanut edes pinnasängyn patjaa myydä jos tulee joskus vielä tarve kun miehen mielipidettä kysyin. :P
 
Mä oon myöskin tosi huono arvioimaan muiden ikää, suuri osa työkavereistakin on mua 5-10+ vuotta vanhempia, enkä tunne itseäni ihan lapsoseksi, en sitten tietysti tiedä miltä muiden silmiin vaikutan. Meillä edelleen toiveissa lisää lapsia, tätä Pikku Herraa yritettii kunnolla noin vuosi ennen kun tärppäs, mutta ehkäisy oli sitä ennenkin ollut on/offisti käytössä.

Mun sairastaminen ja kilpirauhasen vajaatpiminta vaikutti aika paljon, vasta lääkityksen olllessa kohdilla tärppäsi :)

Odotetaan nyt sitä sopivaa aikaa alkaa yrittää toista, halutaan kuitenkin, että poika olisi vähän isompi ennen edes toisen yrittämistä.
 
Minullakin tulee mittariin 36v tänä vuonna. Mies on vuoden nuorempi. Ollaan oltu yhdessä jo yli 10v, mutta luulin, etten halua lapsia ollenkaan. Sitten kuitenkin vanhoilla päivillä ajattelin, että mitä jos vielä vanhempana kaduttaa, kun ei olla edes yritetty. Yritettiin sitten ja toisesta kierrosta heti tärppäsi. Vauva-vuosi oli minusta tosi rankka, kun olin imetyksen takia niin vauvassa kiinni, etten päässyt kuin tunniksi-kahdeksi käymään jossain. Nyt on ihanan helppoa, kun muutkin pärjää pojan kanssa, joten haluan nyt nauttia tästä. Ehkä uusi vauvakuume iskee, kun joudun takaisin töihin syksyllä. :hilarious:
 
Mulla tulee 37 loppuvuodesta, mies vuoden nuorempi. Tammikuinen sai alkunsa hoidoilla ja nyt ollaan takaisin ns alkupisteessä kun tahdottaisiin kaveri tällä esikoiselle. Hieman on rennompi olo tätä toista yrittäessä eikä hoidot tunnu lainkaan niin raskailta :)
 
Mä oon rehellisesti sanoen luullu monia reippaasti nuoremmiks, esim. Marielia luulin piiitkään n. 25vuotiaaks ja Sumppiakin ehkä max. 30v. Tässäkin taitaa hämätä tää, että iästä viis, niin ollaan samassa tilanteessa saman ikästen lapsien kanssa, monella vielä esikoinen kyseessä :)
 
Kotimama muutaman vuoden vanhempi, joten en tiiä otanko kohteliaisuutena vai loukkauksena :wink :grin Nojoo, samaa siusta ajattelin että ehkä samoja ikiä ollaan :) muut sit jokun verran nuorempia tai vanhempia. Jotenkii luullu et kukaa teistä ei oo tässä melkein 30 iässä.
 
NiBaBa, otan tuon kohteliaisuutena. :) ikinuori tässä taitaakin olla. Henkisesti ainaki. Aikuisuus on tylsää! :D
 
Takaisin
Top