Lisää lapsia?

Moi kaikki! Ketä täällä vielä pyörii?

Mun tammivauva 2015 täytti kaks viikkoa sit 3 vuotta ja tänään mä pissiin muutamaankin tikkuun plussat. Pillerit lopetin vuoden vaihteessa ihan vaan siks ku ne ei sopinu, ja tosiaan ekasta kierrosta tämmönen uutinen..

Vuoteen 2017 mahtuu ero lasten isästä ja muutto uudelle paikkakunnalle, ja lopulta myös hatara yhteenpaluu, jonka seurausta tässä nyt sulatellaan... Huhhuh!
 
Lila-aurora, miten teillä nyt menee?

kyllä me erottiin, et yksin tässä ollaan. tähän asti isä on ollu lasten kanssa tosi vähän, ei kertaakaan oo lapset esim ollu sen luona, ainoastaan täällä meillä tai mummulassa on käyny lapsia moikkaamassa.. vähän eri tilanne oli tosiaan välissä kun oli selvä, mutta nyt on meno päällä taas ...

pelonsekaisin tuntein, mut kyllähän tästä selvitään niinku kaikesta muustakin aina! :Heartred rv 8+1, toivottavasti alkaa kohta väsymys ja pahoinvointi helpottaa.....
 
^ tsemppiä kovasti! Kyllä siitä selviää kun päättää selvitä. Ja sinänsä hyvä, että välit ovat nyt selvät ja elämä voi siltä osin jatkua ja hakeutua omille raiteilleen. Ps. Muistakaa hoitaa paperit kuntoon :)
 
^ tsemppiä kovasti! Kyllä siitä selviää kun päättää selvitä. Ja sinänsä hyvä, että välit ovat nyt selvät ja elämä voi siltä osin jatkua ja hakeutua omille raiteilleen. Ps. Muistakaa hoitaa paperit kuntoon :)

avioeropaperit lähti postiin samantien (minimi harkinta-aika täyttyi juuri), pitäiskö mun jotain muitakin papereita nyt älytä hoitaa?
 
Lasten elatusta ja huoltajuutta koskevat ainakin. Myös tästä pikkuruisesta.

joo elatuspaprut isommista onkin, yhteishuoltajuus ainakin toistaiseks kun ei isä suostunu mulle yksinhuoltajuutta antaan. se luulee että pystyisin sillä jotenkin sivuuttaan sen oikeudet nähdä lapsiaan.... oon kyllä yrittäny selittää, mut katotaan. seuraava aika lastenvalvojallekin on jo varattuna huhtikuulle, niin siellä sit samalla puhutaan tästä tulokkaasta. eli ilmeisesti on hoidossa! :D
 
Meidän tammikuisesta tuli toissapäivänä toisen kerran isosisko :Heartred Raskausaika oli aikamoinen kun se sisälsi mm. railakkaan 3v uhman ja jäätävän allergiakevään/-kesän. Nyt kuitenkin kaikki on mallikkaasti ja uusien roolien etsintä voi alkaa.
 
Unohtunut tammikuisten foorumin olemassa olo... Meillekin on kolmas tulossa :) Tammikuinen poika 15 ja marraskuinen tyttö 16 saavat pikkusiskon lokakuussa 18 :)
 
Takaisin
Top