Kotidoppler

Tilasin sunnuntaina myöskin tuommosen kotidopplerin ja tänään tuli lappu että voi hakea postista. ja nyt jännittää enkä oo vielä edes viittinyt hakea sitä! :'D Tänään olis rv. 9+5, todennäkösesti heittää koska kierto epäsäännöllinen. Mulla on ollut raskausoireet aika mitättömät tässä vähän aikaa ja huomenna olisi varhaisultrakin kun aloin panikoimaan enkä jaksanut odottaa kolmen viikon päähän ekaan kunnalliseen :D mietin vaan että uskallanko kokeilla tuota doppleria ennen ultraa :')? oonpas minä hermoheikko! :')
 
Mä kokeilin doppleria ja voi sitä helpotuksen tunnetta kun se syke kuului!
Ultraan vielä viikko eikä jännitä ultra enään yhtään :)
 
kiitti liinuska, täytyypä testata tuota sykemittari hommaa! :) tosin mulla on viikkoja vasta jotain 8+, että ei varmaan sillä vielä löydy...
 
Saan dopplerin kaveriltani sunnuntaina. Geeli on vaan päässyt loppumaan. Nyt mietinkin, että mistä sitä sais lisää. Vai voiko liukkaria käyttää, heh.
 
FantaViona: ei tarvitse mitään erikoisgeelejä, vesipohjainen perus/kosteusvoidekin toimii :) Olen kuullut myös liukkaria käytettävän dopplerin kanssa.
Itse sain tuolla omalla kosteusvoiteella sykkeet kuulumaan jo 8+6.
 
Mulla niin että välillä saan kunnon junpsutuksen kuulumaan ja välillä taas vaan sykkeet näkyy näytöllä eikä jumpsutus silti kuulu. Varmaan johtuu viikoista ja siitä että mulla on kuulemma todella tasksepäin kallistunut kohtu. Onneks aina vähintään sykkeet näkyy niin tulee hyvä mieli :)
Rv 9+2
 
Voi kakka! Samalla hinnalla ostin AngelSoundsin perusdopplerin, ilman näyttöä! Ehdottomasti olisin mielummin ostanut tuon Verkkokaupan dopplerin :mad:
 
Tuolla hinnalla meni heti tilaukseen! Huomenna voinkin käydä hakemassa sen vaikka lounastauolla :) tuhat kiitosta Jempolle vinkistä! Mieskin antoi siunauksen hankinnalle, kun saatiin tuolla hinnalla :)
 
Muokattu viimeksi:
Voi saatkin sen sit tosi pian! Mie joudun odottelee, et toimittaavat pakettiautomaattiin, mut toivotaan et tulee pian!
 
Voih, minäkin ostin sen angel soundin, jossa ei mitään näyttöä ole :sad001
Mutta pääpointtihan on se että kuulee vauvan sykkeen :Heartred
 
Täällä on yksi todella tyytyväinen dopplerin ostaja. Eilen tilasin Jempon vinkistä verkkokaupasta tuon älypuhelimen kanssa toimivan dopplerin ja tänään kävin lounastauolla sen hakemassa. Hintaa tuli tosiaan se 29,90 kun laskutus- ja postituskuluja ei muodostunut. Positiivinen lisä oli pakkauksen mukana tullut pieni putkilo ultrageeliä. Toki liukkarikin ajaa saman asian, mutta onhan nuo "kaupanpäälliset" aina yhtä positiivinen yllätys :grin

Sitten dopplerkuulumisia. Miehen kanssa oli tottakai pakko heti kokeilla talouteen hankittua uutta vekotinta, ja hienostihan se toimi! Sykkeet tulivat pienen etsinnän jälkeen kuuluviin ja ne pysyivät mukavan tasaisina koko ajan. Vii näitä onnen hetkiä. :love7 Viikkoja tänään 10+0.
 
Mä oon alkanut epäillä kasvaisko mulla istukka jotenkin tohon eteen kun pari kertaa jo sain äänet hyvin kuuluviin ja nyt melkeen viikon ollut taas tosi haastavaa, sykkeet kyl käväsee ruudulla sekunnin pari mut ei jää pysyvästi näkyviin ja ei kuulu kunnolla. Tänään kuulu jumpsutus ihan kun jostain kaukaisuudesta mutta sitä peitti kova suhina, jonka oletan olevan istukasta. Miten muut samoilla viikoilla olevat, löytyykö äänet aina? Nyt rv 9+4.
 
Moikka. Oon vierailulla heinäkuisista ja rv 17 enkä vieläkään kuule joka kerta kotona sydänääniä kun on etu istukka. Joten ei kannata pelästyä :)
 
Kuinka teillä muilla menee dopplerien kanssa? Onko doppler päivittäisessä käytössä? Olen nyt jo kolmena päivänä peräkkäin kuunnellut, kun se ihanan tasainen jumpsutus on aivan huumaavaa kuunneltavaa. Voisin nukahtaa iltaisin niin rytmeihin :grin Unbornheart dopplerissa pääsee nauhottamaan dopplerointia, joten aina joskus nauhoittelen lyhyitä pätkiä omaksi huviksi :smiley-ashamed008
 
Mä tossa ylempänä laitoinkin etten oo viikkoon saanu jumpsutusta kuuluviin, tänäänkin yritin ja vaavin sykkeet vilahteli ruudulla useasti mut ääntä ei kuulunut. Oon aika varma että istukka edessä sillä aiemmin jo sain jumpsutuksen kuuluviin. Huomenna kuitenkin jo rv10+0!
 
Takaisin
Top