Kotidoppler

Joskus kauan aikaa sitten, ennen kun alettiin edes yrittämään raskautta, mietin että sellainen on aivan höpö höpö. "Minä ainakin aion nauttia raskaudesta, enkä pelätä koko ajan pahinta". Vaan kuinkas ollakaan se ei ihan niin yksinkertaista sitten olekaan :wink

Joten dopplerin hankintaa on täälläkin kovasti mietitty ja merkkivinkkejä täälläkin otettaisiin vastaan :grin
 
Esikoiselta olin niin tyyni ja rauhallinen ja luotin 100% hoitavaan henkilöstöön, mutta totuus seisoi sitten lopussa ja en tiedä istuisinko tässä ellen olisi väkisin sairaalaan tunkenut osastolle sisään kun itsestä tuntui ettei kaikki ole hyvin.. No loppu hyvin kaikki hyvin sillä kertaa, mutta se siitä kyllä jäi että nyt ei ole mitään luottoa mihinkään joten jos löytyy hyviä kokemuksia täältä jostain merkeistä niin minäkin taitaisin olla dopplerin kannalla! :)
 
Ma ehdin viime raskaudessa tilaamaan dopplerin, vaikkei sita sitten ehdittykaan kayttaa.. Joku kaytetty eBaysta, en nyt muista merkkiakaan, mutta hyva kun muistutit, olin ihan unohtanut sen olemassaolon! :eek:
 
Mulla on ennestään semmonen angelsounds doppleri ja hyvin toimii paitsi että kuulokkeet huonot ni mä käytän omia semmosia jumbo kuulokkeita beats by dr dre merkkisiä :D niillä kuulee hyvin! Ja kolmekymppiä oli sillon hinta tuolla :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 33
Tilasin raskauden alussa itekkin ton AngelSounds kotidopplerin ja sitä suosittelen lämpimästi. Meillä toiminut ihan moitteettomasti ja hinta oli se 30-40e :)
 
Mä sain kaverilta ilmaseksi kovasti käytetyn angelsoundsin. Torista voi katella käytettyjä. Väliaineena käy mikä vaan vesipohjainen kosteusvoide tai vaikka liukkari.
 
itselläni on kahdessa edellisessä raskaudessa ollut käytössä Angelsounds JPD-100B, näyttää olevan tällä hetkellä tarjouksessa raskauskeijulla.
Oon ollut tosi tyytyväinen laitteeseen, vauvan syke kuuluu sekä näkyy numeroina näytöllä. Kuulokkeita ei tule mukana, mutta itse en kyllä koskaan sellaisia ole tarvinnutkaan. Dopplerista saa säädettyä ääntä juuri omaan korvaan sopivaksi. Suosittelen, on kyllä hintansa väärti!
Ainakin itsellä ollut korvaamaton "apu" raskauden viimeisellä kolmanneksella, jos vauvalla on liikkeiden puolesta hiljaisempi päivä ja huolestuttaa niin pystyy kuiteski vähän seuraamaan sykkeitä..
Ja onhan Se vaan niin huippua kuulla ensimmäistä kertaa pikkuisen sydänäänet ihan itse..näin kävi minulle viime raskaudessa vkolla 9. Eka neuvolakin oli vasta myöhemmin :)
 
Mullakin esikoisesta tuo Angelsounds :) Itse tuli käytettyä siihen asti kun liikkeet alkoivat tuntua. Tosin monta kertaa loi kyllä ihan turhaa paniikkia kun sykettä ei heti löytynyt :D
 
Nyt on hyvä tilata, kun syke on jo ultrassa löytynyt :) Taidan itsekin tilata tuon jo pian, vaikka ekaa ultraa oottelenkin varmaan lähemmäs tammikuun puoliväliä. Ei millään jaksaisi odottaa.
 
Mä oon kanssa miettinyt tuota. Missä vaiheessa tuolla alkaa syke kuulumaan? Panikoisikohan turhaan jos ei esim. vaan osaisi etsiä sykettä oikeasta paikkaa. Itellä ultra vasta 30.1 joten odotus on kyllä piinaavan pitkä.
 
Varmaan vasta viikolla 9 alkaa löytämään itse,mutta eilen tosiaan tein tilauksen :)
 
Se vaihtelee paljon. Tiedän, että jotkut ovat kuulleet kotidopplerilla vasta rv 11 tienoillakin sydänäänet. Eli ei kannata huolestua vaikka ei rv 9 vielä mitään kuulisikaan. Itse tein niin, että kokeilin kotona samana iltana kun oli ollut toinen neuvolakäynti, jossa sykettä kuunneltiin, niin tiesin vähän mistä etsiä :)
 
Tammikuisista täällä vierailulla. Meillä on Babyfun-merkkinen dobbleri, jossa pieni näyttö, kuulokkeet ja piuha mahdollisia tietokoneäänityksiä varten (ei olla testailtu). Vauva on sellainen rytmeiltään, että alusta saakka on ns. vilkkaampia päiviä ja sitten huilipäiviä. Varsinkin huilipäivien kohdalla on ollut henkisesti helpottavaa saada kuulla äänet kun liikkeet ovat niukkoja. Tietysti kuuntelu oli tärkeää myös ns. pienillä viikoilla, mutta joskus ipanan etsimiseen meni paljon aikaa. Joillain odottajilla ei sitten taas liikkeiden tuntumisen jälkeen ole ollut epäilyksiä voinnista :) Mutta jokainen vauva, perhe ja äiti tavallaan.
 
Mulki 30.12ultra.Ostin pari vk sitte angel soundin ja 20e käytettynä.. rv11+0 ei kuulu mtn ja kokeilin miehen vattal ja samat äänet kuuluu ku mul..:sad001
 
Oho..WAU laurushka, hienoa. Oliko sulla sellainen joka näyttää ne sykelukemat myös?
 
Takaisin
Top