koska tunsit ensiliikkeet?

Meillä on tuntunut liikkeet viikosta 17 lähtien. Nyt viimeisen kahden viikon aikana on asukas alkanut oikein kunnolla potkimaan, niin että tuntee kädelläkin. On selkeästi niin, että pää on vasemmalla puolella ja jalat oikealla puolella. Eilenkin illalla tuli oikein potku sarja ja miehenikin tunsi muutaman oikein kovan voimapotkun.
Kuinkakohan kovaa asukas potkii esim.kahden kuukauden päästä. =)
 
 
Hitsi - en vieläkään ole tuntenut mitään konkreettista! [:(][:(][:(][:(]

Ihan vaan pientä kuplintaa. Kuulen kyllä potkuja kun käytän doppleria, mutten tunne vielä [:(]

Huokaus....
 
Ensimmäiset liikkeet tunsin rv 16+3, oli lähinnä "hipsutuksen" omaisia :) Nyt tulee jo ihan tuntuvia osumia[8D] Itseäni naurattaa usein ku joskus pelästyn niitä, tulee sen verran yllättäen ja aika kovaa[:D][:D]

Esim: toissa päivänä olin junalla menossa käymään Järvenpäässä, istuin rauhakseen ja join pillimehua, "jaska" päätti ilmoittaa olemassa olostaan sen verta jäntevästi että hypähdin paikallani ja pääsi muutama naurahdus [:D][:D]
 
Viihdoinkin tuntuu täällä liikkeet [:)] Parina päivänä olen tuntenu pieniä muljahduksia. Ja viikolla 19 siis liikkeet täällä.. istukka etuseinässä.
 
Joskus viikolla 16 huomasin bussimatkalla ihmetteväni naputtelua ja muljahtelua masussa, aika pinnassa. Sen jälkeen liikkeet ovat vahvistuneet ja nyt 19. viikolla selvästi välillä jo potkuja. Eilen tunsin ekaa kertaa kädellä myös vatsan päältä.

Istukka on kunnolla takaseinässä ja vauva melskaa tuossa pinnassa. Yöllä on alkanut myös välillä valvottamaan. Välillä taas on pitkiä aikoja hiljaista. Illalla vilkkaampaa.
 
Mieheni laittoi toissa iltana päänsä vatsani päälle ja silloin alkoi möyryäminen.. Vaavi käänteli ja pyöri vatsassa ihan hulluna.. Mieheni pääkin nousi hieman kun vauva punnersi mieheni posken kohdalla.
Mieheni ihmetteli, että mikä ihme siellä oikein on kun se on noin voimakas. Hän kuvaili, tunnetta niin, että aivan kuin kaksi nyrkkiä olisi puskenut hänen poskeaan sieltä mahasta.
Aikamoista..
 
Potkut tuntuvat hyvin selvästi. Kovasti on menoveikko tuo asukki. Nytkin potkii hirveästi vaikka istuskelen ihan paikallani toimistossa tuolissani.
 
Mä en ala! [:@]
En oo vieläkään tuntenut mitään konkreettisia potkuja [:(]
Viikkoja alkaa kuitenkin jo olemaan sen verran, että ensisynnyttäjänkin jo luulis jotain tuntevan.
Johtuukohan sitten mun etisestä istukasta vai mistä. Ihan tyhmää silti on.

No, oon mä ihan vähän jotain "kuplia" ja "pientä tökkimistä" tms. tuntenu, mut tiedä niistä sitten. Mut ei puhettakaan, että joka päivä.

Alkaa huolestuttamaan [&o]
Onneksi ensi tiistaina on neuvola.
 
mad mulla sama homma.
Siis tunnen välissä kuplia, parit töytäsyt tuntenu mut siinä se.
Ei potkuista tai muljauksesta puhettakaan.
Nääkin kuplat tuntunu tietyissä asennoissa oikeestaan.
Mutta eiköhän meenkin aika oo pian !
Sisko tunsi ekat mitkään liikkeet,jotka tajus lapseks joskus rv 24.
Kunhan ei niin pitkälle menis [;)]
 
Jeps! Nyt päätin viimein äänestää, kun eka kunnon "ei-epäilystäkään-mikä-se-oli"-liike tuntui! Liikkeitä oon tuntenut jo viikolta 16, mutta vastasin nyt 20, koska nyt olen 100% varma. Ihanaa, että alkaa viimein saada kunnolla palautetta, kun eka puolisko on mennyt vaan ekan ultran ja neuvolassa sydänäänien kuuntelemisen voimalla.

Voi tätä ihanuuttaa *lentelee pilvissä eikä aio laskeutua alas vähään aikaan*
 
Finally!!

Viime sunnuntaina tunsin ekat kunnon tömäytykset masusta. Ötökkä aloitti sunnuntain jumpalla [:D] Viikkoja oli silloin kasassa 21+6. Aika myöhään siis.
Olinhan jo jotain "kuplia" tuntenut, mutta nämä minäkin sitten jo tajusin olevan vauvanpotkuja. On se vaan niiiiiiiiiin ihanata! Nytkin kaveri potkii [:)]
Niin, ja mullahan on etinen istukka.
 
[font="trebuchet ms"]Taisin käydä jo kerran äänestämässä, vaikka en ollut aivan satavarma olinko tuntenu liikkeitä! üü
Mutta tossa pari päivää sitte, istuin lattialla ja kudoin vaaville lakkia ja yhtekkiä alko tuntuu semmonen tökkiminen vasemmalla puolella mahaa ettei voinu olla erehtymättä mitä ne oli! Olin aivan onneni kukkuloilla!! <3
Eli jotain rv 19+6 tuntu liikkeet joista olin aivan varma! :)

 
[font="trebuchet ms"]
 
Tunsin tällä kertaa ekat liikkeet jo viikolla 14+0! Ekassa tunsin tosi myöhään muistaakseni, tai oikeemmin tajusin mitä ne oli tosi myöhään... Tosin viime raskaudessa oli istukka edessä ja nyt se on takana ja kohtu on myös edessäettä ne varmaan vaikutti paljon.
 
Takaisin
Top