Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Luomukierto on ennen raskautta ollut kerran 22 päivää ja kerran 24 päivää. Muuten hyvin säännöllinen. Kierukan kanssa vuoteli ihan koska sattui, mutta se otettiin pois jo kesäkuussa. Kaksi aiempaa raskautta oli alkuraskauden vuotoa. Tytöistä pientä tuhrua pari kertaa ja kesken menneestä tuli välillä ihan kunnolla verta. Vuoto kesti siihen asti, kunnes meni kesken rv8+4.

Kiinnittymisvuoto kaiketi on yleensä vanhaa verta? Itse epäilen, että on saattanut olla joku puhjennut kysta (supisteli jonkun aikaa, jonka jälkeen tuli verta ja sitten kipu loppui), jos ei tästä enempää jatkuu vuotelu. Muutenhan tämä on vain aikaiset kuukautiset..
 
Höh Elaffy, minäkin jo ihan innostuin. Sympatiat täältä jos se nyt tyhmäksi kp 1 kääntyy... :Heartred
 
Kyllä se taitaa kääntyä kp1.. :/ Ei voi mitään. En edes uskonut, että helpolla päästäisiin seuraavassakaan raskaudessa, mutta toki oireet olivat todella vahvat. En saa koskaan tietää, jos jotain yrittikin tapahtua..? :confused:
 
elaffy. Voi ei..... :sad001

Sandy. Mikäs tilanne siellä on? Joko on synnytystä ennakoivia oloja??? Tsemppiä.. :) Tuuhan sit kertoo heti kun pieni on syntynyt.
 
Voi väsymys! Miten voi kaksi pientä ihmisenalkua olla yhtä aikaa niin rakkaita ja niin rasittavia?! Kumpikaan ei puhu ja kommunikointi on tällä hetkellä lähinnä vain huutamista.. :sad001 Väsyn päivän aikana taistelemaan kaikesta ja illat menevät itkiessä sitä omaa väsymystä. Neiti B on etenkin sellainen murheenkryyni tällä hetkellä, kun kaikki siirtymiset ovat yhtä taistelua, vaatteita ei saa pukea, vaippaa ei saa vaihtaa, ei saa pitää sylissä, mutta ei myöskään laskea lattialle, päivällä ei voi nukkua, mutta iltaan asti ei vielä jaksa valvoa ilman päiväunia.. En oikein ole osannut perustella itselleni, miten raskaaksi tuleminen tai ylipäätään raskaana oleminen helpottaisi tätä tilannetta. :confused:

Koen suurta pettymystä uudesta kierrosta, vaikka ei varmaan pitäisi. Nyt lapsille tulee ainakin kaksi vuotta ikäeroa ja minulla on hirmuinen pelko, että ikäero venyy yli kolmeen vuoteen.. :sad001
 
sandy tsemppiä lähestyvään synnytykseen.... :) inshaAllah menee hyvin.

elaffy jaksamista ja plussatuulia, se on mielenkiintosta tosiaan miten joskus vaikka ois kuin väsy lasten kans ni silti tulee olo et josko vielä ainaki yks. mä ite imetän edelleen tyttöä ja plussasin eilen, stressiä riittää ukon ja neidin kans vaikka tyttö onki ihana mut tuntuu ettei ol yhtää omaa aikaa eikä ees saa tehä juuri mitään ja nyt sit raskaana...
 
Luinkin jo toisesta ketjusta, mutta en sinne ehtinyt/kehdannut tulla onnittelemaan. Onnea! :)

Mutta niin, sinäkin, jonka ei pitäisi lapsia luomusti saada, plussaat ja minä täällä kituutan varmaan vielä kymmenen vuoden päästä! :D Älä ota missään nimessä pahalla. Onnellinen olen puolestasi, mutta itsellä vain hetkellinen epätoivo.. tämä on vasta yk4, joten ei mitään hätää. Toisaalta taas pelottaa ihan hirveästi, että on vielä vuoden yritys edessä, kuten viimeksi kävi. Tai pahempaa - en tule enää koskaan raskaaksi. Miten sitä ei vain voi olla onnellinen siitä, mitä olen jo saanut, vaan kaipaan jotain, jota minulla ei ole? Mitä jos tämä kaipuu ei lopu kolmanteen? Onko se vain joku sisään rakennettu juttu, että naiset haluavat aikakin miljoona lasta vai tuleeko joskus se tunne, että nyt perhe on kokonainen? Ehkä vähän älytöntä kysyä tätä kuumeilijoiden ketjussa, mutta kyselyikä on koko ikä! :D
 
Onnea Gatusa :)
Elaffy älä pelkää mä oon täällä vielä 10v. päästä :D Kehosta ei ota erkikkään selvää. Kierrot ei pelaa mitenkään. Yhtään ei tiedä missä mennään jne.
Nyt yritysta takana jo yli vuosi. No katsotaan koska sitä laittaa pillit pussiin.
 
elaffy en ota pahalla, siis ite asennoiduin et menee varmaa pitkään kuten tytössäki meni mut Allah halus näin tapahtuvan. älä vaivu epätoivoon inshaAllah saat pian plussan ja kolmannen lapsen :)

kiitos wm inshaAllah sinäki plussaat pian :)
 
Onnea Gatusa! :) ja paljon tarraliimaa pienelle :Heartred

Elaffy, mä osaan samaistua tunteisiisi. Monesti on päiviä että nää lapset imee ihan kaikki mehut musta. Ja kohta tulee kolmas. Haaveissa on kuitenkin ollut vielä lisääkin lapsia :) Tällä hetkellä tuntuu kyllä että pieni tauko on paikallaan....

Mutta toisaalta toivon että aika kultaa muistot ja se "vauvakuume" iskisi piankin ja kuvittelisin jossain voimantunnoissani jälleen ihan hyvin selviäväni esim neljän, alle 5-vuotiaan kanssa.... :D

Viikon päästä tähän aikaan meillä sitten on jo se kolmas :Heartred Vauvan perätilan takia sovittiin "takaraja" sektio rv 40+1, joka on siis ensi torstai. Toivoisin että vauva päättää itse tulla ennen sitä ja voin alakautta synnyttää. Sektio on minulle ajatuksen tasolla tosi vaikea paikka. Mutta vauvan parasta ajatellen on sektio oikea ratkaisu tuolloin :Heartred Minä sitten käsittelen omalta osaltani asian muulla tapaa.
 
tsemppiä sandy voin sanoa et se sektio ei ol niin kamala mitä kuvittelis mut ei se mullekaa ollu mieluinen mut tytön kohal ei ollu muita mahiksia ku ei suostun yhteistyöhön. saas nähä tämä et onko kiltimpi... kiitos onnitteluista :) tsemppiä ja inshaAllah kaikki menee hyvin ja pikkunen tulee pian ulos :)
 
Oi että Onnea Gatusa ja tarrasukkia matkaan pikkuiselle..:Heartred

elaffy. Voin niin samaistua noihin sun tunteisiin... Paljon voimia sinne... Kyllä me vielä plussataan ja sit nää pienemmät on jo niin omatoimisia kun uusi syntyis.. :)

WM. Plussatuulia sinne :)

Sandy. Voimia sinne ja toivottavasti pikkuinen nyt tulis ennen sektioaikaa..Tsemppiä :)
 
Kp 1. Olo on sekava. Mies totesi fiksusti et ei kannata yrittää kun ei sitä kolmatta tule. Eli virallinen yrittäminen loppui tähän. Ehkä hyvä näin koska en tiedä kauanko psyyke olisi kestänyt. Ehkäisyä en aloita. Nyt mietin koska hakeudun sterijonoon. Luultavasti odotan ensi vuoteen.
Jos mulla olisi mahdollisuus kunnallisiin hoitoihin niin jatkaisimme vielä mutta kun se ovi on suljettu niin ei kannata.
Koitan keskittyä muihin asioihin.

Teille kaikille yrittäjille toivon pikaista plussaa :)
 
WM.Toivon että teillä kävisi vielä ihme ja pikkuinen hyppäisi kyytiin enne sterilisaatiota... :Heartred Tsemppiä...

Täällä ootan et koska alkais menkat et pääsis uuteen kiertoon.. Nyt siis kp.31
 
Kp11 ja tänään on ollut alamaha ja etenkin alaselkä kipeä. Limoja oli eilen ja toissapäivänä, tänään ollut jo enemmän sellaista käsivoidemaisempaa tuo vuoto. Mietin vain, että voiko ovis siirtyä näin monta päivää aiemmaksi, kun ennen raskautta on ollut kp14-15? Mies on todella innoissaan yrittämisestä ja puhuu usein, että sitten kun vauva sitä ja vauva tätä.. joillakin miehillä kai isäksi syttyminen vain vie kauan! :) Yritystä on ollut ja tulee vielä tähän kiertoon olemaan, mutta eipä silti mitään varmaan kuitenkaan tapahdu. Jotenkin on sellainen rento olo taas yrityksen suhteen, mutta eiköhän loppukierrosta ole vaikeuksia pitää näpit erossa testeistä, joita ehdin ostaa viime kierrossa valmiiksi, mutta en käyttänyt.. :D

Kyllä sitä välillä miettii, että olisiko sittenkin vain hyvä näin.. ♡
ac1f2bf5ad950435c08e47f1ce50f6f4
 
Täällä pärähti uus kierto tänään et kp.1 ja toivottavasti saadaan tää kierto hyödynnettyä eikä miehelle tulis työreissuja.. :)

elaffy. Pidän peukut ylhäällä et teillä ovis saatais hyödynnettyä ja menkat jäis tulematta.. :)
 
Tulin kertomaan että meille syntyi 22.9 klo 8.54 perheemme kolmas, meidän pikkusisko :Heartred Perätilan takia oli suunniteltu sektio kun vauva ei alateitse tahtonut syntyä ennen määräaikaa :/ Sektiossa selvisi että napanuora oli kiertynyt olkavarren ympäri ja tämä todennäköisesti on estänyt vauvaa kääntymästä RT sekä laskeutumasta.

Itse sektio meni kaikkineen hyvin, mutta kokonaisuudessaan en samaa haluisi uudelleen, en itselleni enkä tuleville mahdollisille vauvoille. Meidän tyttö "pelästyi" sitä mahasta ottoa niin että hörppi lapsivettä ja "narinan" takia joutui lastenosastolle tarkkailuun.

Toivottavasti huomenna saan hänet takaisin viereen ja rinnalle :Heartred En montaa hetkeä ole vielä saanut vauvan kanssa viettää... Kiitollinen olen meidän pienestä Aarteesta, mutta surullinen miten tämä elämän alkutaival on mennyt... :Heartred

Kunpa tähän ryhmään tulisi pian plussauutisia! :) Puhaltelen täältä semmoisia vauvantuoksuisia tuulia sinnepäin, puuuuuuuhhh :)
 
Onnea hurjan paljon Sandy teidän koko perheelle! ♡

Kurjaa, ettei synnytys ollut toivomasi kaltainen ja ensihetket olivat takkuisia. :sad001 Onneksi lapselle ei siitä mitään vammoja jää, jos joutuu vähän vauhtia hakemaan osaston kautta. Toivotaan kuitenkin, että hänet pian saat viereen, ettei sinun sektiohaavan kanssa tarvitse lähteä vauvan luo. :)

Vauvan tuoksu on niin huumaavaa! Toivottavasti puhaltelusi toisi sitä monelle muullekin! :)
 
Takaisin
Top