Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Minulla menisi la myös toukokuulle. :) testiä pääsen tosin tekemään vasta parin viikon päästä, jos sellaiselle tulee tarvetta..
 
No en. :D Mä ajattelin, et pelotan menkat esiin. En uskonut yhtään plussamahdollisuuksiin. :P Mut en mä usko tätä todeks ennen ku oon tehnyt pari varmistustestiä ja menkat on oikeesti myöhässä.
 
Ihanaa miuk! ♡ Vahvistumista viivalle ja onnea :)

Mä kävin ar-ultrassa ekassa raskaudessa kun en yhtään voinut uskoa sitä todeksi, tokassa ei tullut mentyä, mutta nyt taas ajateltiin miehen kanssa et vois käydä kurkkimassa onko kaikki tähän asti ok :)

Mulla oireita ennen plussaa oli repäisykivut ja sellaset oudot vihlaisut vähän kuin häpyluussa. Sit olin tavallista itkuherkempi, yleensä en koskaan itke leffassa mutta silloin itkin :grin Sit oli vaan taas sellainen tunne että on tärpännyt. Sellainen rauhallinen varmuus asiasta. Se tunne ollut aiemmissakin raskauksissa, muttei koskaan muulloin. Lisää oireita ei ole tullut kuin raskaan tuntuiset tissit :p
 
Kiitos!! :) Pelottaa kyl vähän, et jos tää on joku kemiallinen tms. Mulla oli muuten kans eilen ja tänään semmosta ihme vihlomista häpyluussa ja tissit tuntuu raskailta. Aamulla pakko ehkä testata uusiks.
 
miuk. Ihanaaa..:Heartred Onnea miljoonasti ja tarrasukkia pikkuiselle :)

Täällähän on kunnon plussa puhuri päällä :)

Toivottavasti moni pääsee mukaan..

Täällä menossa kp.11/28-42
 
Minäkin menin sitten testaamaan tänään. Menkkojen alkuun on kuitenkin vielä viisi päivää, joten olin varmaan aivan liian aikaisessa. Mutta en silti jaksanut odottaa. :D Ei tuota nyt tasavahvaksi viivaksi voi sanoa, mutta ei se mikään haamukaan ole. :p Eikä ne oireetkaan ihan tuulesta temmattuja ole olleet, joku siellä yrittää hypätä kyytiin. Pitääkö mun oottaa nyt tuon oletettujen menkkojen alkamispäivän yli vai voiko tässä alkaa hiljalleen ajatella, että sitä uskaltaisi liittyä toukokuisiin? :rolleyes:
 
Varovaiset onnittelut Kärhö, toivotaan et viiva lähtee vahvistumaan! :) Mä testaisin parin päivän päästä uudelleen.

Aamutesti tehty, tosin vaan n. 2-3 h pidätyksellä. Selvä viiva, mut eilistä hailakampi. Yritän nyt olla positiivisella mielin, kun oletettavasti on vasta dpo 12. Käyn ostamassa tänään lisää testejä, niin saa testailla päivittäin. :P
 
Onnea Kärhö! :)

Kylläpä nyt plussia satelee :) Toivottavasti tällä aallonharjalla pääsee kaikki mukaaan :)
 
Älkää nyt kaikki täältä mihinkään muualle siirtyykö kirjoittelemaan! Jään yksin! :D

Onnea tuhannesti miuk ja Kärhö ja jos joku muukin on jäänyt huomaamatta! ♡
 
Tässä vielä kuva tuosta mun testistä. Tänään siis dpo12. Ja toivottavasti elaffy liityt seuraan piakkoin!
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    813.2 KB · Katsottu: 116
Onnea plussanneille! :)

Täällä tänään toka clomi päivä... Aika menee tosi hitaasti... Pääsispä pian tekee ovistestejä... :D

Pätkis kp 6
 
Kärhö. Voi että onnea miljoonasti.. Ihanaa.. :)

elaffy. Muakin jo alko pelottaan et mä jään tänne yksin.. :D Ihanaa et tulee plussia mut en haluu jäädä tänne yksin..

Toivottavasti toi plussa aalto ottaa meidät jokaisen pian mukaansa..
 
Eiköhän se ennemmin tai myöhemmin ole edessä tuo plussa - toivottavasti. :) Tässä kierrossa on kyllä oltu miehen kanssa ahkeria.. :D Jos ei mitään muuta niin ainakin on toiminut tuo seksi hyvänä parisuhdeterapiana! Kaksosarki on välillä laittanut liittoa vähän rakoilemaan, mutta uusi vauvatoive on tuonut meidät kyllä taas uudestaan niin henkisesti kuin fyysisestikin lähelle toisiamme. :) Minulla on vähän sellainen olo, että ovis meni jo, mutta voisihan sitä nyt vielä muutaman päivän jatkaa.. :wink :D
 
Se on muuten ihan totta elaffy! Mä huomasin kans tossa kun yritettiin niin seksistä tuli todella mieluista eikä vain pakollinen paha, jos lapsen aikoi saada alulle.
 
Meillä osasyynä lienee myös hormoniehkäisyn puuttuminen. Ne eivät vain sovi minulle! Mies sanoikin, ettei enää koskaan anna minun käyttää hormoniehkäisyä, kun olen niin paljon mukavampaa seuraa ilman.. :D Eiköhän se ole piuhat poikki, kun lapsiluku on täynnä. :)

Toisaalta sitä toivoo, että ihan heti ei tärppäisikään, kun meillä ainakin makuuhuoneen puolella hiljenee siihen paikkaan. Miestä kuulemma pelottaa, että seksi voi aiheuttaa raskauden aikana vaikka km. Mahdollista se kai on, jos jonkun tulehduksen saa siitä, mutta muuten ei.. minun taas ei tee synnytyksen jälkeen imettäessä juuri edes mieli.

Toisaalta sellainen kiva kutina, että mitä jos! :) Hullujahan tässä ollaan, kun lisää työtä ja valvottuja öitä halutaan, mutta toisaalta taas hulluja olisimme, jos emme lisää ihania lapsia haluaisi! :D
 
Takaisin
Top