kesäkuun vaavit

Miilo

Sanaisen arkkunsa ammentaja
jonkunhan pitää nää alottaa nii miksen minä [:D]

raskausviikkoja huimat 3+5 ja la 16.6! kaks tuulimunaa takana, molemmat tältä kesältä. nyt sit jännätään miten tällä kertaa käy. varhaisultraan meinasin kyl mennä.
mies ei vielä tiedä koska yllätän hänet kun hänellä on kahden viikon päästä synttärit. luulee et mulla on nyt kuukautiset [;)]

jos sit kirjottelen enempi kun tänne on muitakin uskaltanut tulla [:)]
 
Paljon onnea vaan tulitikku!

Onnitteluihin yhtyy myös mieheni. Me on täällä salaa pidetty sulle peukkuja. Matkasi tällä vauvataipaleella kun on ollut kovasti samanmoinen meidän kompuroinnin kanssa!

Jatketaan! Olehan ylpeä ja onnellinen. Muista nauttia jokaisesta päivästä vauvan odotuksessa. Ilon päivät jäävät sydämeen voimavaraksi!


 
Samoin täältä isot onnittelut tulitikulle!! Muistan sut tuolta aiemmilta palstoilta. Olen lueskellut kaikkien kuukausien odottajien juttuja, raskauksia ja menetyksiä. Itselläkin yksi tuulimuna viime vuoden lopulta. Nyt porskutellaan 22+. Kaikki peukut pystyyn!!!! [:)]
 
Minäkin sitten uskaltaudun tänne, kun kerta tulitikkukin! Mulla laskurin mukaan raskausviikkoja 3+4 ja laskettu aika 18.6! Toisaalle jo kirjottelinkin, että, sain eilen haamun! Kuluisi nyt muutama päivä nopsaan, että voisi taas testailla, josko se siitä vahvistuu! Minäkin tässä mietin, kertoisnko tulevalle isukille jo tänään vai vasta sitten kun olen saanut siihen testiin tummemman viivan!?!
 
Täällä myös yksi vauva tulossa kesäkuulle jos hyvin käy.. :) raskausviikkoja 5+3 ja laskettu aika 5.6.2010.
Innolla odotellaan mitä tuleman pitää.. eka raskaus menossa.. Onnea tulitikku ja toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
 
meillä on niin hiljaista täällä et jotain pitää kirjottaa [;)]

mites miuku ja mimosa, minkäslaisia oireita teillä on? meinasitteko mennä varhaisultraan? ootteko mistä päin? ootteko ensikertalaisia vai onko teillä jo ennestään lapsia?

mulla ei paljon oireita vielä. väsymystä, pientä etoilua ja hirveä kainalohiki! siinä ne on. onneks ihan erilaiset oireet ku keskenmenoraskauksissa, nostattaa vähän toiveita et josko nyt sit onnistuttais!

meillä ultra varattu 22.10, voi olla ettei sydän vielä silloin lyö mutta toivottavasti kuitenkin näkyisi onko masussa pelkät pussit tälläkin kertaa vai olisko siellä ihan ihmisen alkukin. ei muuten mentäs noin aikasessa vaiheessa mut me lähetään sit reissuun enkä haluaisi siellä murehtia liikaa. sit jos todetaan taas tuulimuna niin saa ainakin surra rauhassa eikä vuoto tule yllätyksenä.

me asutaan helsingissä, oltu yhdessä vajaa neljä vuotta. minä 32 ja mies 29. tai pojuhan se vielä on [:D]
me odotetaan ensimmäistä ja ollaan onnesta ymmyrkäisinä. vähän sai tota miestä eka potkia et suostuis tähän projektiin mutta kyl se niin innoissaan nyt on. onneks tietää et jos se johonkin ryhtyy niin se on tosissaan, tiedän ainakin et se 100% haluaa tätä.

mulla itellä on kolme nuorempaa sisarusta ja isoveljen perheeseen syntyy marraskuussa kuudes niin lapsia olen hoitanut ja paljon!

halauksin, tulitikku
 
Onnee teille tulitikku:)
Itselleni tuli vähän yllätyksenä tälläinen asia, mut nyt sujuvasti porskutetaan eteenpäin ja odotellaan.
Laskettu aika 21.06.2010.
Poikaystävä ei oikeen ole mitään mieltä, ja vähän olen miettinyt että entäs jos hän päättää että nyt erotaan ja jään yksin lapsen kanssa?
 
Rriksu, toivotaan et sun poikaystävä on vaan näin aluksi järkyttynyt! tiedän joitakin tapauksia jossa ollaan oltu jo eroamassa kun mies on ollut raskaudesta niin shokissa ja sitä vastaan...mutta ajan kuluessa ja kun ovat rauhassa saaneet miettiä niin ovat kovastikin innoissaan olleet. varsinkin lapsen syntymän jälkeen!! toivotaan et sunkin mies siitä tokenee [:D]
 
Kaippa sitä voisi asiasta tännekkin jo iloita, ja toivoa että kaikki menee hyvin [;)] LA olisi 15.6 ja tänään tein testin vielä varmistukseksi. Laskettu aika olisi sama päivä jolloin on mieheni syntymäpäivä joten siinä vasta olisi lahjaa kerrakseen jos putkahtaisi maailmaan ajallaan.
Ennen synnytystä täytän 21 ja mieheni ehkä kerkiää täyttämään 23, riippuen kuinka kova kiire vauvalla on [:D] Ennestään meillä on kokemusta vain kahdesta koiravauvastamme
Parin kolmen päivän ajan on rintoja aristellut. Tämä onkin ihan uusi kokemus, mutta jatkossa tietää mistä se johtuu [:)]
 
Mulla on oireina ollu välillä ihan järkyttävää pahoinvointia..en oo kuitenkaan oksentanu.. ja yleensä illalla..lisäks sit väsymystä,ärtyisyyttä,voimattomuutta ja välillä vihlasee alavatsasta vähän ku menkkakipujen lailla..[&:] mikä vissiin ihan normaalia mut saa pelästymään joka kerta.

Ihan eka kerta raskaana ja tokalla kertaa tärppäs ku alettiin yrittään.. ukko kans mielissään vaikka vähän pessimistinä viä näin alussa ettei sit pety jos kaikki ei meekkä hyvin.

Varhaisultraa oon kyl ajatellu mut en usko et meen kuitenkaan ettei sit tuu turhaa huolta jos kaikkea ei näykkään mitä pitää.

Innolla odotellaan pikkuista <3
 
miuku, mä taas just sen takia haluan sinne ultraan, et saan tietää onko jotain vialla. turhaan mennyt mulla aikaa noihin edellisiin raskauksiin. pääsee sit aikasemmin yrittää uudestaan. mut emmäkään olis ekan raskauden aikana mennyt, mut mulla kun alko sitä vuotoa niin halusin tarkistuttaa tilanteen.

mulla ihan hirvee väsymys koko ajan. silmiät on väsymyksestä kipeinä. pahaa oloa on lähinnä iltaisin eikä hirveän pahana. vatsaa nippailee ja niin pitääkin!

ootteko kertoneet monelle? mä kerroin mun äidille ja yhelle kaverille. kerron kyllä jos kysytään, kaverit tietää kuitenkin et yritetään. voidaan sitten taas yhdessä surra jos tämäkin raskaus menee kesken.


hauskaa syssyä!
 
Mulla ollu niin "normaaleja" oireita jne et en oo pahemmi missää vaiheessa epäilly minkään olevan vialla jne.. vaikka eihän sitä koskaan tiiä.Arvasin jo ennen testiä et olin raskaana ja jotenkin tosi vahva tunne et kaikki menee hyvin..luotan siihen ja yritän elellä rauhassa..pettymys saattaa olla si suuri ,jos joku meneekin pieleen,mut nautin tästä mitä mulla nyt on :)

Mä oon kans kertonu äiteelle ja sit ukon porukat tietää ja monet kaverit arvannu.. :P
 
se on hassu juttu miten sitä tietää olevansa raskaana.mä oon jokaisella kerralla tiennyt et plussaan [:D]
 
Totta :) itekki olin varma mut silti jännitin tulosta.. sit ku tuli plussa ni voi sitä onnen tunnetta.. menin ihan sekasin :D
 
Hei odottajat!

Täällä myös odotetaan kesäkuun ihmettä pelon sekaisin tuntein. Edellinen raskaus päättyi kesäkuun lopulla varhaiseen keskenmenoon. Nyt Rv:lla 5+5 ollaan menossa ja laskettu aika olisikin 6.6. Pessimistisenä ihmisenä pelkään uutta keskenmenoa enkä oikein uskalla vielä pienokaisen tulosta iloita.

Tutkin itseäni ja ilmeneviä oireita melko tarkkaan, osin kai johtuen aikaisemmasta keskenmonosta. Näin alkuraskauden oireina on ilmennyt pientä etoilua (erityisesti illalla), mielialojen vaihtelua, väsymystä, finnejä ja aikaisempaa runsaampi valkovuoto. Myös alaselkä särkyä ja nippailua alavatsassa tuntuu ajoittain. Erityisesti alavatsan kipuilu aiheuttaa huolta vaikka onkin kaiken tiedon mukaan luultavasti täysin normaalia. Käyn usein WC:ssä tarkistusreissulla peläten uutta keskenmonoa (vainoharhainen [:D]). Tänään kävellessä tunsin voimakasta vihlontaa kohdun seudussa, joka kuitenkin meni ohi nopeasti eikä tuntemuksiin liittynyt vuotoa. Äkillinen vihlonta kuitenkin todella pelästytti minut. Onko kenelläkään ollut samantapaisia tuntemuksia? Onko syytä huoleen?

Varasin itselleni eilen ajan ensimmäiselle neuvolakäynnille ja kerroin huoleni keskenmenosta. Ystävällinen neuvolatäti ymmärsi huoleni ja sain ajan jo ensi viikolle jolloin luultavasti myös sikiön sydänääniä kuunnellaan. Ehkä pelko hieman lievenee kunhan kuulen terveydenhoitajalta kaiken olevan hyvin, ainakin suuresti toivon kuulevani. Toivottavasti en myöskään joudu tätä käyntiaikaa perumaan kuten viime kerralla.

Ihana kuulla muiden onnellisia tarinoita vaikeidenkin alkujen jälkeen. On myös kiva jakaa kokemuksia muiden kohtalontovereiden kanssa.

Tsemppiä kaikille ja ihanaa odotusta!
 
Jos minäkin tänne nyt sitten uskaltaudun. LA 9.6. ja laskurin mukaan viikkoja olisi nyt sitten 5 + 3. Vähän jännityksellä tässä odotetaan että miten käy. Ensimmäinen raskaus on menossa ja kaikki on ihan uutta. Meillä tuo mun mies uskoo tähän asiaan enemmän kuin mitä itse vielä uskallan uskoa. Kaikki on käynyt todella nopeasti ja yllätyinkin näin nopeaa raskaaksi tulemista, vain pari kuukautta ehdittiin yrittämään.
 
Tällä hetkellä vaan yritän tunnustella omaa oloani ja itsessäni tapahtuvia pieniä muutoksia, suurimmat huomattavat muutokset ovat finnien lisääntymien ja pienet alavatsanipistelyt välillä, jotka kyllä menevät aina ohi. Kuitenkin ne aina pelästyttävät, ja kun muutenkin on huolissaan, että meneekö kaikki hyvin, niin sen takia vielä enemmänkin. Onneksi kaikki on tähän mennessä ihan hyvin. Ensimmäistä neuvola käyntiä tässä odotellaan, joka tosin kyllä on vasta parin viikon päästä.
 
Onnea kaikille odotukseen! [:D]
 
Hei vaan kaikille!

Meillä on myös laskettu aika kesäkuussa, 14. pvä eli ihan alussa ollaan. Perheessämme on kolme lasta, pojat -97 ja -01 ja tytär -06. Tasaisin väliajoin näitä siis näyttää tulevan [:D]
 
Takaisin
Top