Kesäkuun lapset 2016 -lista

Status
Not open for further replies.
Hei,

Olen tässä jo pitkän aikaa katsellut tätä keskustelu aluetta ja miettinyt uskallanko liittyä mukaan. Tälle vuotta on siis 2 keskenmenoa takana ja tällä hetkellä ollaan nyt uudestaan raskaana ja viikkoja tähän mennessä nyt 12+4. NT-ultrassa käyty 8.12 ja siellä oli kaikki ok. Muutamalla päivällä oltiin edellä viikkoja, mutta la pysyi kuitenkin samana.
Nyt siis päätin liittyä mukaan..
Eli siis;
La 23.6 / Piia89 / 26v / OAS / 3
 
Muokattu viimeksi:
Se tässä on tämän raskauden kanssa hyvällä mallilla kun olen ostanut kotidopplerin ja sain sillä sydänäänet kuulumaan jo rv 10 -> ja todella selvästi. :angelic: 2 keskenmenon jälkeen se tuntuu ihanalta ja rauhoittaa mieltä kun saa sydänäänet kuulumaan.
 
Tänään käyty nt ultrassa ja nyt uskaltaa jo hiukan innostua. Saatiin myös tietää tarkennus laskettuun aikaan joka oli aikaisemmin hyvin epäselvä.
La21.6/Sini/25/Tyks/2
 
Mun lasketun ajan voisi siirtää 28.6. -> 27.6.
 
Uusi jonon jatkoksi vielä. Samanlainen varmanpäälleottaja kai minäkin olen.. Ensimmäistä maailmaan oltaisiin tuomassa, aika vanhalla iällä ja jännitys sen mukainen. Ensimmäistä kertaa myös ollaan näin pitkällä, siis 14+3. Aiempi viime jouluna ei onnannu..

Listaa varten siis seuraavat tiedot:
La 13.6. / KuuKassius / 37 v / HUS (kättäri?) / 1.
 
Muokattu viimeksi:
Taas päivitelty la:ita ja lisätty uusia :happy: Anteeksi pienoinen päivityskatko, en vain ole yksinkertaisesti kerennyt. Lisäsin tuonne ekaankin viestiin toivomuksen, että jos haluatte la:tanne päivitettävän, mainitkaa kiltit viestissä uuden lisäksi myös vanha päivä. Näin löydän teidät huomattavasti helpommin tuolta listalta :wink
 
Heissan kaikille ja hyvää joulun odotusta Miulla oli merkattu listaan se alustava laskettu aika 6.6.2016 mutta Rv 12+4 rakenne ultrassa selvisi että LA oliski nyt sit päivää ennen, Kuulemma aika usein se päivän heitto, onkos täällä muita kellä olis näin neuvolan ja synnytyssairaalan kanssa että laskettu aika heittää päivällä? (:
 
Helsingissä ainakin on toi päivän heitto neuvoloiden ja synnytyssairaaloiden välillä :)
 
Noni eli en siis ole ainokainen jolla päivällä heittelee, emmää kyllä muuteskaa usko että syntyy kumpanakaan päivänä mutta kiva tietää että mikä päivä se laskettu on ennemmin uskon synnärin laskettuun kylläkin :D
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top