Kesäkuun lapset 2016 -lista

Status
Not open for further replies.
heiij :) oon ihan ummikko näissä foorum jutuissa et älkää pahastuko kun kämmään jotain :D

20.6.16 / tipsu89 / 26 / SatKS / 1.
 
Olikin näköjään lipsahtanut tuonne ekan sivun koosteeseen väärälle päivälle mun tiedot, mutta eipä se oo niin päivän päälle :) Oikea LA on siis 28.6. :)
 
28.6 / Alexa85 / 31v / ei vielä tietoa / 1

Tommonen pikku muokkaus että ei tiedä sairaalaa vielä kun sai tänään kuulla että porvoon sairaalan synnytys osasto suljetaan reiluksi kuukaudeksi just 2 pv ennen laskettua päivää. Vaihtoehdot on sitten Helsinki, Hyvinkää tai Kotka. Jos ite kerran saan valita niin mahdollisesti Helsinki on mulla valinta.. saa ehdottaa jos haluaa mikä vois olla paras paikka, kätilöopisto vai muu :)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on melko samanlaiset taustat siis. :) Asutaan lähekkäin, molemmilla ennestään lapsia ja ollaan lähes saman ikäisiäkin. Jännää :)
 
Porvoolainen juu oon. Mul vaan nyt kävi ikävästi että laskettu aikaa sattuu just sille ajankohdalle että jos ei etuajassa pikkunen ulos pullahda niin joutuu mahdollisesti tuskallisen matkanteon tehdä muualle niinkuin tuossa muokkasin edelliseen viestiini :oops:

Ainiin ja huom huom naskali, se laskettu aika on 28.6 :) ei 29.6. Pikku virhe sulla tullut tuola listassa :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Alexa85, anteeksi, johan tuonne osasin 147 nimeä laittaa oikein. Ja varmaan puolet siitä päivittääkin :rolleyes: Mutta korjattu on.

Itse olisin kyllä ihan iloinen vaan matkasta Porvoosta Helsinkiin. Siinä ei kuitenkaan kesäkelillä kovin kauaa mene. Tiedän, kun olen itse kotoisin Porvoosta ja ehdin siellä 20 vuotta asua. Meillä täällä taas on joka tapauksessa edessä kahden tunnin matka Joensuuhun.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top