Kesäkuun kohkaamiset

Enpä ole Iduliinia nähnyt foorumilla aikaan..

Tänään tuorepinaattilettujen paistoa (rautaa :wink )

Tuli noin mieleen kuin aktiivista tuolla salaisella keskustelut? Välillä täällä niin hiljaista.. syyskuisissa tuntuu keskustelu käyvän vilkkaammin.
 
Juuh kesäkuu tuntunut hiljentäneen keskustelut. Mä syön edelleen rautaa, eikä väsymys tunnu siltikään helpottavan. Toivotaan ettei tarvi muita toimenpiteitä ruveta tekemään. Lomalle olisin jo valmis.
 
Saman olen huomannut, että syyskuisilla enemmän keskustelua, mutta oli heitä vähän enemmän määrällisestikin. Ite en jaksanut salaisiin mennä, kun ei välttämättä ole itekään niin aktiivinen keskustelija... Mutta sujuva lukija :winkPaljon on saanut täältä tietoa, kun ensikertalaisena edetään!
 
Minä koputtelen puuta kun olen kohtuullisen helpolla tähän mennessä raskautta päässyt. Toivotaan että loppumatka etenisi yhtä sujuvasti. Selällään pystyn edelleen nukkumaan, mutta mietityttää vain että saako? Kun ei tunnu omassa olossa mitään. Alavatsa kipuilee vähän, jos sitä housut tms. puristaa/asennot painaa. Mukavasti tuntuu pyörinää mahassa, asukki ei tykkää kun edelleen nostan työtuolissa jalan toisen päälle...ilmeisesti rajoitan tilaa...
 
Minä koputtelen puuta kun olen kohtuullisen helpolla tähän mennessä raskautta päässyt. Toivotaan että loppumatka etenisi yhtä sujuvasti. Selällään pystyn edelleen nukkumaan, mutta mietityttää vain että saako? Kun ei tunnu omassa olossa mitään. Alavatsa kipuilee vähän, jos sitä housut tms. puristaa/asennot painaa. Mukavasti tuntuu pyörinää mahassa, asukki ei tykkää kun edelleen nostan työtuolissa jalan toisen päälle...ilmeisesti rajoitan tilaa...

Juu en mäkään ole salaisissa kun ajatellut ettei rupea "stressattaa" jos juttu luistakaan. :P

Saa nukkua selällään ja jopa mahallaankin niin kauan kun se tuntuu hyvältä. Jos painaa tai vaikea muuten olla niin asennon vaihto. Vasenta kylkeä ohjeistuksessa suositaan hapetuksen ym takia enempi.
Nuku siis miten parhaalta tuntuu ja oireet helpottuu. :)
 
Hammaslääkäri putkea viimeisille kuukausille et saa leegot kuntoon ennen h-hetkeä. Myönnän et viime vuosina jääny tarkastukset väliin.. :/

Tiedoksi miettiville että puudutetta saa myös raskaana ollessa vaikka vaikuttava aine hiukan eri! :)
Kaffi ja lompsis..
 
Täällä on olo ollut aika mainio jo pitkän aikaa. Väsymys, vessassa ramppaaminen, satunnaiset krampit pohkeissa ehkä ne ikävimmät. Parina päivänä ollut selvästi hormonit erityisen paljon mielialaan vaikuttamassa, kun saattaa olla tosi itkuinen tai sit hermot mennä nopeasti. Mutta mielestäni ihan parina päivänä vain! Kumartelu on epämukavaa, pitkät bussimatkat vaativat hyvää jalkatilaa tai säätövaraa selkänojaan, jottei olo olisi tuskainen. Mutta käsittääkseni tosi vähäisillä vaivoilla olen tähän mennessä selvinnyt! Tänään 25+6. Pikkupoju potkii vauhdikkaasti, enimmäkseen alaspäin, mikä on vähän epämukavaa. Mutta vatsa jo iloisesti pompsahtelee kun tyyppi vetää kierroksia. Ah ihanaa
:Heartred
 
Voipi olla että hormonit on vähän vaikuttanut munkin mielialaan :arghh: mies on saanut kuulla kunniansa asiasta jos toisesta...lähinnä sanomisista. Meinaa olla vähän herkillä:shy:
 
Voipi olla että hormonit on vähän vaikuttanut munkin mielialaan :arghh: mies on saanut kuulla kunniansa asiasta jos toisesta...lähinnä sanomisista. Meinaa olla vähän herkillä:shy:

Täällä muuten myös mielialat vaihtelee kiukun, onnen ja herkkyyden välillä päivästä riippuen. Ei ole helppoa ei. :rolleyes:
 
Joo nukkumisasennot on alkanu olla haasteellisia. Ennen nukkumaanmenoo oon selälläni, sit kun käyn nukkumaan niin oikeella kyljellä siihen asti kunnes alkaa tuntuun inhottavalta (ehkä max puoli tuntia) ja sit vasemmalle kyljelle. Yöllä pissareissun jälkeen hetki taas oikeeta kylkee ja lopulta pakko kääntyä vasemmalle. Ärsyttävintä on, että vasen käsivarsi puutuu ihan sairaasti.
 
En oikein usko et tulee vauvakutsuja kun kaveripiiri on niin pieni ja ainoa jonka ehkä voisin kuvitella järjestävän on nyt viimeisillään :) Mut oon aatellu et pidän ite, ehkä vain kahdelle kaverille niin et tehdään meillä ruokaa tms. Tai sit pyydän vielä yhden kaverin ja siskon :)

Ärsyttää herätä joka yö sen seittemän kertaa kun käännän kylkeä, mut onneksi nukahdan samantien uudelleen.
 
Mä luulen ettei mullakaan ole vauvakutsuja tästä tokasta enää, kun esikoisesta oli. :)

Tosta nukkumisesta: mä en pysty olemaan selälläni ollenkaan. Vasemmalla kyljellä on paras, oikealla voi olla hetken aikaa...

Nyt on parhaillaan sokerirasitus meneillään.. toistaiseksi on litkut pysynyt sisällä. :meh:
 
Ihana ylläri SiriusGirl! :) :Heartred

Stiffielle tsempit kokeeseen!

Ei vauvakutsuja luultavammin.. pieni ystäväpiiri myös. Kahvitan läheisimmät ystävättäret kylläkin. Heiltä tulossa sitteri ja pinnasänky vauvalle :) juhlia pienimuotoisesti tiedossa kuitenkin kuun lopussa kun 30v tulee mittariin ja sanomme tahdon maistraatissa. Varsinaiset häät suunniteltu vuodelle 2020. :)

Nukkuminen on kyllä jo taitolaji. Tyyny/peitto jalkojen välissä ja kylkiä vaihdellen. Vartalotyynyä tai monikäyttöisempää imetystyynyä kiikaroin. :D
 
Kiitos tsempeistä! Meni itseasiassa paljon paremmin kuin viimeksi. :) Kurkkasin jo kannasta tuloksetkin ja näyttivät jäävän kauas raja-arvoista jos oikein ymmärsin.
 
Saan kuulemma tällä kerralla vauvakutsut, kun edellisestä en halunnut. Olin esikoista odottaessani henkisesti niin rikki, etten olisi kestänyt huomion keskipisteenä oloa, joten sanoin kaikille läheisilleni etten juhlia missään nimessä halua. Tällä kertaa omilla ehdoillani (vain läheiset ihmiset+ tieto milloin järjestetään) suostuin juhliin ja oikeastaan ihan innolla odotankin :grin
 
Voi nukkuminen! Itselläni nivuset ja takapuoli vaivaavat edelleen ja kivut ovat pahentuneet. Kääntyminen ottaa kipeää ja hyvän asennon löytäminen haasteellista.
 
Takaisin
Top