Kesäkuntoon 2014

No, mulla jää tosiaan toi little black dress -haaste väliin, koska toukokuu on niin täynnä juhlia. Mutta nyt pääsiäisen ja matkan jälkeen tuntui, että sokeria valuu korvista ja kroppa huutaa liikuntaa. Rupesin siis uudestaan treenaamaan sitä hooveria, joka oli päässyt unohtumaan. Seurauksena sitten se, että epparin kohtaa jomottaa varsinkin yöllä tosi pahasti. :sad001 Onko muilla vielä "jomotellut" sitä? Sisko sanoi, että hänellä se kesti todella pitkään.

Toinen juttu sitten oli vauvan suhtautuminen äidin treenaamiseen: kun minä kädet täristen yritin pitää asentoa yllä, niin vauva tuijotti suoraan silmiin ja jokelteli. Ihan kuin joku jumppaohjaajaa "hööö-ööööö-jaksaa-ööööö", ja sitten kun luovutin niin neiti nauroi oikein räkättämällä.... Tosi hyvä valmentaja mulla, joo. :laughing025
 
Mulla ei oo eppariarpi itsestään ilmoitellut pitkään aikaan mitään. Varmaan niin perusteellisesti lähtenyt tunto siltä suunnalta. Hahhahaahhaa. :silent
 
Mulle ei tehty epparia mutta ompeleita tuli toisen asteen repeämän verran; ei ole kuitenkaan ollut ihan tuollaisia tuntemuksia, enemmän tuli sellaista kohdun nipistelyä jos jotain oli tullakseen. Auttaisko, jos sitä hooveria kokeilis ihan lyhyissä pätkissä ja/tai kevennettynä alkuun ja "siedättäis" kroppaa sillä tavoin?

Meillä poika kans välillä pitää tosi huvittavana sitä, kun äiti ähistelee jotain jumppaa :grin Koirat taas haluaisivat kamalasti osallistua (tosi, tosi avuliasta) :rolleyes:
 
Mä olen kavereille valittanut, etten pääse mihinkään jumppaan, kun täällä ei ole vauvajumppia. No, tänään neiti nukkui pitkät aamu-unet, ja tuli vaan mieleen vilkaista YouTubesta oisko siellä jumppavideoita. No olihan siellä, miksi en ole tätä aikaisemmin tajunnut? o_O Näin ollen vedin sitten vartin jonkinlaista latinojumppaa, ja kyllä tuntui. No, vähän kerrallaan. Päätin kuitenkin tilata itselleni Pilates-dvd:n, kun mielestäni ei ole reilua, etten maksa siitä mitään, kun joku kuitenkin tekee sitä työksensä. Jospa nyt saisin itseni liikkeelle, kun tekosyitä ei ole. :dance011
 
Hehhehe, hienosti jatkui mun kotijumpat. Dvd:t eivät arvatenkaan ole vielä saapuneet. Sain neidin nukkumaan, ja kaivelin innoissani jopa pölyttyneet jumppakenkäki esiin, vaihdoin myös päälle urheiluliivit. Ja meinasin jatkaa edellisen videon kakkososaan, mutta ruutuun tuleekin teksti "error loading this document - try again later". No en mä voi yrittää myöhemmin uudestaan, kun vauva nukkuu nyt. No, kävi ilmi, että tämä teksti tuli melkein kaikissa videoissa. Kun olin käyttänyt tähän parikymmentä minuuttia sain viimein yhden videon toimimaan, ainoa ongelma, että se oli tsekiksi. o_O No ei se mitään, nyt tiedän, ettei muinoin käymäni venäjän alkeiskurssi mennyt täysin hukkaan, osaanhan sentään laskea tanssiaskeleita tsekiksi. :cool:
 
Mun mies ei oo pahemmin kommentoinnu mun 'riippareita' muuta ku rohkaisevasti ja niinku muka tykkäis mun kropasta, mut yks pv ku olin suihkun jälkeen pukemassa ja istuin vähä huonossa ryhdissä ja rinnat tyhjänä, se katteli hetken aikaa ja sanoi 'sun rinnat näyttää vähän surullisilta'. :'D Hyvin korrektia!!!! :)
 
Anteeksi Murmeliini, ei saisi nauraa mutta tuo kommentti oli niin hauska :grin

Kesäkuntoon.. hmm.. paino on sama kun ennen raskautta, hyvä juttu, mutta kun muoto on muuttunut. Perseestä on siirtynyt ylimääräistä tohon pelastusrenkaaksi. Ei taida tämä mamma näyttäytyä ihan suosiolla millään julkisella paikalla bikineissä. Ja tähän ei auta nuo pari viimeistä viikkoa kun on masentanut niin oon syönyt ihan mitä sattuu, mm nachoja, suklaata ja jätskiä. Että se siitä sitten. Aloitan varmaan tänne pian ketjun nimeltään Kesäkuntoon 2015 :smiley-ashamed008
 
Mutta oon onnellinen ettei kuitenkaan ole ylimääräisiä kiloja jäänyt raskaudesta, jossain ketjuissa kun mammat ovat lihonneet niin että on yli 20kg pudotettavaa. Apua.
 
Mä liityn Sophie siihen sun ketjuun... Tää kuukausi kaikkine juhlineen on tehnyt tehtävänsä. Enkä haluaisi mennä niitä arpia esittelemään muutenkaan. Huomaan myös olevani jonkinlaisessa sokerikoukussa, koko ajan pitäisi olla jotain syötävää. Onneksi kesällä on sitten tuoreita marjoja ja hedelmiä, millä voi noi sokerinaposteltavat korvata.

Mulle tuli ne mun tilaamat dvd:t viime viikolla, ja oon nyt vetänyt molemmat treenit läpi, toisen pariin otteeseen. Kyllä tuntuu! Mutta olen optimistinen, mulle ehkä sopiikin toi kotona treenaaminen, kun olen aina vähän arkaillut salille menoa ja jumpissa menin aina askeleet väärään suuntaan ja sitten hävetti... Kotona ei haittaa, kun sitten tekee toiset vaan eri suuntaan. Tai ainakaan kukaan ei näe... :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä hengessä mukana tuon kamalan ruokavalion kanssa.. Välillä oikein itseäkin ällöttää, että miten voin tälläiset määrät tunkea kaikkea kamalaa elimistööni :sick006

Ja olen aina ollut suorastaan natsi sen suhteen, että kroppa saa vettä sen 3 litraa päivässä ja nyt usein illalla huomaan, että vettä on tullut juotua maksimissaan yksi lasillinen.. Hyi!:weird
 
Mä kaipaan salille ja ohjatuille tunneille ihan hulluna. Ennen raskautta kävin kuitenkin väh 3x viikossa. Vuosi sitten me muutettiin eikä tässä lähellä ole mitään järkevää salia (tai on yks mutta mä en maksa 90€/kk). Mutta jonnekkin ostan kortin syyskuussa kun menen takaisin töihin ja paluu arkeen tapahtuu.
 
Mulla on sama kun Sarialla, latkin normaalisti vettä vuorokauden ympäri. Nyt huomaa illalla kun käy pissalla että pissa on ihan tummaa ja sit muistaa että se vesipullo on edelleen siellä pöydällä mihin sen aamulla laitoin. Jos alkaisin taas juomaan teetä, sitä oon aina (siis ennen raskautta) juonut litran aamulla.
 
Joo, kesäkuntoon 2015... mutta sen tekemisen saa kyllä aloittaa jo nyt! :eek:

Mulle kävi sikäli onnekkaasti, että olen edelleen 6-7 kg alle painon, jossa olin raskaaksi tullessani, mutta ei sitä painoa yhtään lisää tarvitakaan, nyt ollaan normaalilukemissa. Ja kropassa riittäisi tekemistä, ja ruokavaliossa remontoitavaa. Mulla on vähän sama vika ollut kuin Latteäidillä, sokeria ja muuta hiilaria kuluisi vaikka miten. Aluksi kaikki meni imetyksen piikkiin ja paino sen kuin putosi, mutta nyt on tilanne tasoittunut ja syöminen edelleen päällä. Toinen hankala juttu on saada tarpeeksi monta järkevää ateriaa päivään; olen yrittänyt viittä ateriaa päivässä (aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, iltapala) ajatuksella, että silloin en koskaan ehdi niin nälkäiseksi, että makeanhimo pääsisi jylläämään. Mutta kun ei vaan ehdi! Just miehelle valittelin, että ties kuinka mones päivä putkeen, kun ehdin syödä aamiaisen, lounaan ja välipalan, mutta sitten arkipuuhat vievät mennessään niin, että syön päivällisen vasta ysin jälkeen kun poika menee nukkumaan, ja yleensä olen silloin ihan kiukkunälkäinen ja pahimmassa tapauksessa ryhdyn vielä pupeltamaan jotain aterian jälkeen. Vettä sentään muistan juoda.

Ja tuo maharöllö on petollinen - se jäi synnytyksen jälkeen tuohon roikkumaan eikä millään kutistu pois, mutta kummasti se kerää uutta täytettä, jos ei ole jääkaapilla tarkkana :grin
 
Lasketaanko treeniksi, jos käy kantamassa mukulaa pois koiran vesikupilta ja niin pitkälle, kuin meidän asunnossa pääsee? Teen vajaan kymmenen kilon painolla ja noin viidelläkymmenellä toistolla (joka päivä).
 
Mietin samaa että kyllä tulee tehtyä aika hyvin kyykkyjä ja hauista kun tuota pakettia nostelee edes takas. Mä kannan poikaa aina vasemmalla puolella, eilen otin oikealle ja hyvä kun ei pudonnut lattialle o_O
 
Takaisin
Top