Kesäkuisten fb-ryhmä

Mä liityn facebook ryhmään vasta ensimmäisen ultran jälkeen,jotta voin olla varma että kaikki hyvin :)
 
ryhmät saa piiloon kun menee ryhmät kohtaan omassa profiilissaan ja laittaa sieltä asetuksista salaiseksi. Mä itse koen epämiellyttäväksi lisäillä tuikituntemattomia ihmisiä kaveriksi ja sillä tavoin lisätä ryhmään ja siitäkin syystä ryhmääni voivat halukkaat hakea itse. Mulla itsellä meni maku tuohon ensimmäiseen ryhmään koska heti alettiin jauhamaan et laitetaan ryhmä kiinni ja ei oteta uusia jne. itseni ei tee mieli osallistua moiseen siksi perustin kaikille halukkaille tarjolla olevan ryhmän johon pääsee ilman kaveruutta tuntemattoman kanssa.
 
Moi! Ekaa ultraa odottelen vielä, jonka jälkeen liittyisinkin fb-ryhmään. Eli mihin ryhmään nyt voi vielä liittyä, vai perustaa oman? Ps. Olen Espoolainen, et pk-seudun mammoista ois kiva saada tuttavia :)
 
Minäkin odottelen vielä np-ultraa (kutsu pitäisi tulla lähiaikoina), ennen kuin haluan liittyä mihinkään fb-ryhmään. Itse olen Hesasta, joten tässä ainakin yksi pk-seutulainen :)
 
Moikka kaikille!
Minä olisin myös kiinnostunut liittymään fb-ryhmään, kunhan ensin on käyty np-ultrassa.
Esikoista odottaessani minut hyväksyttiin tammikuisten ryhmään ja heti oitis potkittiin pihalle. Se ei ollut kovin kivaa ja toivoisinkin että jokaiselle annetaan tilaisuus osallistua keskusteluun ja ei heti laiteta ulos ryhmästä. :)
 
ketään ei potkita ryhmistä ulos, tietysti jos käytös on asiatonta niin silloin tapaus käsitellään erikseen.
 
Kaikki ovat tervetulleita ainakin tuonne kesäkuun rakkaudet 2014 ryhmään, itsekin olen helsingistä, töyrynumeen muutettiin just pari viikkoa sitten ja tais siellä olla muitakin pk-seutulaisia ja sinne on tietenkin tervetulleita ihan jokaikinen aivan se ja sama missä päin asustaa :)
 
Täällä tehty comeback ryhmään, kun nyt "turvallisilla" vesillä eikä tässä kohtaa tarvitse niin kauhiasti salailla.. :) (siltikin kaikki yhteisö toiminnat edelleenkin muiden näkymättömissä)... :)
 
Laitoin pyynnön tohon "kesäkuun rakkaudet 2014" ryhmään! Pitikö sitä enne tehdä jotai vai voiko vaa tollee liittyy?
 
Moikka, perustan nyt uuden ryhmän tuonne fb:n puolelle, koska tätä ensimmäistä ryhmää ollaan jo nyt laittamassa kiinni niin ettei sinne enää pääse lisää väkeä ja tosiaan raskaudetkaan eivät ole vielä edes yli ensimmäisen kolmanneksen. Ryhmän nimeksi tulee Kesäkuun rakkaudet 2014 ja siihen voivat liittyä kaikki halukkaat joko jo raskausaikana tai vasta kun lapsi on syntynyt. Laitan tähän linkin ryhmään kun olen sen luonut, ja siihen voi liittyä ihan hakemalla. Ryhmästä tulee suljettu, mutta ainakaan toistaiseksi ei salainen, jotta sinne halukkaat löytäisivät. Ryhmässä kirjoitetut asiat eivät näy muille kuin ryhmän jäsenille luonnollisestikaan. Tervetuloa.
T. Outi

Tässä linkii ryhmään, jokainen halukas voi hakea suoraan itse, ei tarvitse tulla kaveriksi ensin jne https://www.facebook.com/groups/180595452132438/

Eiku nyt näinki tän, jee liitytty ollaan :)
 
Heips! 14+0 rajapyykki on tänään saavutettu ja uskaltautuisin liittymään face-ryhmään. Olen kuitenkin vähän vainoharhainen noiden facebookin yksityisyysasetusten kanssa ja ainakaan tämän perusteella en saanut varmuutta siitä, että suljetun ryhmän saisi varmasti muille näkymättömäksi:

Some things to keep in mind when you join a group:

  • People may see when you join an Open or Closed group or that you're a member of that group, like in News Feed or search.
  • When someone adds you to an Open or Closed group, others may see that you've been invited (ex: in News Feed or search). Once you visit a group you're invited to, you'll become a member and other people may see you joined.
  • Certain groups on Facebook are Secret and may not appear in search results. You can see them once a group member adds you.
Näin ollen suljettu ryhmä taitaisi olla minulle luontevin eli laittelenpa sähköpostia tuohon tämän ketjun ensimmäisen viestin osoitteeseen, toivottavasti onnistuu vielä sitä kautta liittyminen :)
 
no jos on profiilista ryhmät piilotettu niin ryhmä ei näy, jos sitä hakee nimen mukaan haulla näkyy jäsenet, mutta kuka osaa alkaa random nimellä etsimään :)
 
Heippa! Tuolta heinäkuulaisista siirryin tänne puolelle kattelemaan. Laskettu aika siirtyi kesäkuun puolelle viimeisimmässä ultrassa.
Olisiko mahdollista liittyä kesäkuulaisten fb-ryhmään. Sähköposti osoitteeni on katjamarika91@gmail.com
 
Näitä ryhmiä on vissiin useampi nii kertokaas mikä ryhmistä on elinvoimasin ja missä on eniten porukkaa/parhaiten asiaa jos liityn vaan yhteeen? Toisinsanoen suositelkaa parasta ryhmää :)
 
Takaisin
Top