Kesäkuisten fb-ryhmä

Milliania

Silmät suurina ihmettelijä
Tuolla olikin jo juttua toisessa keskustelussa, mutta nyt on fb-ryhmä pystyssä. Halukkaat voi laittaa minulle yv:tä, tai sähköpostia kesakuu14(at)gmail.com Linkki omaan profiiliin mukaan, niin voin pyytää kaveriksi, jotta saan ryhmään (tämän jälkeen poistan kavereista, oman ja teidän yksityisyyden takia :) ) Reippaasti vaan mukaan, meitä on hurjat kolme!
 
Ja tiedoksi kaikille, ryhmä on salainen, eikä kukaan siis voi nähdä, että siihen olette liittyneet, siksi tämä lisäily onkin kovin mutkikasta.
 
Toivottavasti keskustelu jatkuisi vielä täälläkin, kun näinä kriittisinä alkuviikkoina on vielä mukavampi keskustella anonyymimmin. Myöhemmin sitten liittyisin mielelläni fb-ryhmään, kunhan kaikki vaan menee hyvin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Uskon että jatkuu (Pidetään yllä tätäkin paikkaa) Fabossa on aika sama meno kuin täälläkin ja kasassa meitä on vasta 12 siellä :)
 
Toivottavasti keskustelu jatkuisi vielä täälläkin, kun näinä kriittisinä alkuviikkoina on vielä mukavampi keskustella anonyymimmin. Myöhemmin sitten liittyisin mielelläni fb-ryhmään, kunhan kaikki vaan menee hyvin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mäki liityn vasta myöhemmin, kolmen kuukauden rajan ylityksen jälkee :)
 
minä samoilla linjoilla, liityn mieluusti sitten kun kolmekuukautta tuleepi täyteen :)
 
kyl mä tääl viel hengaan vaiks oonki tuol faceski höpöttänny jo aikas paljon :) faces tulee vaa käyty useammi :)
 
Olin samaa tulossa sanomaan: Ette sitten mokomat karkaa kaikki sinne facebookiin! Meillä oli ihana tammikuiset 2011 ryhmä, mutta lopulta kaikki katosivat vaan juttelemaan facebookiin. Rannalla ruikuttamaan jäätiin me, jotka ei syystä tai toisesta olla mokomassa facebookissa. :angry:wink
 
Takaisin
Top