Kesäkuisten fb-ryhmä

no tossa jonka ite linkkasin on 47 odottajaa ja siel on aktiivista keksustelua aika paljon päivittäin. Toisessa taitaa olla 42 ja se on mun mielestä huomattavasti hiljasempi ryhmä, on sielläkin juttua, mutta välil menee monta päivää ettei kukaan kirjota mitään.
Päivitetään odottajia on 72 :)
 
Muokattu viimeksi:
itse olen kahdessa ryhmässä alkuperäisessä sekä pienemmässä, ja aika tasaisen aktiivisia ovat mielestäni olleet. Pienemmässä ryhmässä jutut ovat ehkä avoimempia. Pienryhmä menee kiinni kokonaan kun max. 40 jäsentä koossa, nyt taitaa olla päälle on 20, eli tilaa on vieläkin.
 
pienryhmä alkaa olla jo sen verran tiivis että yhdessä päätimme ottavamme vielä pari nopeinta halukasta mukaan ja sitten ryhmä menee ns. kiinni. Toiveissa oli tiivis ryhmä ja toivottu tunnelma onkin saavutettu nopeammin kuin osasimme odottakaan, joten pikaisesti privaattiviestiä minulle jos haluat mukaan :) kaksi muuta ryhmää ottavat kaikki halukkaat mukaan tulevaisuudessa.
 
pienryhmä on nyt ryhmäläisten mielestä sopivan kokoinen, joten näillä mennään nyt sitten :) odeccaan ja millianiaan yhteyttä tästä eteenpäin jos fb-ryhmään haluaa liittyä :)
 
Tuo isompi ryhmä laitettiin reilu viikko takaperin suljetuksi, koska enemmistö ryhmästä halusi sitä. Meillä oli siellä äänestys, jonka perusteella päätös tehtiin. Siellä tosiaan 132 ihmistä niin haluttiin sulkea se, jotta siitä tulisi turvallisemman tuntuinen paikak jakaa asioita. Tuohon ihan ekaan ryhmään joka on perustettu löytyy tän keskustelun jostain alkusivuilta ohjeet, eli jollekin piti laittaa kaveripyyntö ja sit pääsee ryhmään.
 
Takaisin
Top