Kesäkuisten 2011 listaus!

Minutkin voi poistaa. Tänään ultrassa näkyi eloton sikiö. Huomenna aloitetaan lääkkeellinen tyhjennys.

Petra85: Nyt voin sanoa, että tiedän miltä sinusta tuntuu [:(] Voimia! Tuolla toisella palstalla oli keskenmeno aiheinen keskustelu, jonne jotain jo eilen kirjoitin...
 
Heippa Mansikkainen ja Bunni. Täällä asustellaan kanssa suht lähellä, espoon kilossa. Meillä esikoinen tulollaan, ja la on neuvolan mukaan 17.6, mutta omien laskujen mukaan vasta kuun lopulla. Pitäydyn tässä, jos ei ensi viikon ultra muuta kerro :) Me ollaan ajateltu mennä jorviin synnyttään, siitä ihan hyvää kuulunut. (noh, joka paikasta varmaan sekä hyvää, että huonoa. Riippuuhan se paljon siitä, onko kerralla 5 vai 25 synnyttäjää.) Meidän lähineuvolassa kilonpuistossa jo käytiin, ainakin leppoisa ja asiantunteva täti siellä oli! :)
 
Voi Maikkie ja Petra85! Erittäin iso halaus ja syvimmät pahoittelu! [:(] Itku pääsi, kun luin tilanteestanne :(. Voimia eteenpäin.
 
Hyvän ystäväni sanoin keväällä itseni ollessa vastaavanlaisessa tilanteessa
"Paljon haleja ja jaksamista! Toisaalta hyvä, että epätietoisuus on ohi, mutta raskaita asioita nämä aina ovat. Mun mielestäni pientäkin vauvanalkua saa surra isosti!"

Itse hän on kokenut kahdesti keskenmenon. Voimia kaikille suruuutisia saaneille.
 
Maikkielle ja Petra85:lle paljon halauksia ja voimia!

Ja Kamonolle hei! Eli samassa paikassa synnytetään ja ehkäpä vielä samoihin aikoihin. :) Miten olet voinut noin muuten?

Itse kävin eilen ekassa neuvolassa ja tiistaina on ultra. Johan sitä on odotettukin. Toivon sydämestäni, että masukilla on kaikki hyvin, kun muita raskausoireita ei ole kuin pientä turvotusta. Neuvolan täti kehui meitä harvinaisen positiiviseksi pariskunnaksi mieheni kanssa, mikä tuntui hyvältä ja vähän huvittikin meitä. Muutenkin kaikki arvot olivat kohdallaan, paitsi verenpaine, jota pitää tarkailla nyt kotona.

Mansikkainen
 
Miut voi poistaa listasta...
kävinkii jo tonne neuvola/ultra-kuulumisiin kirjottelemassa..
meidän pikkusen sydän ei enää syki :'(
 
Moi!

Uusi tällä sivustolla tulisi mukaan jos mahtuu? :) La 4.6.11, viides lapsi ja pk-seutu.


-mum82 rv 14+0
 
Täällä olisi myös yksi kesäkuinen odottaja. Ensimmäinen olisi tulossa ja laskettu aika 21.6.2011. Ikää on 23vuotta ja paikkakunta Ääneseutu.
 
Katselinkin tuota listaa, että aika paljon on porukkaa eteläiseltä puolelta. Olen jo jonkin aikaa seurannut tätä foorumia, mutta nyt vasta uskaltauduin mukaan, kun np-ultra takana ja kaikki kunnossa. Rv tasan 12 nyt menossa. Kaksi vuotta yritystä takana ja 8kk lapsettomuushoitoja, joten tämä tuntuu aivan käsittämättömältä vielä.
 
Hei

meillä odotetaan myös esikoista saapuvaksi kesäkuussa, tarkemmin ottaen 3.6. Itsekin kesäkuussa syntyneenä (8.6.) pääsen jännittämään saadaanko juhlia synttäreitä miten lähekkäin.

Kaikki on alkanut jotenkin huomaamattomasti, ja osittain vieläkään ei meinaa uskoa tätä todeksi (1. ultra oli kyllä mahtava reissu). Hienot on fiilikset ja kotona maailman ihanin mies, jonka kanssa voi hehkuttaa ja ihmetellä asiaa. Olen 29 v. ja asumme Espoossa.
 
Heissan! Nyt uskallan vasta ilmoittautua mukaan. Eka ultra takana  ja kaikki ok. Esikoista odotelaan Espoossa, ikää 30 v, ja la 27.6.
 
Moikka!
Minäkin uusi täällä ja ihan pihalla... :D
Olen 28v ja odotan kolmatta. LA 16.6. Pirkanmaa, tarkemmin sanottuna Lempäälä.
Olis kiva löytää läheltä muitakin mammoja!
 
Täälläkin odotellaan ensimmäistä. Laskettu aika on 19.6 ja pk-seudulla vaikutan. :)

Tuntui liian aikaiselta kirjoitella vielä mitään, vaikka olen jo monta viikkoa tiennyt. Nyt kun np-ultra ja eka neuvola on takana, ja ensimmäinen kolmannes starttailee, voi tästä jo ihan iloita ja liittyä teidän jatkoksi! :)
 
Hei Pate! Me muutetaan perjantaina Lempäälään! :D Olen sua pari vuotta nuorempi, esikoista odotellaan. Meidän LA 14.6. eli samoilla viikoilla kuljetaan! Jos kiinnostaisi yhteydenpito tai treffailu, laita YV:tä. :)
 

Hei! 

Oon taas päivittänyt listan omalle koneelle, mutta en osaa tälle uudelle foorumille lisätä päivitettyä kuvaa, osaako joku neuvoa? Ennen oli niin helppo aina lisäillä uusia sitä mukaa kun tulee jne. Ärhm :S Mennyt hankalaksi.

Joka tapauksessa tervetuloa uusille, listalla olette vaikka se ei vielä näy täällä :D

 
Moi!

Vastaanpa tännekin, oon kurkkinut tuota toista listaa näköjään enemmänkin.

Eli Jyväskylästä olen, 27v ja ensimmäinen tuloillaan. Laskettu aika on 16.6. eli nyt on vko 17 meneillään.

Vielä vähän hakusessa, että onko nuo "liikkeet" ihan oikeita liikkeitä vai kuvittelenko vain :D Hihii!

 
Meillä on LA 3.6 ja kolmatta lasta odotamme. Kymenlaaksossa asutaan.

toista ultraa odotellessa, jännitys on kova ..
 
Takaisin
Top