Kesäkuisten 2011 listaus!

manque

Näppärä viestien naputtelija
Eli ehdotusta oli uudesta ketjusta, jonne tulisi pelkästään lista lasketuista ajoista jne. joten täältä pesee [:D] Lisäilkää ja korjailkaa tänne tietojanne niin päivittelen heti kun ehdin! [:)] Pahoittelut jo etukäteen jos virhepaholaisia iskee!
[:D]

EDIT: Hei osaisko joku auttaa et miten saan lisättyä tässä uudessa forumissa kuvia? Päivittelisin edelleen oikein mielelläni tätä listaa, mutta nyt en ole pystynyt päivityksiä pitkään aikaan lisäämään kun tämä uusi forum tuli käyttöön :/ Pahoittelut siis ettei ole lista päivitetty!

 
Ooooh, hieno [:)][:)][:D]!!
Mulla on ikää 25, eli sen voi lisäillä, kunhan kerkee [:D]
 
HIENOIN KAIKISTA!! Kyllä muiden kuukausien odottajat saa olla meille kateelllisia [:)]

Täällä ikä siis 30, paikkana Pori.
 
Hieno on! [:)] Mä tulen ilmoittamaan LA arviota kunhan on tuo 1.11. neuvola käyty. Paikkakunnaksi voi laittaa pk-seutu, mutta ollaan kyllä täältä muuttamassa pois vuoden lopussa.
 
Hei, meillä LA 11.6.2011 Lahdesta ja 25 vuotta. Kivan listan oot saanu aikaiseksi :)
 
Sen verran täältä huutelen että mulla on jo kolmonen tulossa, saatoin vain epähuomiossa puhua toisesta vauvasta kun on alle 5kk vauva nyt, tuota esikoista kun pitää jo (NIIN) isona [;)]

Ja ikäähän minulla (vielä) 28, ensikuussa sitten 29....
 
Mehän ollaan Helsku hyvällä säkällä samaan aikaan Päksissä ähertämässä [:D][:D]
 
Hieno lista kyllä, komppaan!
Mulla voi LA muuttua ultran myötä mutta ilmoittelen sitten, jos ees oon raskaana :( en voi uskoo ennenku omin silmin ultrassa näen :D
 
Laskettu aika on torstai 23. kesäkuuta 2011. Ikää on 26v ja asustellaan Kymenlaaksossa. Esikoista odotellaan.
 
HeipäHei kaikille!
Ilmottaudun odottajiin mukaan, kolmas lapsi tulossa rv. 8+0 ja laskettu aika 2.6.2011. Ikää minulla 27 vuotta.
Laskettuaika varmaankin vielä muutuu, alkuviikon ultra näytti pienempiä viikkoja, mitä käydään vielä parin viikon päästä uudelleen tarkistelemassa..
 
Hei! Meilläkin perheeseen syntyy esikoinen kesäkuussa. Laskettu aika on näillä näkymin 5.6.2011. Ikäni on 21 ja asustellaan päijät-hämeessä. Tiedot saa lisätä [:)]
 
Kauhee... mää oon vanhin (ainakin ensisynnyttäjä)... [:D]
No mutta tuskimpa olisin yhtään nuorempana valmis ollutkaan ja nyt on kaikki valmiina (koulutus, ura ja talo [:)]) mut silti
 
[:)]Ihanaa! tänään testin tein ja jännytyksellä elämme päivä kerrallaan..2 viivaa=) eli laskettu aika olisi 29.6.2011!
Ja meille lapsi on neljäs. Olen 35v ja ihanaa saada vielä tämä toive täyttymään!
 
Oli pakko jakaa kahteen osaan lista, koska ois teksti muuten liian pieneksi mennyt [&:]
Luettavuus vähän kyllä kärsii [&o]
Minä kun en Exceliä osaa kuvaksi muuttaa ja tänne liittää kuin kuvankaappauksella, ja mun miniläppärin näyttöön ei paljon kaapattavaa mahdu [:D]
 
Takaisin
Top