Joulukuun mammat 2015

Ennen lapsia ei ollut vastuussa muusta kuun itsestään, ei haitannut toheltaa menemään, nykyään varmaan se vastuu kolkuttelee ja meno rauhoittunut :D Mulla aina ollut melko helppoa valita vaatteet ja kengät, mutta käytänkin pääasiassa mustia pillifarkkuja ja siihen vaan joku siistimpi toppi/kauluspaita. Jalassa talvisin turvalliset maiharit ja takkina perseen yli yltävä untuvatakki(musta, naiselliseen muotoon leikattu, karvahuppu), että ei mua ainakaan palele. Kesäisin sitten korkkarit jalassa hieman välillä jännittää, kun korot semmosia 15cm, mut kesälläkin saatan päätyä tylsästi tennareihin jos tarkoitus paljon kävellä.

Pitkän tauon jälkeen kannattaa varmaan melko varovaiseen tahtiin maistella, syödä tukevasti alle ja juoda myös vettä. Saattaahan se helpommin lähteä lapasesta jos ”vanhoin ottein” lähtee ryypiskelemään :wink

Mua ärsyttää olla nainen kun tavaroista joutuu aina huolehtimaan enemmän kuin miehenä :D Monesti oon ratkaissut ongelman niin, että puhelimen laitan taskuun, avaimet mulla on avainketjussa, ajokortti ja rahat/pankkikortti miehen lompakossa. Nykyään kyllä puhelimessa sellainen kuori, että siihen saa kortit näppärästi. Sanoisin siis, että pieni laukku mukaan tavaroille ja pitää sen visusti olan yli vedettynä mukana koko illan niin ei kamat huku :)

Hauskaa iltaa! Kyllä se tuulettuminen tekee varmasti hyvää :)
 
Mä kävin viimeks elokuussa viihteellä, se olikin ensimmäinen kerta sitten 2,5 vuoteen. :) Oli se jotenki ’jännää’ kun viimeks kävi ennen kuin joulukuinen ilmoitti tulostaan. Kiva ilta vaikkei malttanu kauaa olla pois kotoa ja ajatukset pyöri aika paljon miten kotona menee. :rolleyes: Nuppu toivottavasti on hyvä ilta tulossa! :)

Meidän esikoinen tänään 2v pienimies. :Heartred Synttäreitä piti valitettavasti siirtää kun vielä mahatauti vaivaa, juhlitaan sit myöhemmin. :)
 
Minä nyt oon muutenkin aina ollut aika varovainen menijä ja baarissa pääosin tullut vaan vettä juotua, pari lonkeroa ehkä. Mutta nyt kun ei ole kokemusta kuin viinilasillisesta tai yhdestä siideristä niin arveluttaa mitä ne pari jo tekee :D

Kävin tänään tuhlaamassa veronpalautukset ja ostin nastakengät. Lähtisköhän niillä niin ei liukastuttais :D ja olen joskus jättänyt käsilaukun kotiin niin että kamat olleet taskussa ja sitten panikoinut koko illan missä se laukku on :banghead: sitä on niin tapojensa orja. Tänään ei ehkä jännitä/ahdista enää ihan niin paljon :)
 
Nuppu pidä hauskaa:) kyllä se vaan on niin että äiditkin saa tuulettaa päätään ajoittain ja kyllähän se virkistää kun ei tarvii olla vastuussa kenestäkään kun itsestään, edes sen pari tuntia :wink
Mä nyt kesällä kävin rilluttelemassa ensimmäistä kertaa 7 (jep 7 :eek: ) vuoteen ja olihan se pirun outoa! Kaikki se ihmis tungos, kova musa ja ”vastuuttomuus”... ei kyl enää oo se mun juttu! Vaikka oli siis kivaa ja näin mut kyllä musta on vaan tullut koti hiiri:p olin siis pois viikonlopun ja tykkäsin ennemmin siitä kun käytiin treenillä, pakohuoneessa, saunottiin ja syötiin kun siitä baarissa pyörimisestä:p sitä paitsi tuli kupoli kipeeksi 4 viinilasista... ennen lapsia olin aikamoinen bile hirmu, mut ne ajat ovat menneet :D
 
Paranemista teille Talvitintti!

Onnea T87 kaksosista! On kyllä varmasti erilainen raskaus ku yhdestä :O

Mä en nykyään enää edes viihteelle lähtiessä juuri juo. Toleranssi on menny niin huonoksi, että siinä nopeemmin hommaa huonon olon ku nostetta :P Muistan ku esikoisen jälkeen otin ensimmäistä kertaa vähän enemmän alkoa (huimat yhden kupin glögiä ja lasillisen roseeta :'D) ja seuraavana päivänä mietin, et miks hitossa mulla on nii huono olo. Vähä aikaa meni, ennen ku muistin, että AI NIIN, tää juttu oli se krapula :D

Toivottavasti tulee Nuppu hauska ilta! Kyllä me äidit ollaan välillä vähän tuuletustakin ansaittu :wink
 
Kiitos poodle :happy:

Mä oon myös ihan koti-ihmisiä. Tykkään kyllä siitä että jään välillä yksin kotiin mutta en tykkää käydä baarissa. Reilu vuosi sitten kävin kaverin kanssa laivalla ja koko ajan kotiin kauhea ikävä eikä sitä alkoholiakaan oikein voinu juoda kun pää tuli heti kipeeksi :hilarious:

Meillä myös tyttö täytti eilen 2v. Ihana touhottaja :Heartred
 
Olihan illalla mukavaa, hyvä musiikki soi ja sai tanssia, mutta kyllä on tämä päivä mennyt sellaisessa koomassa että :meh: join 3 annosta pitkällä aikaa enkä ollut yhtään humalassa. Järkytyksenä tuli että baareissa on niin korvia huumaava melu, tanssilattialla haisee kaikelle mahdolliselle ja luoja sitä ruuhkaa ja kun vähän väliä saat päällesi jonkun juomasta :sad001

Terassille voin ensi kesänä lähteä, istuskeluravintolassa voin käydä siemaisemassa viinilasillisen jos tilaisuus siunaantuu mutta en kyllä ihan heti lähde uudestaan kunnolla baareilemaan :grin
 
Jemina ihanaa et masussa jaksetaan kasvaa :) toivotaan että nipt tulokset tulis pika pikaa eikä niissä mitään kummosta... saitteko sen kunnallisessa, kun teillä yks ylläri down taustalla? Näkyykö siinä muuten vauvan sukupuoli ja jos joo niin haluutteko tietää? Anteeksi että utelen, eikä tarvii vastata jos et haluu! Elän vaan täällä mukana teidän ihanassa perhetapahtumassa:)
Jouluun ei oo enää viikkoakaan, huomenna kauppaan hakemaan vikat tarvittavat. Muuten ois siivousta vaille valmis meidän joulun odotus:)
 
Onko kokemuksia Mountain buggy duet rattaista? Sullahan Äippä x5 tais olla ne? Ainakin jostain muusta ketjusta olin lukevani. Lähinnä ne kankaiden haalistumiset mietityttää. Kun oon lueskellut että monet on tykännyt niistä, mut just ne kankaat siinä ois se se este minkä takia en ostais. On se inhottava työntää jos uudet rattaat näyttää 20v vanhoilta. Muuten haluisin niin kovasti ne. Ja sit on värinä se hopeinen, että haalistuiskohan se niin nopsaa?
Entä mikä seisomalauta siihen kävis? Sekin tarvittais meidän joulukuiselle.
 
T87 joo meillä on mountain buggy duet, flint kankailla (tumman harmaa) eikä noi ainakaan oo mitenkään väriä vaihtanut vaikka päivittäisessä käytössä onkin:wink menee kyllä säässä kuin säässä, lumi, sohjo, metsässä ja kaupungissa! En voi kuin suositella:) meillä on kans seisomalauta lascalin buggy bord mini. Kerran on kyl pyörä puhjennut kun pamautin lasin sirpaleisiin mutta näihin on nykyään saatavilla myös puhkeamattomat renkaat...
 
Tänään oli 2-vee neuvola pojalla 84,5cm ja 12,5kg täyttä kultaa :Heartred Hienosti rakensi palikoilla ja teki palapelejä, mitään ei suostunut puhumaan niin kuin ei isommatkaan pojat ole :)
Kaikki mallillaan kasvu ja kehitys hyvää. Ei otettu rokotteita.
 
Takaisin
Top