Joulukuun mammat 2015

No niin äitylix4 pikku hiljaa pääsee puremisen makuun:wink meillä tää hammas projekti senkus matelee räkätaudissa huoh:sad001
 
Meillä tyttö on jonkun aikaa kävellyt, tosin konttaa kyllä, jos on kiire. Oli vaan niin hassua, kun yksi päivä viikkasin pyykkejä ja sivusilmällä vilkasin, kun tyttö läksi hoipertaa eteenpäin. Oli niin suloinen ilmestys :) pitkään tavallaan meni noista ekoista askelista itsenäiseen kävelyyn. On selkeesti veljeään varovaisempi ja harkitsevampi.

Eipä oo tosiaan vauvaa enää meidän talossa. Haikeus ja huokaisu :D
 
Ccix hienoa, että kävellään jo. Meillä ei kävellä, eikä kyllä ole kiire oppia ihan vielä. Vauhdilla on aika mennyt ja pienet ei ole ihan vauvoja enään.
 
Metsäläinen ei oo:sad001 Sanni oksenti limaa viime yön, mut on se virkeä leikkii ja touhuaa kun terveenäkin mitä käy välillä ottamassa sylissä lepiä... Mua yskittää, röörit tukossa ja hikoiluttaa, niin ja aamu oksut on mullakin vakituinen vieras... Se nyt taitaa johtua enempi raskaudesta mut ainakin lima (ja sappi nesteet) nousee... Yöks o.O
Meillä nyt sairaana jo 4, mä, 2 pienintä ja esikko, mies ja #2 senkun porskuttaa... Huoh:sad001
 
Tääll ei olla vieläkään terveiden kirjoissa :sad001 esikoisella todettiin ti korvatulehdus ja silmätulehdus. Tänään vika antibioottipäivä. Mutta kävin päivystyksessä Elisan kanssa nii sama rumba uusiksi, korvatulehdus ja silmätulehdus :sad001 jokohan tämä tällä talttuis sit.
 
Ainiin ja mies kröhii keuhkoja pihalle. Jostain syystä mä en oo ollu kipeänä. Väsynyt kyllä ku yritä hoitaa kaikkia muita. Mies kyll onneksi auttaa mutta eipä se parhaassa terässä oo
 
Takaisin
Top