Joulukuun jorinat

Apua ihanaa NuuNu!! Me ollaan 12pv oltu kihloissa kolme vuotta, ja edelleen odottelen kosintaa :joyful: Mulla vaan on jo pukukin valmiina :hilarious: kaipaa tosin pientä fiksailua.
 
Onko kukaan tilaillut mtn tuolta jollyroomista? Mies tilasi tytölle joululahjoja viime vknlopun seutuun ja paketit on olevinaan lähetetty,mut kun lähetystunnuksen syöttää paketin seuranta sivulle niin mtn ei löydy.. :S ja itse tilasin alkuvksta kummitytölle joululahjan ja tytölle synttärilahjan niin ois kiva saada ainaki ne joululahjat jouluks..
 
Mie veikkaan et monessa verkkokaupassa saattaa mennä helposti yli viikko ennen kun kerkee tilaus lähtee näin joulukiireissä. Ite kun tilasin viikko sit lekmeristä jotai ni siellä oli maininta joulun tilausruuhkista ja siitä että saattaa mennä (muistaakseni) 9 päivää kun lähettävät tilauksen. Jollyroomista en oo koskaan tilannu mut varmasti heillä sama, eivät vaan oo muistaneet ilmottaa joulun ajan viivästyksistä nettisivuillaan.
 
Varmaan tuote on lähetetty (varastolta) tai pakattu, mutta menee usein pari päivää, ennen ku on postin järjestelmässä. :)
 
Muokattu viimeksi:
Ostettiin muuten esikoiselle Mega blokseja noin vuoden iässä! Ne oli hauskoja ja pienen helpompi niillä rakentaa ennen Dubloja. Yks säkki riitti oikein hyvin (19,90 e tais maksaa) ja sit myöhemmin ostettiin niitä Legoja. Nyt ne Mega bloksit on mummolassa, enkä taida niitä kotiin enää raahata, ku kiva, että sielläki tekemistä ja vauveli seuraa siskoa noissa rakentelujutuissa tai paremminkin hajottaa kaiken hänen rakentamansa :P
 
Muokattu viimeksi:
Vauvalle ostin kirjan, palapelin ja yökkärin lahjaksi. Esikoiselle keräilemäänsä lelusarjaan pari juttua ja palapelin. Junnu saa sit synttärilahjaksi Fisher Price -pilvenpiirtäjän. Oli lauantaina lelut alessa: Prismassa -15%, Kodin1 -30% ja ToysRus -20%.
 
Oon tilannu jollyroomista ja aina toimitukset tulleet moitteettomasti :) malttia vaan, nyt on ruuhkaa verkkokaupoillakin
 
Tänään oli tyttö mummon ja ukin luona. Anoppi soittaa miehelle että arvaa mitä minja teki. Mies arveli että mitä se on rikkonu että joutuu maksumieheks. :D mutta tyttöhän oli osannut pissiä pottaan mitä ei oo vielä harjoteltukaan. Neljä kertaa! Ja kotona osas myös. Nyt kun vielä kakkakin onnistus pottaan niin onpa helppoo sitten. :)
 
Meillä kans pissattu ja kakattu pottaan puolivuotiaasta, kunhan vaan muistetaan käyttää. :D Tosin nyt vaihe, ettei jaksa istua potalla kauaa.
 
Mä kuulin ensi maaliskuisista, että black fridayn ja muiden kampanjoiden vuoksi monessa kaupassa on kovat ruuhkat ja lähetykset viivästyy. Lisäksi Postin pakettiautomaatit on olleet lakon jälkeen täynnä, eikä niihin ole saanut toimitettua paketteja samaan tapaan kuin normaalisti.

Mulla on muuten aika ristiriitaiset olot lasten suhteen, toinenhan nyt tulossa, joten vähään aikaan tuskin matkustellaan. Odotan kovasti sitä että lapset ovat sen ikäisiä, että päästään matkustamaan ja aloittamaan yhdessä harrastuksia (esim. jos lapsi menisi tennis- tai sulkapallokurssille, samaan aikaan voisi mennä itse pelaamaan vaikka sitä sulkapalloa tai lapsi uimakouluun ja itse uimaan/vesijuoksemaan ja laskettelemaan). Sitten toisaalta tämä vuosi, vaikka onkin mennyt samaan tahtiin kuin kaikki muutkin vuodet, on ollut hirveän nopean kehityksen aikaa, ja ne kehityskaudet on edenneet hurjan äkkiä. Ja vanhoja kuvia ja videoita katsoessa tuijottaa omaa lastaan, että "oliko se oikeasti noin pieni? Voi niin, se piti kieltään noin kun oli ihan vauva" jne.

Eli samalla kun odotan innolla tulevaa, haluan nauttia tästä hetkestä. Koska koen, että lapsi on aika helppo, ajasta on myös melko helppo nauttia.

Mies on kyllä välillä ehdottanut kävelyä työpäivän jälkeen, mutta... Siellä on niin pimeä ja inhoan pukea lapselle paljon vaatetta. Kun ei ollut näin pimeää ja viileää, käytiin enemmän kärrykävelyillä. Toisaalta poika kyllä tykkää olla ulkona, joten ehkä pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni. Käydä vaikka ensin kauniilla säällä (ei rankkasateella) keskellä päivää ja sitten miehen kanssa iltapäivällä. Liitoskipuja on ollut enemmän, mutta jos mentäisiin miehen kanssa, niin mies saisi työntää rattaita :p
 
Tänään on paketit tullu perille, meidän molempien vaikka oli vk väliä tilauksilla. Liekkö arvelleet että laittavat yhtäaikaa tulemaan kun samaan suuntaan menevät.
 
Meillä myös aloteltu pottaharjoituksia pari viikkoa ja monesti on onnistuttu tuotosta sinne saamaankin. Tosin täytyy osata ennakoida riittävästi, koska siinä vaiheessa, kun poika rupeaa kakkaa vaippaan vääntämään, niin ei mitään mahdollisuuksia enää ehtiä potalle. :grin
 
Meillä ei millään malteta istua potalla, heti pitää nousta ja lähteä kävelemään :rolleyes:
 
Kyllä kiehuttaa. Mulla alkoi itsellä mieletön kutina lauantaina aamulenkin jälkeen. Ensin lehahti koko päänahka polttavaksi ja kutisi ja kun se meni ohi niin nyt ajoittain kutittelee milloin mistäkin, eniten niska ja korvat. En enää tiedä kuvittelenko kaiken itse vai mikä lie reaktio on :sad001 kutina ei sinällään kovin häiritsevää ole eikä ole pakko raapia mutta tuntuuhan se hyvältä xD öisin ei ole mitään eikä heti aamulla mutta heti kun mietin että kutittaakohan vielä niin se alkaa :sad001 atopiaa mulla on päänahassa eli se on tuttua mutta ei ole näin oireillut. Ja oireet pysyny lievinä raskauden ja imetyksen aikaan. Mulle uutta suklaata söin aika reippaasti loppuviikosta eli voihan sekin olla aiheuttanut jonkun allergisen reaktion. Pakko kyllä mennä lääkäriin jos ei helpota, luin vaan jo kaikki kauhujutut netistä.
 
Onko tämä tavaroiden jatkuva heittely vaihe vai pitääkö jo alkaa kieltämään?
Poika tarvii jotain hipelöitävää kun syödään joten yleensä lelu tarjottimella. Kuitenkin jossain vaiheessa aina viskaa sen menemään ja sit alkaa se jatkuva heitä-tuo takaisin peli joka ei pääty. Jos en anna lelua käteen niin herra ei avaa suutaan. :-(
 
Meillä tulee nyt 11kk täyteen ja tytöstä alkaa selvästi kuoriutua oma yksilöllinen taapero :) pituutta on tullut ainakin omaan silmään reippaasti ja muutenkin näyttää jo välillä mukamas niin isolta tytöltä.
Rytmejä haeskellaan ja mietinkin monillako päikkäreillä teillä muilla mennään ja millä välillä nukutaan yöunia? Meillä yöunille nukahtaminen on tällä hetkellä haaste ja aamuyöllä viiden aikaan tyttö ei haluaisi enää nukkua. Mutta varmasti kaikki uudet taidot nyt valvottavat sekä eroahdistus, joka on ajoittain melkein hermoja raastavaa.
Kuitenkin on ihanaa nauttia tästä joulun odotuksesta ja touhuilusta reippaan rakkaan kanssa :Heartred
 
Meille joskus perhevalmennuksessa sanoivat, että tuo heittely syöttötuolista on osa ota-anna-leikkiä ja tärkeää, joskin rasittavaa.
 
Takaisin
Top