Joulukuisten höpinät

En jaksanu lukea onko ollu jo aiheesta mutta,
Onko teillä käytössä jotain raskaus sovellusta? Jos niin mikä?
Ite jonku haluaisin mut tiedä sit mikä olis hyvä. 🤷‍♀️
Preggers ja Perglife muistaakseni on puolisolla. En voi tarkistaa, koska nämä on vain miehen puhelimessa ja oma puhelin kenkkuilee sovellusten latauksen kanssa. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Nämä on kivat ja täydentää toisiaan! Toisessa on paremmin tietoa ja toisessa tosi upeat 3D-kuvat ja -videot. Sieltä yhdessä katsotaan aina viikon alkuun mitä on meneillään.
 
Löysin eilen illalla (9+0) vauvan sykkeen kotidopplerilla! 💓🥰 Uskomaton fiilis!

Onko täällä ollut puhetta vielä kotidopplerista, ootteko kokeilleet/löytäneet sykettä?
 
Minuakin kotidoppler kiinnostaisi, mutta olen kuullut että niiden käyttöä suositellaan rajoitettavaksi... Luulen, että oman mielenrauhan vuoksi päädyn kuitenkin laitteen ostamaan.
 
Olen kuunnellut 9+ viikolta asti. Kerran 10+ viikolla ei meinannut löytyä, ja sainkin itselleni melkoisen turhan paniikin aiheutettua 😅

Nyt 12+0, ja tuntuu välillä jopa hankalammalta löytää kun aijemmin. En tiedä onko istukka edessä vai mitä, mut jotenkin vaan on hankalasti ja saa kaivella 😁 Mutta toki läytynyt kyllä onneksi aina 😊
 
Mulla on kans kotidoppler en oo vielä uskaltanu koittaa että löytyykö syke, mutta mulla muutenki oli kierto tähän raskauteen epävakaa ku kierrot heitteli 27-33päivää mutta laskettu aika laskettu noin yleisimmän kiertopäivän mukaan joka on 29päivää.
 
Käytiin varhaisultrassa kun piti inseminaatiosta (irrotuspiikki oli myös käytössä) katsottuna olla viikot 5+4. Tuolloin näkyi vain raskausontelo ja ehkä alkio oli alareunassa. Tänään käytiin uudemman kerran ja viikkoja pitäisi olla 7+1 ja alkio löytyi ja vahva syke mutta koko vastasi 6+1. Kätilö oli huolissaan tosta koosta mutta sitten sykkeestä ei ollut huolta kun se oli nopea eikä hidas. Ihan hirvee ahdistus että onko tässä nyt toivoa😭
Eilen käytiin ultrassa verenvuodon takia ja siellä todettiin keskeytynyt keskenmeno. Piti olla rv 9+0 mutta sykkeetön alkio löytyi ja oli kooltaan 7+3. Nyt odotellaan josko lähtidi tyhjenemään itsestään, muutoin ensi viikolla polille. 😭😭💔
 
Heippa!
Laskettuaika vaihtui joulukuulle, joten hyppäisin mukaan tammikuisista😊 La 29.12. katselin, että täällä on muitakin vanhempia äitejä. Itsellä ikää 40v ja kaksi lasta ennestään 19 ja 17 vuotiaat. Ensisynnyttäjäksi mut kai luokitellaan, kun aikaa on kulunut noin paljon😅Tämä tuleva beebe on miehelle ensimmäinen.

Vu:ssa käyty ja siellä pieni sydän sykki❤️ niskapoimu olis juhannuksen jälkeen. Jännittävää😬

Vaikka tämä oli kovin toivottu raskaus, niin silti on ollut hyvin "pelonsekaiset tunteet". Tosi paljon tulee mietittyä, mitä muut ajattelee (vaikka ei sellasta pitäis ajatella). Kaikki nää mietinnät liittyy mun ikään. Ressaan myös sitä, mitä töissä sanotaan ja mitkä juorut lähtee liikeelle. Naisvaltainen ala🙄
Tälläsiä pohdintoja..
 
Heippa!
Laskettuaika vaihtui joulukuulle, joten hyppäisin mukaan tammikuisista😊 La 29.12. katselin, että täällä on muitakin vanhempia äitejä. Itsellä ikää 40v ja kaksi lasta ennestään 19 ja 17 vuotiaat. Ensisynnyttäjäksi mut kai luokitellaan, kun aikaa on kulunut noin paljon😅Tämä tuleva beebe on miehelle ensimmäinen.

Vu:ssa käyty ja siellä pieni sydän sykki❤️ niskapoimu olis juhannuksen jälkeen. Jännittävää😬

Vaikka tämä oli kovin toivottu raskaus, niin silti on ollut hyvin "pelonsekaiset tunteet". Tosi paljon tulee mietittyä, mitä muut ajattelee (vaikka ei sellasta pitäis ajatella). Kaikki nää mietinnät liittyy mun ikään. Ressaan myös sitä, mitä töissä sanotaan ja mitkä juorut lähtee liikeelle. Naisvaltainen ala🙄
Tälläsiä pohdintoja..
Tervetuloa💕 40v täälläki ja ensisynnyttäjäksi mutkin lasketaan kun 10v edellisestä 🤭 ja täälläkin miehelle ensimmäinen:)

Ite olen myös naisvaltasella alalla mutta kyllä kaikki tuntuu olevan oikeesti onnellisia mutta toisaalta suhteellisen avoimesti olen jutellutesim lapsettomuudesta. Muuten en oo ikää osannu stressata paitsi siltä kannalta että tieto lisää tuskaa ja nykyään vaan sitä tietää liikaa mikä kaikki voi mennä pieleen🙈
 
Se on jännä, että miten tää ajatusmaailma toimii näissä hormooni huuruissa😅 tulee ressattua ihan turhia asioita🙈
 
@Mamitaa ja @Susanie Olen teidän kanssa saman ikäinen ja tämä on ensimmäinen lapsi. Olin kyllä aina lapsia toivonut, mutta tapasin puolison vasta noin 1,5 vuotta sitten eli ei me varsinaisesti ole tässä lasten hankintaa lykätty, etenkään kun takana on jo kaksi keskenmenoa. Tämän vuoksi olen ollut melko peloissani että meneekö hyvin nyt tällä kertaa.

Olen itse töissä miesvaltaisella alalla ja olen parin vuoden aikana nähnyt yhden raskaana olevan naisen (!!) koko yrityksen pääkonttorilla missä työskentelen. Meillä ei siis ole juurikaan ymmärrystä sen suhteen, että raskaana olevalla voi olla kaikenlaisia vaivoja.
 
@Mamitaa ja @Susanie Olen teidän kanssa saman ikäinen ja tämä on ensimmäinen lapsi. Olin kyllä aina lapsia toivonut, mutta tapasin puolison vasta noin 1,5 vuotta sitten eli ei me varsinaisesti ole tässä lasten hankintaa lykätty, etenkään kun takana on jo kaksi keskenmenoa. Tämän vuoksi olen ollut melko peloissani että meneekö hyvin nyt tällä kertaa.

Olen itse töissä miesvaltaisella alalla ja olen parin vuoden aikana nähnyt yhden raskaana olevan naisen (!!) koko yrityksen pääkonttorilla missä työskentelen. Meillä ei siis ole juurikaan ymmärrystä sen suhteen, että raskaana olevalla voi olla kaikenlaisia vaivoja.
Ei varmasti helppo yhtälö tuo.miesvaltainenkaan ala. Miehet ei ymmärrä näitä kaikkia vaivoja ja mielen oikkuja😅

Mulla oli just neljä iltavuoroo putkeen. Oon aivan loppu. Iltavuorot tietää aina enemmän kiirettä ja juoksemista, kuin aamuissa. Tänään vapaa ja olo on zombi. Voisin vaan nukkua🥱 koskahan tää väsymys helpottaa.
 
Ei varmasti helppo yhtälö tuo.miesvaltainenkaan ala. Miehet ei ymmärrä näitä kaikkia vaivoja ja mielen oikkuja😅

Mulla oli just neljä iltavuoroo putkeen. Oon aivan loppu. Iltavuorot tietää aina enemmän kiirettä ja juoksemista, kuin aamuissa. Tänään vapaa ja olo on zombi. Voisin vaan nukkua🥱 koskahan tää väsymys helpottaa.
Mulla on nyt muuten helpottanut mut yhtään jos mitään poikkeusta niin sit kyllä uuvuttaa... niin kuin toissayö tuli teinin takia valvottua ni viime yönä nukuin 10h ja edelleen väsyttää 😅 mulla iltavuoro nro 3 tänään eessä🥱
 
Mulla on nyt muuten helpottanut mut yhtään jos mitään poikkeusta niin sit kyllä uuvuttaa... niin kuin toissayö tuli teinin takia valvottua ni viime yönä nukuin 10h ja edelleen väsyttää 😅 mulla iltavuoro nro 3 tänään eessä🥱
Mulla ihan sama, normiarjessa en enää ole ihan horroksessa koko ajan, mutta heti kun on työreissuputki päällä niin väsyttää kyllä.
 
Haluais tehdä asioita mutta ei vaan jaksa. Saamaton olo koko ajan🙈
Tää kuulostaa niin tutulta. Mulla alkaa nyt pahin helpottaa kyllä mutta ei oo edes puolta entisestä energiasta kyl vieläkään...
 
Takaisin
Top