Joulukuiset 2018

Neuvola käynti takana. Hemoglobiini oli tippunut 112 minkä takia alotettiin jo rauta ettei tippuisi vielä alemmas, muuten oli kaikki hyvin ja pikkusen sydän löi tosi hienosti♡ Sokerirasitukseen sain lähetteen tuonna 2kk päähän ja extra labralähete tuli tiheiden pissalla käyntien takia :sad001 Myös neuvolapsykologille sain lähetteen että pääsee omista lapsuudenajan murheista puhumaan ennen pikkuisen saapumista.
 
Voi räkä! Esikolla korvatulehdus ja aamupala tuli pihalle. Nyt itsellä vatsa aivan sekaisin. Isäntä tekee pitkää päivää eli on joskus 19-21 välillä vasta kotona.... Tahtoo päikkäreille! :dead:
 
Kiitos! Ja kiva kuulla myös etten oo ainoo, kenelle ei oo kerrottu siitä laajasta terveystarkastuksesta mitään :p

Voi ei PauliinaS kuinka huono tuuri teillä käynyt, mutta onneksi myös ilman sähköjä pärjää hyvin! :grin
 
Sokereita oon mittaillut tällä viikolla, selkeästi ja paljon alle raja-arvojen. Ärsyttää, että kalliit mittaliuskat jne menee ihan hukkaan mun käytössä.
Olin vahvasti sitä mieltä, että mulla ei radia ole ja nyt ainakin olen sitä mieltä. Älkää herkutelko rasitusta edeltävänö päivänä, ainakaan jos se ei teillä kuulu tapoihin, tai saatte virheellisen radituomion!
 
Sokereita oon mittaillut tällä viikolla, selkeästi ja paljon alle raja-arvojen. Ärsyttää, että kalliit mittaliuskat jne menee ihan hukkaan mun käytössä.
Olin vahvasti sitä mieltä, että mulla ei radia ole ja nyt ainakin olen sitä mieltä. Älkää herkutelko rasitusta edeltävänö päivänä, ainakaan jos se ei teillä kuulu tapoihin, tai saatte virheellisen radituomion!

Vois kuvitella, että neuvolassa osaavat ottaa uudet tulokset huomioon ja kehottavat lopettamaan testailun, jos edellisen illan herkuttelu tässä nyt on syypäänä. Ja siis varmasti ihan mahdollista kyllä varmasti. Mä sain radia varten (yleinen käytäntö Hki nykyään?) oikein ruokavaliosuosituksen edellisille päiville (tai ainakin edelliselle), jota en esikoista odottaessa -16 saanut.

Mulla ois keskiviikkona sokerirasitus ja ei oikeestaan onneks edes jännitä. Tiedän että tulee superhuono-olo, joten pyydän pääsyn lepäämään jo heti sisään päästyäni. Sokerirasitus multa otetaan raskauden aikana kahesti, koska mun molemmilla vanhemmilla kakkostyypin diabetes, miehen isällä sama ja siskolla ollu yhdessä raskaudessa radi, joten parempi vaan, että tutkivat ja löytävät, jos on jotain löydettävää!
 
Ei täällä mitään muita ohjeita annettu kuin 12 tunnin paasto.
Toivon, että tosiaan tajuaisivat, että nyt tuli virhediagnoosi ja keskittyisivät heidän hoitoon, kenellä radi oikeasti on.
Toki tämä herätti miettimään omia ruokailutottumuksia, eikä siitä haittaa ole jos niihin kiinnittää jatkossa tämän myötä entistä tarkemmin huomiota :)
 
Täällä onkin aika hiljaista nykyään. Onko kaikki siirtyny suljettuun ryhmään keskustelemaan?

Varmaan molemmilla puolilla saman verran keskustelua? Tai sellainen mielikuva itsellä, itse en oikein edes kerkeä seuraamaan/huomaamaan, oliko mikä keskustelu kummalla puolella.. :happy:

Tietysti tietoisesti jotkut asiat itsekin haluan laittaa salaiseen ryhmään..:angelic:
 
On kyllä hiljentynyt huomattavasti, en edes tiedä riittääkö mun viestimäärä siihen, että voisin kurkata salaisen, en jaksa laskea...
 
Joo aika saman verran keskustelua kummallakin puolella :eek: ehkä vähän hiljentynyt?
 
Kesä, lomat ja pahoinvoinnin väistymiset tekee varmaan tehtävänsä. Mullakaan ei viestit vielä riitä salaiselle puolelle, mutta ei oo oikein sanottavaakaan :D liikkeitä ei tunnu ja seuraavaan neuvolaan, lääkäriin ja ultraan on vaihteleva kuukaus kaikkiin.

Nyt tosin makailen sokerirasituksessa ja tää ei oo onneks yhtään niin paha kun edellisen raskauksen rasitukset.
 
Mulla sokerit tipahti ihan yllättäen kauppa reissulla.. nyt sairaalassa ootellaan et olo paranis. Vasta syyskuun alussa sokerirasitus
 
Täällä onkin aika hiljaista nykyään. Onko kaikki siirtyny suljettuun ryhmään keskustelemaan?

On hiljentyny joo, varmasti vaikuttaa tää kesälomakuukausi ja periaatteessa ”seesteiset” raskausviikot, ettei oo ihmeitä kirjoteltavaa eikä hankinnat/valmistelutkaan vielä tämän kuun asia.. Eiköhän syksyn tullen keskustelu vilkastu :)
 
Huh, kun on ollut hankala päivä henkisesti :O Itkin melkein koko iltapäivän ihan vaan siksi kun väsyttää ja ahdistaa niin paljon. :sad001
Aloitin uuden väliaikaisen työn pari vko sitten ja olen järkyttävän stressaantunut siitä. Työ sisältää hirveästi vastuuta mm. rahankäsittelyssä ja vuorot teen kaikki yksin (= vessataukoja tai taukoja ylipäätään ei oikein ole, mikä on raskaana ollut yllättävän rankkaa). Pakko se on yrittää tämä reilu kuukausi sinnitellä vaikka sitten itku silmässä kun rahaa on pakko saada. :/

Huomenna olisi yksityisellä ultra ja jostain syystä sekin vaan ahdistaa, kun tuntuu että kaikkien muiden mielestä on rahan tuhlausta käydä ylimääräisessä ultrassa.. Kai se sitä onkin, mutta jos se jotain mielenrauhaa minulle tuo niin ehkä se on sen arvoista.
 
Huh, kun on ollut hankala päivä henkisesti :O Itkin melkein koko iltapäivän ihan vaan siksi kun väsyttää ja ahdistaa niin paljon. :sad001
Aloitin uuden väliaikaisen työn pari vko sitten ja olen järkyttävän stressaantunut siitä. Työ sisältää hirveästi vastuuta mm. rahankäsittelyssä ja vuorot teen kaikki yksin (= vessataukoja tai taukoja ylipäätään ei oikein ole, mikä on raskaana ollut yllättävän rankkaa). Pakko se on yrittää tämä reilu kuukausi sinnitellä vaikka sitten itku silmässä kun rahaa on pakko saada. :/

Huomenna olisi yksityisellä ultra ja jostain syystä sekin vaan ahdistaa, kun tuntuu että kaikkien muiden mielestä on rahan tuhlausta käydä ylimääräisessä ultrassa.. Kai se sitä onkin, mutta jos se jotain mielenrauhaa minulle tuo niin ehkä se on sen arvoista.
Sä voit aatella että kun kerran kärsit siellä työssäkin, niin olet todella ansainnut sun ultran! Tsemppiä hirmuisesti! Kuukauden päästä sä olet jo vanha tekijä siinä työssä :)
 
Eveliina aina ei kannata noteerata mitä muut on mieltä ja mennä ja tehdä mikä itseltä tuntuu parhaalle.
Enhän tiedä millaista työtä teet mutta onko oikeasti noin ettei vessaan kerkeä? :eek:

Itse juuri lähdin sen tyylisestä työstä vuosia sitten pois kun hiki hatussa sai tehdä työtä eikä mitään positiivista tullu esimieheltä. Pelkää huutoa ja ruoskaa että vielä enemmän pitää saada tehtyä.
Ehkä täämun juttu lähti taas vähän rönsyilemään mutta minkäs teet kun asiat karkaa päästä nykyään... syytän kesää :hilarious:
 
Kyllä oli ultra joka sentin arvoinen :) kaikki on hyvin ja pieni vastaa mittojaan: siro tyttö tulossa. :Heartred

Olen siis kioskilla töissä ja monesti päivät on tosi hektisiä. Olen vessassa ehtinyt n.kerran käydä päivän aikana, mut eiköhän tässä kun rohkeutta kertyy ja työt alkaa sujumaan niin ehdi vähän useamminkin sinne. :D

Nyt voi ainakin rentoutunein mielin keskittyä työn tekemiseen kun tietää et pikkusella on kaikki hyvin. :)
 
Takaisin
Top