Joulukuiset 2018

Onnea uusille plussista! Erityisesti pitkään plussaa kaivanneille oikein lämpimästi tervetuloa! (y) Toivotaan kaikille tarrasukkia matkaan.[emoji173]️
 
Moikka ja onnea plussaneille!❤️

Täällä yksi joulukuun odottaja ilmoittautuu mukaan, nyt viimeisimpien menkkojen mukaan rv 7+1 (la 4.12.) Huomenna olemme menossa yksityiselle ultraan..hieman jännittää
Ikää on jo (tai vasta) 34 vuotta, esikoinen on 15v ja kuopus 11v.
Tämä raskaus tuntuu kuin olisi ensimmäinen, tuntuu vielä hyvin epätodelliselta ja pelottavaltakin.
Oireita sen verran että kaikki asiat(!), ruuat yms etoo melkeinpä kellon ympäri..vatsan turvotus on SUURI! Onko teillä muilla ollut millaista pahoinvointia tms?
 
Tervetuloa myös Mansikalle! :) Lievää pahoinvointia on ollu ainaki mulla, lähinnä iltapainotteista ja pitää kyllä syödä usein mutta vähän kerrallaan tai tulee huono olo.. Turvottaa kovasti ja lempifarkut piti jo siirtää kaapin perälle, ku puristi liikaa eikä varmasti oo kovin terveellistä olla nyt liian puristavissa vaatteissa pitkiä aikoja..
 
Mä liityn nyt myös tähänkin ketjuun. Koitan päästä mukaan juttuihin. La on jossain 9.12. tienoilla, saavat sitten ultrassa katsoa tarkemmin jos kovin heittää.
Reilun kaksi viikkoa nyt ollut todella etovaa oloa pitkin päivää, ei vain sitä kuuluisaa aamupahoinvointia vaan iltaan asti jatkuvaa. Mutta kun eihän muuten tässä vaiheessa tietäisi olevansa raskaana niin onpahan tuo olo muistuttelemassa. Ja ihan törkeä väsymys on päivittäin. Jokainen vapaapäivä tulee otettua päiväunet mutta töissä ei vielä. Mun työpaikalla jopa torkutkin voisi ottaa, joten siinä mielessä ihan kiva duuni :wink
 
Onnea uusista plussista ❤

LaSanna83: Huikeeta, että on semmonen työpaikka missä vois ottaa torkut!

Mulla oli etovaa oloa aamusta iltaannoin kolmisen päivää. Nyt se on väistyny taka-alalle ja vain harvakseltaan ällöttää.
 
Otin eilen torkut töissä :D Meillä on semmonen lepohuone jonne hipsin vaivahkaa ja laitan puhelimen herättämään 17min päähän. Ehtii torkahtaa, mut ei liikaa, eikä mee työpäivä hukkaan :) Kauheeta istua koneella nuokkumassa.

Mulla sama kuin Taikapilvellä, eilen illalla oli huonoin olo tähän mennessä. Aamulla ehkä ei niinkään.
 
Täällä toista viikkoa kovaa pahoinvointia aamusta iltaan, sekä oksentelua :confused: ei niinku missään vaiheessa päivää hyvä olo, siihen päälle tullut vielä närästys.. Noh, ompa ainaki oireita :grin huomenna aamulla eka neuvola, mutta täällä ei kai ultrata :nailbiting:
 
Mites noihin työpaikkoihin pääsee, jossa pääsee vetelemään tirsoja kesken päivää? :grin

Pitäisköhän munkin panna työhuoneen ovi kiinni ja kangota se jollain tuolilla ja ottaa pienet nokoset.. hmm :joyful:
 
Uusi plussannut liittyy seuraan. :love7 Alussa mennään 4+3. La olisi jouluaatto! Taustalla rv 12 tapahtunut keskenmeno. Nyt rauhassa seurataan tilannetta ja toivotaan parasta, että tää olisi meidän esikoinen.

Väsymys on kova ja myös mun työpaikalla pystyy ottamaan torkut. Joka päivä on myös pakko saada päikkärit. :grin
 
Onhan se hienoa että voi töissä ottaa torkut mutta se on kuitenkin palkatonta aikaa. Silloin kun ei ole asiakkaita, ei myöskään tule palkkaa joten kovin kateellinen tästä ei kannata olla. Kyseessä invataksin kuljettaja :wink Käytän siis nuo odotteluajat milloin milläkin projektilla. Nyt on muutaman viikon ajan ollut villasukkakutimet mukana ja useammat sukat valmistuneet. Lauantaina oli muutama kangas leikattavana pipoiksi ja vihdoin tänään ne saumuroin valmiiksi.
 
Hei vaan kaikille. Minun teki mieli tulla jo esittäytymään, kun kaipailen vähän vertaistukea. Minä en ole vielä edes tehnyt testiä, mutta olen lähes 100-prosenttisen varma raskaudesta. Päätin tehdä testin vasta lauantaina, saatte jännäillä mukana pari päivää (jos olenkin jostain ihmeen syystä väärässä, häviän sitten vähin äänin pois täältä :D ). Laskurin mukaan olisi nyt rv 4+1 ja la 26.12. Olen kärsinyt melko kovista kivuista jo toista viikkoa (viime päivinä helpottanut), ollut väsynyt ja potenut etovaa oloa.

Elämäntilanteeni on sellainen, että olen parisuhteessa mutta mieheni on ilmoittanut, että raskaus ei olisi toivottu. Voi siis olla, että jään yksin, mutta sitten mennään sen mukaan. Ihan levollisin mielin olen loppujen lopuksi, elämä kantaa kyllä ja asiat varmasti menevät niin kuin on tarkoitettu.

Onko täällä yhtään yksinodottajia vai ovatko kaikki onnellisesti suhteissa? Toistaiseksi olen siis itse vielä ihan onnellisessa parisuhteessa ja korviani myöten rakastunut, mutta en tiedä mitä tulevat päivät tuovat tullessaan. Pelkään pahinta, mutta tietenkin toivon parasta.
 
Ihanaa, täällähän alkaa olla jo aika paljon joulukuisia!
Kävimme tänään yksityisellä ultrassa, siellä näkyi pikkuinen ja sen sykkivä sydän❤️❤️❤️ mittaa oli 0,83cm sen mukaan viikkoja 6+5, mutta sehän saattaa vielä heitellä suuntaan jos toiseenkin.
Päivä kerrallaan, ei aiota kertoa vielä kellekään ennen kuin se 12 viikkoa täynnä. Puolisolleni tämä on siis ensimmäinen lapsi, minulle kolmas. Sain esikoiseni 19v ja toisen lapseni 23v, tuntuu hurjalta että esikoinen lähtee reilun vuoden päästä jo lukioon/opiskelemaan kun itsekin tässä on vielä niin nuori että! :D onnea vielä kaikille uusille plussanneille!❤️
 
Ihana määrä uusia, tervetuloa kaikki! :)

Justme:llä ikävä tilanne, jos mies uhkaa karata raskausuutisen myötä :sad001 Vaikea sanoa kun ei ollenkaan ihmistä tunne, mutta onhan mahdollista että mies ajan kanssa innostuukin asiasta ja kaikki päättyy hyvin.. Ja mikäli ei niin sitten ei, parempi niin lapsenki kannalta et tilanne on alusta alkaen selvä..
 
Onnea uusille plussanneille tervetuloa mukaan! Piinaillaan sun kanssa Justme89 ja toivotaan, että se mieskin sieltä muuttaa mielensä, kun plussa pärähtää tikkuun. :)
Meitä alkaakin olla jo aikamoinen joukko. Saa nähdä, kuinka moni meistä loppukuisista saa nyytin syliin vasta alkuvuodesta.
 
Ihanaa, kun tulee uusia plussa uutisia! Onnea kaikille :happy:

Justme89, ikävä tilanne tosiaan. Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin, kovasti tsemppiä. Ja jännäillään mukana
 
Justme89 itse tällä hetkellä olen parisuhteessa (uusioperhe), esikoisen kohdalla tilanne oli melkein sama kuin sinulla, mies kyllä muutti mielensä, mutta sitten muutti mielensä uudestaan ja uudestaan ja lopulta päätin jäädä esikoista odottamaan yksin. Esikoinen täyttää syksyllä 5 ja ensimmäiset 2-vuotta oltiin kahdestaan, isä kyllä osittain elämässä ollut mukana syntymän jälkeen omasta halustaan.
 
Moikka kaikki! Täällä uusi huutelee. Esikoisen kohdalla tuli paljon luettua foorumia, mutta kirjoittaa en silloin uskaltanut. Katsotaan, saisiko nyt jopa itse vähän kommentoitua.

Täällä siis tällä viikolla plussattu, joulukuinen tulossa, mutta LA vielä täysi mysteeri kun ensimmäisestä kierrosta esikoisen imetyksen loputtua tärppäsi. Viikko ennen plussaa nega ja digissä tällä viikolla raskaana 1-2, eli 3+jotain viiva 4+ jotain nyt menossa. Neuvolaan soitettu ja alkuraskauden uä muutaman viikon päähän varattu.

Niiiiiin onnellinen tulevasta pikkukakkosesta, mutta varovaisen realisti kuitenkin näillä viikoilla vielä. :)
 
Takaisin
Top