Joulukuiset 2018

Onko teillä muilla jo oireitakin?:smiley-angelic002 mä ihmettelin vaan ku fb lähtii pyörii american funniest videos joku video ja itkin jokaisen kohdallaan :smiley-bounce013 muuta ei kyl omasta mielestä oo ollu paitsi mahassa pistelyt ja menkkakipuja:love017
 
Moikka kaikille joulukuisille! :)
Itse plussasin tunti sitten. Joulukuun alussa luultavasti laskettuaika.
En oo pitäny laskua menkoista kun aika säännöllisesti tulleet ja ei ollut enää lapsia toiveissa. Tajusin eilen että ei ookaa hetkeen ollut ja plussahan sieltä tuli samantien!
Nyt sitten 5 lapsi ilmoitteli tulostaan. Aika sekaiset fiilikset.
 
Lumissa täällä vähän kans sekavat fiilikset mutts kuitenkin olin että jeee mahtavaa ihana juttu taas ,5 täälläkin tulossa❤❤

Kuinka vanhoja teidän muut lapset on?

Meillä nuorin nyt 1v ja hoidan aikalailla lapset yksin kun miehellä sellainen työ että on paljon poissa. Mulla tukiverkosto päälle 200km päässä ku muutin pois kotipaikkakunnalta.
Mua mietityttää jo nyt oma jaksaminen ku tuntui et vihdoin pääsee taas elämiseen kiinni ku vauvavuosi on takana päin.
 
Mutta siis ihana kuulla että jara teille tulossa myös viides ja ollaanpa vielä melkein samanikäisiäkin! :happy:
 
Kuinka vanhoja teidän muut lapset on?

Meillä nuorin nyt 1v ja hoidan aikalailla lapset yksin kun miehellä sellainen työ että on paljon poissa. Mulla tukiverkosto päälle 200km päässä ku muutin pois kotipaikkakunnalta.
Mua mietityttää jo nyt oma jaksaminen ku tuntui et vihdoin pääsee taas elämiseen kiinni ku vauvavuosi on takana päin.





Meillä on 8v,6v,4v ja 2v ! :) että vilinää ja vilskettä on! Mutta ihana taas tää aika❤❤ täällä mies yrittäjä ja paljon pois kotoa! Mullakaan ei oo tukiverkostoa vanhemmat mun puolelta eri maassa! Mutta kyllä me pärjätään!❤
 
Olin vähän aikaa poissa kun pahoinvointi ja väsymys käyneet niin voimakkaiksi ja tännehän on tullut paljon uusia joulukuisia! Tervetuloa kaikille!

Ja tupla onnittelut nancylle!

Itse kävin perjantaina sopimassa että kk päästä alkais työharjoittelu. Sit ois 1,5kk "kesälomaa" ja elokuussa sit 3kk töihin ennen äippälomaa. Täytyis varmaan lottokin tehdä kun kaikkee kivaa sattuu koko ajan...
 
Lumissa ja Jara89 mieki oon -89 ja ootan viidettä ^_^
Aikasemmat on 11,6,4 ja 2 :)
Mies lähtee vissii syksyllä opiskelee toiselle puolelle Suomea (sovittii jo ennen ko yllärivauva ilmotti tulostaan) että pitää kyllä hommata tukiverkostoa. Täytyy tutustua kunnan kotihoitopalveluihin :>
 
Lumissa ja Jara89 mieki oon -89 ja ootan viidettä ^_^
Aikasemmat on 11,6,4 ja 2 :)
Mies lähtee vissii syksyllä opiskelee toiselle puolelle Suomea (sovittii jo ennen ko yllärivauva ilmotti tulostaan) että pitää kyllä hommata tukiverkostoa. Täytyy tutustua kunnan kotihoitopalveluihin :>


Charlotta meillä on muutkin lapset melkein kaikki samanikäisiä :) mä uskon että vaikka viides lapsi tule niin näillä pärjää kyllä on vaan enemmän haastetta,elämää ja vilskettä :D imetys ehkä tule olemaan haastavampi ja aika vievää ku on muitakin ketkä haluu huomiota!eiköhän siitäkin selvitä!
 
Lumissa ja Jara89 mieki oon -89 ja ootan viidettä ^_^
Aikasemmat on 11,6,4 ja 2 :)
Mies lähtee vissii syksyllä opiskelee toiselle puolelle Suomea (sovittii jo ennen ko yllärivauva ilmotti tulostaan) että pitää kyllä hommata tukiverkostoa. Täytyy tutustua kunnan kotihoitopalveluihin :>

No meitähän on sit useampi! :happy:
Meillä lapset 10, 8, 4 ja 1v. Pienin ehtii täyttää 2 ja vanhin 11 ennen vauvan syntymää.
Mun tarvii kans kysyä mitä apua kunta tarjoaa lapsiperheille.
Olisin saanut apua neljännen syntymän jälkee mutta en kokenut tarvitsevani.
Nyt otan kaiken avun vastaan kun meillä kaikki lapset olleet vauvoina todella huonoja nukkumaan ja kärsineet vatsavaivoista.
 
Minäkin taidan uskaltautua mukaan tänne.. :hello
Perjantaina 20.4. päivällä tehty apteekin testi, johon rävähti samantien vahvat viivat.
Painelin samana päivänä takaisin apteekkiin ja hain cb:n digin. Siihen tuli tulos raskaana 3+. :love7
Tämä tuli tavallaan aikamoisena yllätyksenä, kun minipillerit oon lopettanu 1,5-2 kuukautta sitten, eikä menkkojakaan ole näkynyt tässä välissä ollenkaan.. Ja edellisen testin, negan tein pari viikkoa aiemmin, kun oikea rinta kipeytyi yhtäkkiä ihan kosketusaraksi. Epäuskoinen olo ollut siis. Mutta kunhan tätä on nyt pari päivää ehtinyt miettiä, niin kai se on vaan uskottava. :) Tämä pieni olisi meille molemmille ensimmäinen.

Soitan huomenna neuvolaan. Vielä en siis osaa sanoa lasketusta ajasta tarkemmin..

Ihanaa odotusta kaikille täällä ja jännittäjille tsempit! :binkybaby
 
Rohkenin minäkin liittyä viimein :happy:

Tein eilen ensimmäisen positiivisen testin. Viimeiset viikot olen ollut kuin kuumilla hiilillä:):) Kaikenlaisia tuntemuksia on riittänyt ja useiden negojen jälkeen meinasi jo usko loppua!
Lasketusta ajasta en osaa sanoa vielä mitään, mutta uskoisin sen olevan 15- 26.12 välissä =)

Täälläkin olisi tarkoitus huomenna soitella neuvolaan. Toivoisin mahdollisuutta päästä kunnan kautta alkuraskauden ultraan, täällä se ei ilmeisesti ole tapana joten ajattelin yksityisellä käydä joka tapauksessa.

Todella jännittävät ajat nyt edessä ja kaikenlaisia ajatuksia nousee pintaan =) Meille molemmille tämä pikkuinen on ensimmäinen :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top