Jarkyttava pahoinvointi

mä kyllä olin ihan huoletta sairalomalla kun ei vaan kyennyt tekemään töitä siltä oksentamiselta ja kauheelta pääkivulta. sitten multa kiellettiin vielä autolla ajaminen ku pyörtyilin ja mulla oli sellanen työ että jo sijainnin vuoksi oli pakko ajaa autoa ja vielä töissäkin käyttää sitä. en sitten tiijä oliko noi saikut osasyy sitten siihen että purkivat mun sopparin vuoden alusta(ilmotin raskaudesta) kun olin vielä koeajalla uudessa työssä. kai ne katto että tuon raskaus on niin kauhee että parempi pistää se heti pihalle kun on tosi pieni paikka ja muut joutu hoitaa mun työt omiensa lisäksi- sijaista eivät hommanneet vaikka olin kuukauden pois töistä sen oksentamisen takia ja jatkoo ois tullut kun hemot meni niin alas ja ajokielto pysyi pitkälle kevääseen... ja työ oli vielä tosi fyysistä kumarteluu ja nosteluu että en ois kyllä kestänytkään selkäni kanssa sitä kovin pitkään tehä. mutta positiivista on se että oon saanut olla kotona ja sairastaa ja olla niin pahoivoiva ku vaan oon ollut eikä oo ollut mitään tunnontuskia siitä ja saanut keskittyä raskauteen ja itsensä hoitamiseen. mutta välillä on iskenyt kauhee tekemisen puute.
 
Seitsemän viikkoa menny nyt oksentaessa ja tosi huonosti voiden. Alkaa olla niin fyysisesti kuin henkisestikin kaikkensa antanut, ei jaksa enää ees ajatella. Tuskaa, oksentamista, pahoinvointia, pahaa mieltä, itkua, pääkipua, niskakipua...plääh! Kun tämä pahaolo jo loppuisi!

Onneksi ei tarvi töissä käydä, ku ei jaksa viedä ees lusikkaa tiskialtaaseen. Poikki, ei vaan jaksa!
 
Pahoinvointia on ollut kohta pari kuukautta, eikä loppua tunnu näkyvän... olen nyt rv 14+5 joten pikkuhiljaa toivoisi jo helpottavan. Kun pahoinvointi on oikeastaan kokopäiväistä, niin tuntuu ettei ole voimia sitten muuhunkaan, kun kouluun tai töihinkään ei kykene... [:'(] Toivotaan, että tämä pian helpottais, jotta pääsis nauttimaan kunnolla pikkuisesta asukista [:)]
 
mä olen löytänyt yhen "ruuan" joka helpottaa pahaan oloon.
POPPARIT !!
ite ihan järkyttyny, mut noi auttaa[:D][:D][:D]
 
Täällä päällä aivan järkyttävä pahoinvointi. Muutaman päivän olen nyt oksentanut aamusta iltaan, tänään ainakin kuusi kertaa. Kaikki tulee käytännössä ulos ja mahakin on sekaisin että jos joku hippunen on kerenny suoleen asti niin tulee kyllä hyvin liukkaasti ulos [:'(] 5+4 tuli ekat oksut ja siitä eteenpäin vähintään kerran päivässä oon oksentanu. Missäköhän vaiheessa tästä pitäis huolestua tai jotenkin reagoida? Eka neuvola on kuuden päivän päästä. Nyt siis menossa rv.6+6.
 
Takaisin
Top