Jännittävä haamuviiva

Moikka, ihan uusi käyttäjä ilmoittautuu ketjuun ja koko foorumille!

Tein ihan vastikään positiivisen testin ja nettilaskurin mukaan laskettu aika olisi 3.5. Ihan täysin en ole tainnut tätä raskautta vielä sisäistää, mutta toivottavasti täältä foorumilta saisi vertaistukea ja vinkkejä tulevaan. :)
 
Liityn myös joukkoon iloiseen, tänä aamuna pärähti plussa testiin! La laskurin mukaan 3.5 Yksi lapsi jo ennestään, viikon päästä 2v.
//ylläpito on muokannut viestiä
 
Last edited by a moderator:
Hei ja onnea kaikille odottajille :Heartbigred muistuttelen, että tällä foorumilla on fb ryhmät kiellettyjä. Ketjua on hieman siivottu.
 
Täällä myös muutama tunti sitten tehty selkee haamuviiva, dpo 12 ja kp26/26. Koitan tässä vielä sisäistää asian, mies on ehkä enemmän hämmentynyt asiasta koska itselle oireet oli selkeet. Esikoinen meille mutta mies yrittänyt lasta edellisessä suhteessa useamman vuoden tuloksetta ja kuvitteli ettei voi saada lapsia...

Miten muiden tuoreet isät on suhtautunut vauvauutisiin esikoisesta?
 
Itsellä on yksi 9v tyttö ennestään, mutta miehelle tämä on ensimmäinen. Ja juuri todettiin molemmat, että hän ei ole vielä sisäistäny tätä että olen raskaana taas. Tosiaan meille tuli helmikuussa km, joten senkin takia miestä näyttää tämä jännittävän vielä enemmän kuin itseä. Sekä mies oli päässään ajatellut, ettei tämä inssi olis onnistunut, että kerittäis rauhassa ostaa omakotitalo, muuttaa yms, mutta tämä ihme nyt tapahtuikin hiukka aiemmin. :)
 
Huomenta!
Täällä vähän sekavin fiiliksin, kun testin viiva vaalentunut huomattavasti, vaikka testi tehty aamupissasta ilman yöllistä wc-käyntiä :sad001
 
Hei!! Täällä myös yksi plussan saanut(varmuudeksi tehty myös useampi testi 3 päivän sisällä.) Laskurin mukaan laskettuaika olisi 3.5, en voi uskoa tätä todeksi:oops:
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos! :Heartred Huomenna on virallinen testipv ja sen jälkeen lopetan testien tekemisen, niin ei tuu turhaa huolta ja jos menee kesken tms, niin enhän mä sille kuitenkaan mitään voi. :)
 
Meillä la laskurin mukaan 7.5, 3+6 päiviä. Vieläkin kyllä niin epäuskoinen olo tästä..

Eikös noissa testeissä voi olla yhden merkinkin sisällä eroavaisuuksia ja pissan vahvuuskin voi vaikuttaa asiaan? Tsemppejä jennis, pidetään peukut pystyssä. ❤️
 
Huomenta!
Täällä vähän sekavin fiiliksin, kun testin viiva vaalentunut huomattavasti, vaikka testi tehty aamupissasta ilman yöllistä wc-käyntiä :sad001

Toivottavasti tämä ei tarkoita samaa kuin itsellä viime joulukuussa. Viiva alkoi vaalenemaan ja lopulta hävisi. Oli kemiallinen raskaus :sad001
Onkos sulla oletettu menkkojen alku päivä jo ohitettu?
 
Täällä kans tänään tehty ensimmäinen digitaalinen viikkoja näyttävä testi. Näytti "raskaana 3-4" eli RV 4-5 mennään testin mukaan.

Netin laskureilla olen nyt laskenut et laskettu aika olisi 4-6.5. Kierto ei mitenkään säännöllinen niin siks en luota ennen ku pääsen ultraan.
 
Nunnu03 toivottavasti tässä ei olis mistään semmoisesta kyse! Mulle tehty alkionsiirto siis, niin ennole ihan varma menkkojen oletetusta alkupäivästä, mutta ihan näillä main ois se päivä jos ei ole vielä mennyt :)
 
Pakko oli testata vielä uudestaan, kun jäi kaivelemaan se aamuinen testi. Nyt noin 1h-1,5h pidätyksellä tulikin sitten näin tumma voiva taas :) Toivottavasti säikähdin turhaan! Nyt enää huomenna aamulla testi ja luultavasti klinikalla vielä verikoe. Sen jälkeen en enää testaa ja koitan vaan olla ajattelematta, niin ei ainakaan turhaa stressiä synny! Jos menee kesken tai on muuten jotain "vikaa", niin ei se testailu siihen ainakaan auta ja ainakin välttyy turhalta huolelta :) !
 

Liitteet

  • 1503829443168.jpg
    1503829443168.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 79
Niin ja iso kiitos kaikille tsempeistä! :Heartred
Jännittävää tämä alku!
 
Nunnu03 toivottavasti tässä ei olis mistään semmoisesta kyse! Mulle tehty alkionsiirto siis, niin ennole ihan varma menkkojen oletetusta alkupäivästä, mutta ihan näillä main ois se päivä jos ei ole vielä mennyt :)

Pidämme kaikki peukkuja et ei olis samaa ku mulla. Voi myös aina riippua vähän testistäkin miten viivan näyttää.
 
Jennis arvaa olinko mä aamulla kauhu kurkussa kun selkeesti vaaleempi viiva.. ostitko vielä viikkonäytöllistä testiä? Niin sekavat fiilikset..
 
Jennis arvaa olinko mä aamulla kauhu kurkussa kun selkeesti vaaleempi viiva.. ostitko vielä viikkonäytöllistä testiä? Niin sekavat fiilikset..

Eikä, sullakin! :O :sad001
En ostanut! Koitan huomisen jälkeen olla ajattelematta ja testaamatta! Ei sit ainakaan turhaa stressiä synny! :)
 
Mul oli aamul hiukka vaaleampi viiva, mut laskin sen siihen et olin yöllä juonu paljon vettä. Nyt ajattelin testata illast viel pregchekin(25mIU) tikulla tai sit rsfu.n (10mIU). Mul olis keskiviikkona verikokeet ja ilmeisesti lääkäri soittaa niist sit heti samana päivänä. En tiedä vielä minä päivänä uskallan/viitsin sen viikkonäyttöisen testin tuhlata.
 
Takaisin
Top