IVF / PAS 2014

Hui kun täällä nyt me kaikki kolme jännäillään :wink
Soitin tyksiin ja sieltä sanottiin et huomenna ois ultra, katsotaan se limis koska kuulun siihen tutkimusryhmään. Perjantaina sit siirto :Heartred
Aina mua kuitenkin huolettaa ne alkiot (2kpl oljessa) että selviivätkö,
jos selviisivät molemmat, rukoilen jos ne siirtäis molemmat :hug013

Kiitos tsempeistä pompom ja mirmeli :signs001

:Heartbigred
 
Jänniä aikoja elellään :) mihin tutkimusryhmään kuulut? Kohta säkin pääset piinaamaan taas. :wink

Miten muuten sen rtestin kanssa, mistä sen tuloksen saa vai soitanko siihen ivfhoitajan numeroon iltapäivällä?
Ku mulle vaan sanottiin että "ilmottele sitten meille tuloksesta ni päästää eteenpäin. "
Mut en tajunnu kysyy mistä sen tuloksen kysyn :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kävitkö labras kokeilla vai teetkö itse vaan testin? Ivf-hoitajalle mä ainakin aina labroista soitan ja sit katotaan sen perusteella jatko...
Mä kuulun siihen tutkimukseen, missä arvotaan saako ekaan passiin gonapeptyl-pistoksen (jonka epäillään auttavan kiinnittymisessä), mulle ei onni osunu viimeks kohdilleen. Tälle kierrolle sen pistoksen sit saan, se laitetaan itte kotona, muistaakseni siirrosta seuraavana päivänä :) Jee!! :wink
 
Menen perjantaina labraan testeihin. No mä soitan sinne sit.. perjantaisin on vaan sika hankala päästä läpi! Oke sä kuulut sellaseen :) toivottavasti on apua ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle iskettiin nyt siirto perjantaille 11.30.
Limis oli sen 11mm ja kaikki näytti tähän saakka ihan hyvältä, onneksi!

Ilmoitelkaa jos teidän voinnissa tapahtuupi muutoksia?!

Tää päivä on ollu pirun raskas, ja sen vuoksi nää omat voivottelut kyllä tuntuu tosi pieneltä.
Mun läheinen ystävä, joka on nyt saanut tässä meidän "yritysaikana" jo kaksi lasta, ja jota olen kadehtinut vierestä on nyt sen pienen vauvansa kanssa sairaalassa. Tällä pikkuisella papusella on todettu joku selkärankaongelma/-vamma vaikka kaiken piti olla hyvin. Tänään ilmoitettiin, että vanhemmat kantavat kumpainenkin jotain geeniä mikä tämän aiheuttaa lapselle ja vauvalle annettiin maksimissaan 2 vuotta elinaikaa...
Oon itkeny silmät päästäni täällä, elämä osaa kyllä olla julmaa :sad001
 
Voi ei kuinka kamalaa!! :sad001 on ihan varmasti raskasta, en tiedä edes mitä sanoa. Elämä on niin epäreilua..
Itse vaja vuoden seurannut vierestä tutun 2 vuotiaan leukemiaa.. :'(
Miten tällainen on huomattu?

Jaksamista Maikku ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en tiedä yksityiskohtia vielä lainkaan enempää, tänään vasta tästä kuulin vauvan äidiltä ihan sattumalta kun otin aamusella häneen yhteyttä. Äiti on vielä niin järkytyksissään itekin, ettei oikein saanut sanottua mitään, kuten en minäkään... Ei tätä voi käsittää :sad001
Mutta omat murheet jostain oviksen bongailusta kuulostaa tuon vierellä jopa naurettavalta... Vaikka meidän perheelle iso asia onkin.. Kun sanat ei riitä...
 
Jokaisella on ne omat murheensa ja jokaiselle itselleen ne ovat isoja asioita. Aina jollain on isompia ja vakavempia kuin toisella.
Mutta kyllä sanattomaksi vetää :sad001 ei voi edes käsittää vanhempien surua :sad001 minkä ikänen vauva on?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi vauva raukka ja perheelle ei voi toivoa kun voimia.

Mä sain tänään uutisia. Mä olen raskaana.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos maikku. Nyt sulleki tarrasukkia ja kaikkea mahdollista liimaa että saat kahden viikon päästä hyviä uutisia ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mahtavaa Mirmeli! Onnea kovasti teidän odotukseen! :) Ja Maikku, kovasti pidän peukkuja täällä.

Mä vedin lyhyen korren: en ole raskaana. Sitä kyllä jo huikan epäilinkin, mutta varmistuin tänään. Uusi hoitosuunnitelma tai päivitys siihen saadaan sitten toivottavasti pian. Toistaiseksi tiedän vain, että suoraan ei lähdetä mitään jatkamaan. Normaalisti kyllä, mutta klinikka pitää pitemmän joulusulun, joten uusi yritys siirtyy jokatapauksessa jonnekin tammikuulle.
 
Voi hitsi Pompom :sad001 olen todella pahoillani. Kävitkö verikokeessa? Taitaa olla nuo monet paikat jouluna kiinni, meillä olis kans menny seuraavat tammikuulle ja sanottiin että keho tarvii palautumisaikaa. Oliko teillä jotain huuruneniä pakkasessa?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä ei ole mitään pakkasessa, joten edessä on jonkinlainen hormonien tauotus hetkeksi ja sitten taas käynnistys. Tavalla tai toisella. Tämä oli meidän ensimmäinen yritys, joten ei kai tässä vielä hätää ole. Nyt sekä minä, että lääkärit tuntevat minun kehoni reaktiot hormooneihin paremmin ja ihan toiveikkaasti jaksan ajatella, että toinen yritys on sitten tavallaan helpompi. Ja kaikki on jo tuttuakin. Että sitten vaan rennosti joulutauolle itsekin.
 
Mulle sanottiin hoidon alussa että ensimmäinen kerta on aina vähän sellanen kokeilukerta kun ei voi tietää miten kroppa reagoi ja mitkä on vasteet. Ensi kerralla tiedetään täsmällisemmin mikä sopii sulle. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kuulumisia, kuinkas pitkällä viikoissa mennään Mirmeli?


ON.
Täällä menossa nyt pp9? Jos oikein laskin, ja koska olen mielenvikainen hätähousu, tein jo eilen testin...
Sen jälkeen vielä 3 testiä.. Kaikissa jonkinlainen haamu, olivat erimerkkisiä...
Tänään aamulla tein 2 eri merkkistä ja kumpaiseenkin selkeä haamu.
APUAAAAAAA!!!
4 vuoden ja 5 minienkelin jälkeen, mä niin toivon tätä meille joululahjaksi :Heartred
Virallinen testipäivähän on vasta torstaina, mua pelottaa aivan hulluna.
Hengittämään en pysty ennen kuin omin silmin näen sykkeen oikeassa paikassa, pitäis vaan toivoa et ne ottais mut vielä ennen joulutaukoa :sad001
 
Takaisin
Top