IVF/ICSI kokemuksia

Unique, thanks :) mut luulen et eilen oli kyse oikeasta nälästä, kauheen huonolla ruualla olin eilen koko päivän.

Tää on niin outoa, oon ihan tulisilla hiilillä koko ajan, en yhtään jaksais oottaa testiä. En edellisessä, ja siinä ainoassa mikä on tehty, ollu yhtään tällänen, kiltisti jaksoin oottaa. En kyllä silti testaa ennen perjantaita. Näkyykö gonapeptyl testissä?
 
Hitsi... Mulla tuli yhtäkkiä päähäna ajatuksia, että mitä jos kaikki ei ookkan hyvin. Pelottaa ja alko jännittää 26.6 oleva varhaisultra. Mun alaselkä on ollut tosi kipee perjantaista asti ja kumartaessa siis sattuu tosi paljon, mut ei seisten tai maatessa. Alamahalla on välillä nipistelyä ja menkka jomotusta.. Siinä tän hetken ainoat oireet. Etova olo katosi torstain jälkeen.....
 
Unique; noita fiiliksiä on tosi vaikea välttää, mulla on edelleen menkkamaisia tuntemuksia, ja aluksi myös oireet vähän tuli ja meni, mutta kaikki on aina ollut hyvin.. :)
Tossa vaiheessa siellä ei välttämättä näy vielä mitään, niin liian aikainen ultrakin voi tuoda lisä huolta..
Mulla viikot 12+2, ja ultrassa oon käynyt neljä kertaa :D :)
 
Joo ei mun kannata ultraan mennä, päähän vaan kertyy ajatuksia ja pelottaa, että mitä jos kaikki ei ookkaan hyvin. Kai se kuuluu tähän, mutta vielä viikko ja pari päivää niin selviää enemmän. Yhtä piinaa tämä :D
 
Unique: Onkos sulla nyt mitkä viikot? Itteäki pelottaa tosi paljon huominen, että jos siellä ei näykkään sykettä, tai että siellä ei enää olisikaan ketään/mitään.. Täällä nyt 7+2.
 
Ainiin, muumuulla huomenna ultra! Tsemppiä! :)
Onko sulla vuotelu nyt kokonaan lakannut?

Unique: alkuraskaudessa on kyllä pitkiä viikkoja! :D ei se piinaus todella siihen plussaan lopu.. en kyllä tiedä koska se loppuu.. :D
 
Unique, varmasti kuuluu asiaan ja sulla kuitenkin oireita on, joten niin tyhjältä kuin se kuulostaakin, yritä rentoutua :) varmasti kaikki on hyvin!

Muumuu, tsempit ultraan! :)
 
Noista epävarmoista oloista ja kaikenmaailman peloista (keskenmeno tms vauvan menettäminen) kannattaa sitten puhua neuvolassa!

Mulla ne paheni muutama viikko sitten, kun ystäväni sai vauvan, niin itselle tuli oli, et mitä jos me ei päästäkään tämän kans maaliin! Ja kun samoihin aikoihin liikkeitä tuntui aiempaa vähemmän, niin muuta ei tarvittu!

Otin sit asian puheeksi neuvolassa ja ainakin mä sain tosi hyvän vastaanoton ja nyt on terkka selvittänyt paikallista psyk.hoitajaa myöten mahdollisuudet käydä juttelemassa peloista.

Tällä hetkellä halusin vain, et pääsee tarvittaessa kuunteluttaan sydänäänet ja siihen on lääkärin ja terkan lupa. Voin vaikka kauppareissun yhteydessä lompsia neuvolaan, niin joku kuuntelee. :)

No, nyt ei taas oo ollu epäilystäkään, et onko vauva mukana, sellaiset bileet välillä mahassa et ihan hirvittää, mitä ne tulee olemaan esim viikon kuluttua :D Tänään 29+5.
 
Oliko teillä mitään oireita viikolla 5? Ehkä mä vaan mietin liikoja...tai 6 viikko nyt taitaa olla menossa kun 5+1 on mittarissa.

Liljatar Kiitos vinkistä!
 
Unique: Menkkamainen jomotus alavatsalla, selkäkipu, tissikipu oli sillon 5+ viikolla. Ja tarkoitin siis 6+0 eteenpäin, silloin paha olo ja oksennus iskivät kunnolla. :)
 
Pikainen on.

Tänään käyty ultrassa ja jes punktio on nyt ti ja to siirto jos on siirrettävää. Soluja ei ihan hirveästi ole tulossa, 5 on ainakin lähes varma. Tällä hetkellä olen tyytyväinen mihin tahansa saldoon. Mielenkiinnolla odotan onko mitään muutosta laadussa jne. kun mentiin eri lääkkeellä ja tosiaan lääkemäärä kasvoi puolessa välissä.

Mukavaa viikonalkua kaikille. Muumuulle tsempit ultraan.
 
Onko muuten kellään kokemusta vehniskapseleista? Tehoaako yhtälailla kuin itse öljy? Musta tuntuu että eivät ainakaan mulla toimi samalla tavalla. Limis oli aika ohut vaikka olen niitä kapseleita nyt ottanut. Piti käydä tänään ostamassa öljy ja yrittää saada vielä ennen siirtoa sitä paksummaksi. Se maku on vaan niin ällö että ne kapselit olisi ollut kyllä kivempi vaihtoehto.
 
Takaisin
Top