Isyyspakkaus

Cara*

Sanavalmis juttuseppä
Marrasmammat 2018
Kesä-äidit 2020
Aikooko joku tehdä?

Mä oon miettinyt jo pitkään ja ehkä voisin pikkuhiljaa jo keräillä sisältöä siihen. On ainakin aikaa vielä, niin ei oo vaaraa että kiireessä jotain unohtuisi. Lempiviski ja pari suosikkijääkiekkojoukkueen tai lembibändin bodya vaativat ainakin metsästystä ja mahdollisesti tilauksen tuolta rapakon takaa, joten ihan hyvä varata aikaa. Eikä tässä enää niin montaa kuukautta ole, että äitiyspakkauskin on jo meidän hyppysissä.
:happy:

Jos muillakin on sama suunnitelma, niin keräillään ideoita yhdessä.
 
Ihana idea, ei tullut mieleenkään, mutta ehdottomasti voisin moisen askarrella! :love2
 
Todellakin aion tämän tehdä! Ainakin nämä pääsevät boxiin: viskipullo, i love dad -vaatteita bebelle, korvatulpat, tummapaahtoista kahvia, isän käsikirja, kertakäyttöhanskoja kakkavaippojen hoitoon, sisu-aski ja star wars aiheisia bebejuttuja
 
Joo määki kyllä aion tehä tän! Joskus tein jo listaa mitä siihen aion laittaa, pitää kattoo löytyyks se vielä :p toi on kyllä varmaan hauska sit antaa :)
 
Mua vähä harmittaa etten esikoisesta tätä tehnyt miehelle. Miehen veli sai tossa välissä lapsen ja hänen vaimonsa teki isyyspakkauksen niin en sit viitsi tehdä omalleni enää, kun muuten aatellaan että kopioin idean sieltä. Ihana suku :D sit puhutaan selän takana. Nou thäänks.
 
Mua vähä harmittaa etten esikoisesta tätä tehnyt miehelle. Miehen veli sai tossa välissä lapsen ja hänen vaimonsa teki isyyspakkauksen niin en sit viitsi tehdä omalleni enää, kun muuten aatellaan että kopioin idean sieltä. Ihana suku :D sit puhutaan selän takana. Nou thäänks.

Sanoisit niille ihan vaikka suoraan että onpa ihana idea voisit tehdä kans :)
 
Sanoisit niille ihan vaikka suoraan että onpa ihana idea voisit tehdä kans :)

Noo, tästäkin on jo hilppasen yli vuosi aikaa, joten en taida enää ottaa puheeksi. :) ellei sitten hän/he itse ota asiaa puheeksi. :D
 
Jääkiekon mm-kisat lähestyvät ja katselin jo vauvoille suunnattuja leijonat-tuotteita. Voisi olla kiva lisä pakettiin, kun niitä nyt saa. :)
Mikä mahtaa olla marraskuisten kokoarvio ensi kevään mm-kisoissa? Eli mitä kokoa noin suunnilleen kannattaa ostaa 1/2-vuotiaalle?
 
Minäkin aioin tehdä miehelle jonkinlaisen selviytymispakkauksen. Korvatulpat ja olutta laitan sinne ainakin :)
 
Mä oon kerännyt jo listaa:
- viskipullo miehelle ja vauvalle tuttipullo + korviketta (jos hätä iskee)
- laivalta lakusikareita ja lisäksi nikotiinilaastaria (paheista eroon)
- energiajuomaa, särkylääke ja kahvipaketti (akkujen lataukseen)
- sisupastilleista sisua
- sipsipussi (miehen herkkua)
- tutti bändi- tai joukkuelogolla ja korvatulpat (äänenvaimenninsetti)
- miehelle t-paita ja vauvalle samanlainen body joko bändi- tai joukkuelogolla. Samaa sarjaa kuin tutti.
- vauvan omistajan opas
- kumihanskat, hengityssuojat/pyykkipoika ja vaippoja
- joku hieman erikoisempi kylpyankka
- satukirja
- vauvaöljyä (myös äidin hierontaa varten)
- harso ja siivousrätti (vauvan + omien sotkujen hoitoon)
- amme isyyspakkaukseksi johon ylläolevat aion pakata. Ammetta kun ei vielä ole, joten se tulee ihan samalla tavalla hyötykäyttöön kuin äitiyspaketin laatikko.

Keräilen näitä pikkuhiljaa ja keksin lisää kun jotain tulee mieleen.
 
Ihania ideoita! :) Toivottavasti saa lainata. Tuo Leijona-body oli ihana! Ehdottomasti täytyy itse omaan ”pakettiin” laittaa suosikki lätkäjoukkueen body.
 
Mä tein esikoisesta tämmöisen isyyspakkauksen ja kyllähän tuo mies oli kovin otettu siitä (ja onnistuin vielä yllättämään). Tän toisen kohdalla taitaa kyl jäädä tekemättä tai vois kehitellä jonkun paketin miehelle sekä isoveljelle (toisaalta hän on vasta vähän päälle kaksi eikä viel ymmärrä asiaa)..
 
Tämä onkin hyvä idea! tälläisen voisin nyt kolmannesta tehdäkkin kun en ennen ole tehnyt. Ainakin tulisi isona yllätyksenä kivoja ideoita!
 
Laitoin jo tilaukseen kirjan Vauva: omistajan opas.
http://isukki.com/vauva-omistajan-opas-kirja/

Ilmoittelen tarkemmin millainen kirja on, kun saan sen postista. Tilasin sen ihan netin vinkkien ja arvostelujen perusteella.

Vois olla hyvä lisä isyyspakkaukseen, kun eka lapsi tulossa.
 
Näyttipä hauskalta! Kiitos vinkistä ja kerro Cara onko hyvä ostos. :)
 
Joku satukirja olis myös kiva lisä pakkaukseen. Vinkkejä?
 
Laitoin jo tilaukseen kirjan Vauva: omistajan opas.
http://isukki.com/vauva-omistajan-opas-kirja/

Ilmoittelen tarkemmin millainen kirja on, kun saan sen postista. Tilasin sen ihan netin vinkkien ja arvostelujen perusteella.

Vois olla hyvä lisä isyyspakkaukseen, kun eka lapsi tulossa.

Toi vois olla kyllä kiva kun meillekin esikoinen tulossa :) Jään odottelemaan kommenttiasi kirjasta.
 
Laitoin jo tilaukseen kirjan Vauva: omistajan opas.
http://isukki.com/vauva-omistajan-opas-kirja/

Ilmoittelen tarkemmin millainen kirja on, kun saan sen postista. Tilasin sen ihan netin vinkkien ja arvostelujen perusteella.

Vois olla hyvä lisä isyyspakkaukseen, kun eka lapsi tulossa.

Toi on kyl kiva kirja. Mies joskus antoi itse lahjaksi kaverilleen, josta oli tullut isä. Pitäis nyt hänelle itselleen keksiä jotain vähän persoonallisempaa.
 
Takaisin
Top