Isyyspakkaus

Mä löysin tuon kirjan suomalaisesta kirjakaupasta :) en oo vaan ite voinu tutustua siihen tarkemmin ku mies kotona kans :joyful:
 
Mistähän noita hauskoja bodyjä/isälle t-paita ja tutteja löytyy. En millään jaksais netistä alkaa tilaan :joyful: tiiättekö myykö HM tai vastaava niitä?
 
Mistähän noita hauskoja bodyjä/isälle t-paita ja tutteja löytyy. En millään jaksais netistä alkaa tilaan :joyful: tiiättekö myykö HM tai vastaava niitä?

Kyllä noissa perus vaatekaupoissa, just H&M ja vastaavat niin ainakin vähän väliä ne on valikoimassa erilaisia vaatteita ja sukkia. Toki se varmaan vähän riippuu liikkeestä ja tuotteet vaihtuu, mutta luulisin että löytyy !:happy:
 
Tein miehelleni isyyspakkauksen äitiyspakkausta odotellessa.

Siellä oli juurikin tuo aikaisemmin mainittu vauvakirja, että meidän insinöörikin ymmärtää :wink
Teetä (virkistävää ja vastustuskykyä parantavaa tjsp), Sisua, Suklaata, ruissipsejä, vaihtovaatteet isälle ja lapselle. Vaippoja, puhdistusliinoja, tutteja, tuttipullo, yks korviketetra, kumihanskat, suojalasit ja korvatulpat.

I love dad tuotteet jäi kauppaan. Jossain mam:min tutissa olis ollu i love dad-juttu, mutta en halunnut vaaleanpunaista tai sinistä tutia.
 
Toi vois olla kyllä kiva kun meillekin esikoinen tulossa :) Jään odottelemaan kommenttiasi kirjasta.
Kirja tuli tänään ja oli mun mielestä hyvä ostos. Tosi paljon vinkkejä ja tietoa molemmille vanhemmille. Ja hauskasti kirjoitettu, ei mikään perinteinen opas. Uskon, että tulee meillä käyttöön, mutta tuskin on kovin hyödyllinen jos lapsia on jo ennestään.
 
Aivan ihana idea, lahjojen ostaminen on muutenkin kivaa! :) Nyt pitäs vaan keksiä sisältö, onneks aikaa vielä on.
 
Laitoin JollyRoomista tilaukseen kaikkia ihania juttuja mm. ammeen ja tuttipullon sekä helistimen. Sitten tilasin Bookysta tuon aiemmin mainitun oppaan. :) Uskon että isä tulee todella yllättymään tästä.
 
Ostin cittarista valkoisen bodyn missä lukee I :Heartred My daddy. Sitten oon ostanut sisuaskin ja Haaparannan siitä karkkikaupasta peltirasian missä oli kolme vähän isompaa lakritsipiippua :joyful: mies ei tosiaan juo enää juurikaan eikä polta niin en aio ostaa olutta, sikaria tai mitään. Vielä pitää muutama juttu hankkia :)
 
Takaisin
Top