Inseminaatio/muut hoidot 2018

Täällä taas hiivitään paikalle...inssi nro 4. On huomenna.. tänään oli folli ultra jossa 25mm folli vasemmalla puolella ja limis 7mm jännä kun yleensä ollaan liian aikasin inssin kanssa ovikseen nähden :coldfeet: ni kiva nähdä tuottaako tulosta kun lähdetään ovulaation "takaa ajoon":p

Saatiin myös nimet ivf jonoon ja hoidon suunnittelu elokuulla ja todennäkösesti punktio syyskuun alussa :3some

Mites piinailijoilla menee?:love7
 
Tsemppiä neljänteen kertaan ja tosi hyvä folli sulla! Toivotsan ettei tartte syksy hoitojen puolesta varrota. XD

Täällä tasasta piinailua. Ei onneks oikeastaan mitään oireita ja tällä kertaa ei vuotoiluakaan liian ajoissa. Toivottavasti ei lainkaan. Mites muut?
 
Koti asia, varsinkin kun yksityisellä käyn niin mielelläni odotan sinne vkloppuun. Sillä verikokeet verottaa rahapussia ihan hyvin. Mutta tosiaan, en tiedä olisiko tuo nyt niinkään "myöhässä". Sillä itse "tiputteluvuoto" saattaa tulla myöhässä. Kiinnittyminen riippuu monesta ja ainahan voi olla päivän heittoja. Mut pian tiedetään, ja jos nyt vuotoa tuntuu tulevan enemmän ni tiedä sitten mitä tarkoittaa.

Itekin testailisin varmasti kotona ellei verikoe ois maksuton. Toivotaan ettei menkat alkais!!
Täälläkään ei mitään erityisiä tuntemuksia, pientä vuotoa oli kp21 ja kp22 ja sen jälkeen ei mitään.
 
Toivottavasti inssi sujui hyvin Von Maikki! :)

Mun piinailut loppu tänään, kävin verikokeessa ja negaa tuli. Leuka rintaan ja kohti seuraavaa kiertoa :sad001 lauantaina pitäs alkaa uus kierto. Päästään onneks yrittämään viimestä inssiä nro 3 heti tulevaan kiertoon ennen kesäsulkua.

Ainiin, yritin käydä ostamassa uuden satsin letrozoleja apteekista. Olivat loppu ja kuulema maahantuojalla on ongelmia toimituksessa. Tarjosivat jotain vastaavaa lääkettä mut hinta ois ollu reilusti yli satasen. Soittelin sitten pari apteekkia läpi ja onneks yhdessä apteekissa oli vielä letroja jäljellä, tein varauksen ja huomenna noutamaan. Ilmeisen suosittua tavaraa..
 
Letrozole on rintasyöpälääke, jonka sivuvaikutuksena on ovulaatioon mahdollisesti vaikuttavat jutut. Harmi että siellä negaa näytti. :sorry:

Meitsillä piinaillaan viel 2 päivää. Menkat alkaa varmaan pe jos vanhat paikat pitää kutinsa. Mutta jos ei ni viimeistään la. Jos ei ni haen la testin ja teen su.. En oo siis ostanut edes vielä, ettei tuu liian aikaisin testailtua.

Mullahan ei siis toimi ovistestitkään oikein, mut eiköhän r-testit toimi. Jänskättää tää, ettei oireita, ku tosiaan muina kertoina ollu selkeesti vaikka mitä ja nyt ihan, nothing.. :dead::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Aanu: se on se lucky number 3 the kerta :p mullakin käytännössä on nyt onnistunu 3 inssi...kun se eka meni plörinäks sen munasarja kystan takia:shifty:

Lillille tsemppiäää:love7

Kuis Vehka porskuttaa??

Meil oli se inssi eilen ja folli onneks kasassa mut pesutulos oli kuraa :silent mä vaan mietin kun lämmöt on "nousussa" ja ovistikut senkun tummenee vaan:happy6 mut eilen oli sellaset kivut taas illalla ettei pystyny mitään peittoja pöllyttelemään :stopvaruiks

Mitä mieltä te ootte että onko noi ovisplussia? Oon maanantaista asti huljuttanu pissasta illalla ja aamulla...ja kaikki märkinä vahvempaa viivaa :scratch...mulla on kyllä tosi huono aineenvaihdunta ja laitoin pregnylin mut lääkäri oli sitä mieltä ettei näy ovistesteis:wtf

Ps. Nyt kun se on kuiva niin on ihan samanlainen kuin noi muutkin
 

Liitteet

  • 20190530_074602.jpg
    20190530_074602.jpg
    10.9 KB · Katsottu: 304
Muokattu viimeksi:
Tossa on edellinen kierto naurettavineen ovisviivoineen ja r.testin viivanpaikkoineen...mulla reagoi ovistestit alkaviin menkkoihinkin:banghead:
 

Liitteet

  • 20190530_080420.jpg
    20190530_080420.jpg
    34.7 KB · Katsottu: 390
Muokattu viimeksi:
Lilli pidän peukkuja!! :) toivottavasti oireettomuus ois hyvä enne :)

Maikki mun mielestä noi on ovisplussia! Ja mä nään selvästi toisen viivan tossa raskaustestissä dpo12 :eek:
voi kun noihin testeihin vois täysin luottaa eikä jäis tulkinnanvaraa. Toivon että inssi tuottas nyt tulosta :Heartred
 
Lilli pidän peukkuja!! :) toivottavasti oireettomuus ois hyvä enne :)

Maikki mun mielestä noi on ovisplussia! Ja mä nään selvästi toisen viivan tossa raskaustestissä dpo12 :eek:
voi kun noihin testeihin vois täysin luottaa eikä jäis tulkinnanvaraa. Toivon että inssi tuottas nyt tulosta :Heartred

No mä oon kans taivastellu että joka ikinen testi ja tikku niin on joka ikises joku viiva tai tuhru ja oon luottanu tohon apteekin ultraan ni eipä tarvii viime kierron perusteella siihenkä luottaa :sad001 et ainoa merkki on kun kuukautiset alkaa :wtf::woot:
 
Kiitos tsempeistä. Toivotaan et menkat pysyis pois. Pelottaa kokoajan et alkais taas ja taas uudestaan.

Maikki, jännä ettei pregnyl näkyis testeissä, kun r-testeissäkin näkyy. Sulla on jännä keho ku reagoi toi ovis noin. Jopa pregnylin jälkeen.

Toivotaan että nyt sulla onnistuu ja kyl noi selkeiltä oviksilta näkyis. Se pregnyl on kumma kaveri. Mulla tulee aina hetkeksi siitä erilaisia oireita. Joka kerralla ollu eri oireet.

Itellä tosiaan viime kierron lopussa ei ovistesti näyttänyt mitään ja toisinaan taas kyllä. Et hormoonit on kyl niin outo juttu ettei mitään rajaa.
 
Moi kaikki! Tämä vaikuttaa kivalta ketjulta, ja olen itse juuri käynyt läpi ensimmäisen inssin, joten liityn mukaan keskusteluun! Meillä ensimmäinen inssi oli siis eilen, kp 13, ja tukena oli gonal-F piikit.
Olen 30v, mies samoin, ja yritystä takana reilu vuosi. Mitään erityistä vikaa kummastakaan ei ole löytynyt, tosin minulla on alhaisen AMH-arvon perusteella normaalia vähemmän munasoluja ja ne kuulemma kehittyvät vähän "laiskasti". Follikkelit on yleensä vähän liian pieniä ja limakalvo ohut. Nyt lääkityksen avulla johtofolli oli kuitenkin onneksi 25mm ja limiskin hyvä.

Lueskelen vielä aiemmat viestit läpi, mutta heti tuli yksi kysymys mieleen: onko kaikki saaneet inssin yhteydessä irrotuspiikin? Meillä ei siitä ollut edes puhetta enkä ymmärtänyt kysyäkään.. :sad001
 
Kyllä, irrotuspiikki pistettiin n.2- 1,5vrk ennen inssiä. Inssipäivänä oli vielä johtofolli kokonainen, mutta siitä huolimatta tästä viimeisimmästä inssistä tärppäsi. Hedelmöityspäiväksi laitettu inssipäivä..

Mulla irrptuspiikkinä ollut ovitrelle.
 
Muokattu viimeksi:
Moi kaikki! Tämä vaikuttaa kivalta ketjulta, ja olen itse juuri käynyt läpi ensimmäisen inssin, joten liityn mukaan keskusteluun! Meillä ensimmäinen inssi oli siis eilen, kp 13, ja tukena oli gonal-F piikit.
Olen 30v, mies samoin, ja yritystä takana reilu vuosi. Mitään erityistä vikaa kummastakaan ei ole löytynyt, tosin minulla on alhaisen AMH-arvon perusteella normaalia vähemmän munasoluja ja ne kuulemma kehittyvät vähän "laiskasti". Follikkelit on yleensä vähän liian pieniä ja limakalvo ohut. Nyt lääkityksen avulla johtofolli oli kuitenkin onneksi 25mm ja limiskin hyvä.

Lueskelen vielä aiemmat viestit läpi, mutta heti tuli yksi kysymys mieleen: onko kaikki saaneet inssin yhteydessä irrotuspiikin? Meillä ei siitä ollut edes puhetta enkä ymmärtänyt kysyäkään.. :sad001

Miullaki oli pregnyl irrotuspiikkinä eilen kp 9 oli inssi...folli myöskin 25mm ja piikin laitoin to kp 8... Mut musta tuntuu että mun oma kierto viisveisaa noista "irrotuspiikeistä":stop:
 
Muokattu viimeksi:
Moi kaikki! Tämä vaikuttaa kivalta ketjulta, ja olen itse juuri käynyt läpi ensimmäisen inssin, joten liityn mukaan keskusteluun! Meillä ensimmäinen inssi oli siis eilen, kp 13, ja tukena oli gonal-F piikit.
Olen 30v, mies samoin, ja yritystä takana reilu vuosi. Mitään erityistä vikaa kummastakaan ei ole löytynyt, tosin minulla on alhaisen AMH-arvon perusteella normaalia vähemmän munasoluja ja ne kuulemma kehittyvät vähän "laiskasti". Follikkelit on yleensä vähän liian pieniä ja limakalvo ohut. Nyt lääkityksen avulla johtofolli oli kuitenkin onneksi 25mm ja limiskin hyvä.

Lueskelen vielä aiemmat viestit läpi, mutta heti tuli yksi kysymys mieleen: onko kaikki saaneet inssin yhteydessä irrotuspiikin? Meillä ei siitä ollut edes puhetta enkä ymmärtänyt kysyäkään.. :sad001

Mulla on kaks inssiä takana ja kummassakaan en oo saanu irrotuspiikkiä. Molempina inssipäivinä folli on ollu yli 20mm ja kuulema irtoamaisillaan.
 
Mää oon saanut irrotuspiikit joka kerta. Pregnyl ollut. Kyllä mullakin aina ns. Irtoamaisillaan ja kahden viime piikin jälkeen oon tuntenut kun puhkeaminen tapahtunut. Mulla on aina pistetty noin 3-4 h ennen inssiä.

Nopsu sun folli on niin iso, että varmaan on ajallaan poksahtanut, joten varmasti kaikki hyvin sen puolesta.
 
Okei, kiitos vastauksista! :)
Joka kerta unohtuu jotain kysyä siinä lääkärin edessä istuessa! Pitää sitten ensi kierrossa ottaa esiin, olisiko piikistä ylipäätään apua, jos ei nyt tule tulosta tästä ensimmäisestä yrityksestä. Joissain kierroissa tunnen mielestäni ovulaation tosi selvästi (menkkamaista jomotusta sekä vatsassa että selässä plus turvotus yleensä oireina), mutta nyt ei kyllä tuntunut oikein mitään. Siksi odotukset jotenkin tosi matalalla vaikka pitäisi jaksaa uskoa, että tulosta tulee. Onneksi kommentteja lukemalla näkee, että niin on monelle käynyt! :Heartred
 
Okei, kiitos vastauksista! :)
Joka kerta unohtuu jotain kysyä siinä lääkärin edessä istuessa! Pitää sitten ensi kierrossa ottaa esiin, olisiko piikistä ylipäätään apua, jos ei nyt tule tulosta tästä ensimmäisestä yrityksestä. Joissain kierroissa tunnen mielestäni ovulaation tosi selvästi (menkkamaista jomotusta sekä vatsassa että selässä plus turvotus yleensä oireina), mutta nyt ei kyllä tuntunut oikein mitään. Siksi odotukset jotenkin tosi matalalla vaikka pitäisi jaksaa uskoa, että tulosta tulee. Onneksi kommentteja lukemalla näkee, että niin on monelle käynyt! :Heartred

Sanotaan, että mitä mulla nää hormoonit täs hoidon aikoina ollu nii ja näin et mitään ei ennalta kannata odottaa, kun kaikki on mahdollista.

Itellä ollu niin että oviksen eli puhkeamisen kohdalla oon tuntenut aina semmosen ns. Viillon tunteen tai semmosen nopeen mutta selkee tuntemuksen jo Malla kummalla puolella. Muuten ei oikein mitään ollu.

Tsemppiä yritykseen ja mieli korkeella!
 
Hei vaan kaikki. Uusi ilmoittautuu :). Oli ihan pakko hypätä kelkkaan, sillä oma pää ei nyt meinaa kestää tätä kaikkea ja ystäviä ei liiaksi viitsi kuormittaa. Toisaalta tarvitsen myös TIETOA jota ei tunnu naikkarilta irtoavan.

Minialustus: hedelmöityshoidot aloitettu miehen syövän+sen hoitojen vuoksi. Siittiöt olleet pakkasessa n. 9 vuotta ja nyt pääsevät käyttöön. Itse olen 33v. ja terveys ja kuukautiskierto (pitäis) olla ok. Ei lapsia.

Eka letro-kierto meneillään. Sitä syöty kp:t 3-7. Maanantaina kp 12 oli folliultra siellä 12mm folli näkyi. Nyt tikutettu ovista, jota ei näy ei kuulu. Eli tänään kp16.

Tänään soitin polille ja kehottivat vain jatkamaan testaamista. Ei siis puhettakaan irrotuspiikeistä tai uudesta ultrauksesta. Kai tämä menee niin kuin pitää?
 
Hei vaan kaikki. Uusi ilmoittautuu :). Oli ihan pakko hypätä kelkkaan, sillä oma pää ei nyt meinaa kestää tätä kaikkea ja ystäviä ei liiaksi viitsi kuormittaa. Toisaalta tarvitsen myös TIETOA jota ei tunnu naikkarilta irtoavan.

Minialustus: hedelmöityshoidot aloitettu miehen syövän+sen hoitojen vuoksi. Siittiöt olleet pakkasessa n. 9 vuotta ja nyt pääsevät käyttöön. Itse olen 33v. ja terveys ja kuukautiskierto (pitäis) olla ok. Ei lapsia.

Eka letro-kierto meneillään. Sitä syöty kp:t 3-7. Maanantaina kp 12 oli folliultra siellä 12mm folli näkyi. Nyt tikutettu ovista, jota ei näy ei kuulu. Eli tänään kp16.

Tänään soitin polille ja kehottivat vain jatkamaan testaamista. Ei siis puhettakaan irrotuspiikeistä tai uudesta ultrauksesta. Kai tämä menee niin kuin pitää?

Mua ei oo ikinä "tarkistus" ultrattu ja sen irrotuspiukin oon saanu yleensä heti folli ultra päivänä :pompus: mutta mulla on nyt viimeset kolme inssiä menny tyylillä kp 10 folli ultra ja siinä todettu että kohta on ovulaatio ja seuraavalle päivälle tehty inssi. Mutta jos nyt oikeen ymmärsin että jos omassa kierrossa ei oo vikaa ni sitten ne antaa luomu oviksen tulla ja siihen ei vissii mitään lääkkeitä sitten tarvita:woot: että ihan normaalilta kuulostaa?!!:smiley-angelic003

Mulla siis vaikeuksia löytää ovista tikuilla niin sen takia luulen että mulla on toi irrotuspiikki... ja sit jos sen saa niin se vissiin näkyy ovistesteissä jolloin et enää kotona käsin sitä ovistikuilla löydä
 
Hei vaan kaikki. Uusi ilmoittautuu :). Oli ihan pakko hypätä kelkkaan, sillä oma pää ei nyt meinaa kestää tätä kaikkea ja ystäviä ei liiaksi viitsi kuormittaa. Toisaalta tarvitsen myös TIETOA jota ei tunnu naikkarilta irtoavan.

Minialustus: hedelmöityshoidot aloitettu miehen syövän+sen hoitojen vuoksi. Siittiöt olleet pakkasessa n. 9 vuotta ja nyt pääsevät käyttöön. Itse olen 33v. ja terveys ja kuukautiskierto (pitäis) olla ok. Ei lapsia.

Eka letro-kierto meneillään. Sitä syöty kp:t 3-7. Maanantaina kp 12 oli folliultra siellä 12mm folli näkyi. Nyt tikutettu ovista, jota ei näy ei kuulu. Eli tänään kp16.

Tänään soitin polille ja kehottivat vain jatkamaan testaamista. Ei siis puhettakaan irrotuspiikeistä tai uudesta ultrauksesta. Kai tämä menee niin kuin pitää?

Mulla aina ollu ns. Tarkistus Ultra, irrotuspiikit ja sit inssi. Mut yksityisellä käyn. Mulla ovis tullu kp 17, mutta ite en saa sitä kiinni koskaan et siks ultrataan yms.

Tsemppiä yritykselle!!
 
Takaisin
Top